VW Golf Mk3: Νέα δεδομένα στην ασφάλεια

Το VW Golf Mk3 ήταν αυτό που άλλαξε τα δεδομένα στην κατηγορία στον τομέα της παθητικής ασφάλειας. Πολλοί θα θυμάστε τα πρώτα crash tests του περιοδικού Auto Motor und Sport, όπου το τρίτης γενιάς Golf προστάτεψε αποτελεσματικά τους επιβάτες του, όταν άλλα μικρομεσαία προκαλούσαν σοβαρούς τραυματισμούς και διαλύονταν.

Δείτε ακόμα: VW Golf Mk2: Γεμάτο καινοτομίες

Από τον Αύγουστο του 1991, η Volkswagen ξεκίνησε μια νέα εποχή ασφάλειας με την τρίτη γενιά του Golf. Το Mk3 Golf ήταν το πρώτο μοντέλο της γκάμας που ήταν διαθέσιμο με μπροστινούς αερόσακους από το 1992, ενώ η μεγάλη πρόοδος στο σχεδιασμό του πλαισίου οδήγησε επίσης σε σημαντικά βελτιωμένη συμπεριφορά κατά τη σύγκρουση. Η Volkswagen έφερε επανάσταση στην παθητική ασφάλεια καθώς αυτή η προστατευμένη προστασία ωφέλησε εκατομμύρια οδηγούς αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο. Παράλληλα, ήταν το πρώτο Golf με μετωπικούς και πλευρικούς αερόσακους, καθώς και με στάνταρ το ABS από το 1996.

Δείτε ακόμα: Ημιαυτόνομο και με υψηλό IQ το νέο VW Passat

Εντούτοις, αρκετά ακόμα ορόσημα της γκάμας συνδέονται με το Mk3 Golf: ο πρώτος εξακύλινδρος κινητήρας (VR6), το cruise control σύστημα, ο πρώτος οξειδωτικός καταλυτικός μετατροπέας για τους πετρελαιοκινητήρες, ο πρώτος κινητήρας πετρελαίου άμεσου ψεκασμού και οι πρώτοι πλευρικοί αερόσακοι. Τον Μάιο του 1994, η Volkswagen γιόρτασε την παραγωγή 15 εκατομμυρίων Golf.

Δείτε ακόμα: Ποιο είναι το ασφαλέστερο μικρό SUV;

Οι χρονιές σταθμοί του VW Golf Mk3:

1991 Ντεμπούτο της τρίτης γενιάς του Golf
1991 VR6 κινητήρας ως ο πρώτος 6κύλινδρος στην κατηγορία
1991 Ένδειξη service στον πίνακα οργάνων
1991 Οξειδωτικός καταλυτικός μετατροπέας
1991  Υδατοδιαλυτά χρώματα
1992  Αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού
1993  Ντεμπούτο του πρώτο Golf Variant
1993  Ντεμπούτο του δεύτερης γενιάς Golf Cabriolet
1993  Ντεμπούτο του δεύτερης γενιάς Golf syncro
1993  Πρώτος turbo diesel άμεσου ψεκασμού (TDI) σε μικρομεσαίο αυτοκίνητο
1994  Παραγωγή του 15.000.000ού Golf
1995  Πρώτος ντίζελ άμεσου ψεκασμού στην κατηγορία (SDI)
1995  Συγκόλληση τμημάτων του αμαξώματος με Laser
1996  Στάνταρ το ABS για όλα τα Golf
1996  Στάνταρ οι πλευρικοί αερόσακοι στο Golf «Family» και προαιρετικά στις υπόλοιπες εκδόσεις. Λήξη παραγωγής της τρίτης γενιάς μετά από 4,83 εκατομμύρια οχήματα

Δείτε ακόμα: Ποιο νέο σπορ VW Golf; GTI, GTD ή GTE;

Get it on Google Play Download on the App Store