«Οργώνει» στις πωλήσεις η Lamborghini Urus

170

Όταν η Porsche παρουσίαζε την πρώτη Cayenne, πίσω στο 2002, η αρχική υποδοχή από τους φαν της φίρμας ήταν αντίστοιχη αυτής των μαγισσών από τους ιεροεξεταστές. Σχεδόν 2 δεκαετίες μετά, αρκεί μια ματιά στους δρόμους για να διαπιστώσει κάποιος το πόσο εύστοχη ήταν η κίνηση των Γερμανών. Κάτι που ισχύει και για την Lamborghini Urus.

Δείτε ακόμα: Ξεκαθάρισμα υπερ-SUV στο VW Group (+video)

Το λανσάρισμα ενός SUV από τη Sant’Agata ήταν αναμενόμενο. Τη σήμερον ημέρα εξάλλου, χωρίς SUV ή crossover στην γκάμα καμιά εταιρία δεν βλέπει προκοπή. Ακόμα και η Ferrari ετοιμάζει μοντέλο του είδους, το τελευταίο «οχυρό» που έχει απομείνει. H επιτυχία της Urus, ωστόσο, δεν αφήνει περιθώρια στο Μαρανέλο να μείνει εκτός. Μέσα σε 2 χρόνια παραγωγής, η Urus έχει προλάβει να πουλήσει ήδη 10.000 αντίτυπα! Το αυτοκίνητο που έφτασε το ορόσημο αυτό είναι μια βαμμένη στο Nero Noctis Matt χρώμα, εξοπλισμένη με το Carbon Fiber Package. Προορίζεται για κάποιον εύρωστο οικονομικά Ρώσο και υπογραμμίζει την καλύτερη εμπορικά περίοδο του «Μαινόμενου Ταύρου» στην ιστορία του!

Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το ισχυρότερο SUV στον πλανήτη!

Είναι χαρακτηριστικό πως στην πρώτη του μόλις χρονιά, το ιταλικό υπερ-SUV πρόλαβε να πουλήσει 1.761 κομμάτια. Και λέμε «πρόλαβε», καθότι παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2018. Άρα είχε μόλις ένα εξάμηνο μπροστά του, μέχρι την ολοκλήρωση του έτους. Το 2019 «διέλυσε» τα ταμεία με 4.962 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας το 61% των συνολικών πωλήσεων της Lamborghini και οδηγώντας τη φίρμα από τη Sant’Agata σε ιστορικά υψηλά, με 8.205 αντίτυπα. Φέτος, και παρά τον ορυμαγδό του COVID-19, έχουν διατεθεί 3.277 Urus. Κάτι που σημαίνει πως αν συνεχίσει έτσι, μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν πουληθεί κάπου στις 6.000!

Δείτε επίσης: Η Lambo Urus ισοπεδώνει βελτιωμένη Ferrari 458 Speciale (+video)

Να θυμίσουμε πως κάτω από το καπό 650 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 850 Nm μεταξύ 2.250 και 4.500 σ.α.λ., συνδυαζόμενος με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και επιταχύνοντας το «θωρηκτό» των 2.200 κιλών (το δεύτερο πιο ελαφρύ της κατηγορίας, μετά την Porsche Cayenne Turbo, όσο κι αν σας κάνει εντύπωση) στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,6 δλ. Η τελική δε, ανέρχεται στα 305 χλμ./ώρα.