«Βουτιά» δημοτικότητας για τη Ferrari

Η Ferrari μπορεί να διανύει την πιο επιτυχημένη εμπορικά περίοδο της Ιστορίας της, όμως από πλευράς δημοτικότητας τα πράγματα δεν πάνε το ίδιο καλά. Πώς γίνεται να πουλάει, αλλά να μην είναι δημοφιλής;

Το Compare The Market εξέτασε τα δεδομένα του Google Trends, που απορρέουν από τις προτιμήσεις των χρηστών της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης στον κόσμο. Όσο περισσότερο ψάχνει κάποιος κάτι στο Google, τόσο ψηλότερα στα trends. Εν προκειμένω, η μελέτη επικεντρώθηκε στη διακύμανση του ενδιαφέροντος μέσα σε 10 χρόνια, από το 2010 μέχρι το 2020. Σε αυτό το διάστημα, η Ferrari σημείωσε την 4η μεγαλύτερη πτώση στην κατάταξη του Top 30! Οι αναζητήσεις για τις δημιουργίες του Μαρανέλο μειώθηκαν κατά 35,3% – επίδοση που ξεπεράστηκε μόνο από 3 εταιρίες: τις Vauxhall (-45%), Citroen (-47,6%) και Fiat (-52,2%). Είναι χαρακτηριστικό πως η διαφορά με τη Mitsubishi, που βρίσκεται ακριβώς πάνω από το «Cavallino Rampante», αγγίζει τις 12 μονάδες (-23,8% οι Ιάπωνες).

 

Στην αντίπερα όχθη, το πιο «hot» όνομα είναι η Tesla. Η αμερικανική εταιρία παρουσιάζει μια ασύλληπτη αύξηση στις αναζητήσεις, της τάξης του 1.262,1%! Έναν διαδικτυακό ωκεανό πίσω της η Kia, με +71,3%, και τρίτη η Rolls-Royce (+62%). Άξιο μνείας το γεγονός πως η δεύτερη Kia με την τέταρτη Hyundai, απέχουν μεταξύ τους σχεδόν 47 ποσοστιαίες μονάδες (+25,7%). Ακόμα ένα χτύπημα για τη Ferrari έρχεται από την «αιώνια αντίπαλο» Lamborghini, που την ίδια περίοδο είδε το ενδιαφέρον για τις δραστηριότητές της να αυξάνεται κατά 24,8% – μια τεράστια απόκλιση 60,1 μονάδων.

Τα δεδομένα αναμένεται να αλλάξει το πρώτο SUV στα χρονικά της εταιρίας, η Purosanque. Τόσο αγοραστικά, όσο και από πλευράς ενδιαφέροντος, αν κρίνουμε από το χαμό που έκανε το λανσάρισμα της Urus, οι Ιταλοί έχουν κάθε λόγο να ελπίζουν σε βελτίωση των Google στατιστικών της.

Get it on Google Play Download on the App Store