Ημιαυτόνομο και με υψηλό IQ το νέο VW Passat

155

Το δημοφιλέστερο μεσαίο σεντάν αυτοκίνητο στον κόσμο με πάνω από 30 εκατομμύρια πωλήσεις και πέντε δεκαετίες καριέρας, το VW Passat, ανέκαθεν ήταν ένα αυτοκίνητο που ξεχώριζε στην κατηγορία του. Το νέο Passat ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη και σε τεχνολογία, μέσω των έξυπνων τεχνολογιών IQ.Drive, που του επιτρέπουν να κινείται και ημιαυτόνομα.

Δείτε ακόμη: Νέο VW Passat GTE με μηδέν κατανάλωση βενζίνης

Μέσω των τεχνολογιών IQ.Drive, ο οδηγός απολαμβάνει ακόμα υψηλότερα επίπεδα ασφαλείας και ανέσεων στις μετακινήσεις του σε κάθε διαδρομή, τόσο στις πιο κοντινές καθημερινές, όσο και στα μακρινά ταξίδια. Άλλωστε, ένα αυτοκίνητο όπως είναι το νέο VW Passat προορίζεται για πολύωρες μετακινήσεις και αποτελεί ένα ακούραστο ταξιδιώτη.

Ας δούμε παρακάτω τα συστήματα που συνθέτουν την «ομπρέλα» των τεχνολογιών IQ.Drive:

Travel Assist

Πρόκειται για ένα εξαιρετικά χρήσιμο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης, αφού με το πάτημα ενός κουμπιού εξασφαλίζει άνετη οδήγηση και υποστηρίζει τον οδηγό σε μονότονες και κουραστικές διαδρομές.

Δείτε ακόμη: Tι κάνει το Blind Spot Sensor στο VW T-Cross;

Στον αυτοκινητόδρομο και σε καλά συντηρημένους επαρχιακούς δρόμους, το Travel Assist μπορεί να διατηρεί τη λωρίδα και την ταχύτητα και να λαμβάνει υπόψη την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Ειδικά σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο DSG η οδήγηση γίνεται χωρίς άγχος και ταλαιπωρία.

Front Assist

Η υποβοήθηση έκτακτης ανάγκης Front Assist με αναγνώριση πεζών σώζει από πολύ απρόσμενες και επικίνδυνες συνθήκες. Αν για παράδειγμα υπάρχει μπροστά άλλο όχημα ή πεταχτεί πεζός στο δρόμο και δεν αντιδράσει ο οδηγός, τότε το σύστημα πραγματοποιεί φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης.

predictive Adaptive Cruise Control

Η αυτόματη ρύθμιση απόστασης pACC με προνοητικό σύστημα ρύθμισης σταθερής ταχύτητας κίνησης μπορεί να αναγνωρίζει και να διατηρεί την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα σε τμήματα διαδρομών με επίσημο όριο ταχύτητας, αλλά και σε στροφές ή κυκλικές πορείες. Έως 210 χλμ./ώρα το σύστημα μπορεί να υποστηρίζει τον οδηγό στη διατήρηση επαρκούς απόστασης από το προπορευόμενο όχημα.

Park Assist

Με το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Park Assist το παρκάρισμα γίνεται «παιχνίδι», αφού αναλαμβάνει το παρκάρισμα παράλληλα και κάθετα με το δρόμο. Το τιμόνι γυρίζει μόνο του και ο οδηγός ελέγχει το αυτοκίνητο από τον συμπλέκτη (εκτός αν έχει DSG), το γκάζι και το φρένο.

Δείτε ακόμη: Πως το VW Polo παρκάρει μόνο του (+video)

Διαισθητικό τιμόνι

Το νέο Passat είναι το πρώτο μοντέλο της VW παγκοσμίως με διαισθητικό τιμόνι. Αυτό αναγνωρίζει το άγγιγμα του οδηγού παρέχοντας μια διαδραστική διασύνδεση για συστήματα όπως είναι το Travel Assist που αναφέρουμε πιο πάνω.

IQ.Light και Lane Assist

Οι νέοι προβολείς IQ.Light – LED matrix βελτιώνουν σημαντικά την ασφάλεια και την άνεση στη νυχτερινή οδήγηση, ειδικά σε δρόμους με ελλιπή φωτισμό (στάνταρ εξοπλισμός στο Passat GTE). Επιπλέον το σύστημα καθοδήγησης λωρίδας με την Υποβοήθηση Λωρίδας (Lane Assist) έχει αναβαθμιστεί με τη χρήση μιας νέας πολύ-λειτουργικής κάμερας και κρατάει το αυτοκίνητο στη λωρίδα κυκλοφορίας του.

Δείτε ακόμη: Το προηγμένο Infotainment του νέου VW Golf (+video)