VW Golf Mk4: Νέα πρότυπα ποιότητας

401

Το τέταρτης γενιάς VW Golf το οποίο παρουσιάστηκε το 1997 θεωρείται ένα από τα design icons στην αυτοκινητοβιομηχανία μεταξύ των ειδικών. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι γεφυρώνει το χάσμα με το Golf Mk1 του 1974, με όλα τα ξεκάθαρα χαρακτηριστικά του και τον παραδοσιακό σχεδιασμό της κολόνας C.

Δείτε ακόμα: VW Golf Mk3: Νέα δεδομένα στην ασφάλεια

Με το Mk4 Golf η Volkswagen έφερε ένα εντελώς νέο ποιοτικό πρότυπο στην κατηγορία και τοποθετούνταν στην κορυφή απέναντι στον ανταγωνισμό. Παράλληλα, το ντεμπούτο του συστήματος Electronic Stability Control (ESC) έδωσε έναν επιπλέον στοιχείο ασφάλειας σε αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής, ειδικά μάλιστα στη μικρομεσαία κατηγορία. Ένα χρόνο αργότερα, το ESC έγινε στοιχείο του βασικού εξοπλισμού, αρχικά στη Γερμανία.

Δείτε ακόμα: VW Golf Mk2: Γεμάτο καινοτομίες

Το Golf GTI 1.8T 180 PS το οποίο ξεκίνησε το 2001 (για να σηματοδοτήσει την 25η επέτειο του GTI), θεωρείται ήδη ένα κλασικό, συλλεκτικό  μοντέλο. Το 2002 παρουσιάστηκε το πρώτο Golf με βενζινοκινητήρα με άμεσο ψεκασμό (FSI) και το ντεμπούτο των αερόσακων προστασίας κεφαλής, ως στάνταρ εξοπλισμός.

Δείτε ακόμα: VW Golf Mk1: Η γέννηση ενός best seller

Το 2002, η Volkswagen εισήγαγε και το πιο σπορ Golf μέχρι τότε: το Golf R32 με V6 3.2 λτ. κινητήρα ισχύος 241 ίππων, με 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Το 2003, το Golf R32 ήταν διαθέσιμο για πρώτη φορά με ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG). Μετά από την κατασκευή 4,99 εκατομμυρίων οχημάτων, το Mk4 Golf παρέδωσε τη σκυτάλη στο Mk5 Golf, το ίδιο έτος.

Οι χρονιές σταθμοί του VW Golf Mk4:

1997 Εξαιρετικά υψηλά επίπεδα ποιότητας κατασκευής αμαξώματος, μέσω ενώσεων με λέιζερ
1997 Μπλε φωτισμός στον πίνακα οργάνων
1997 Νέο σύστημα τετρακίνησης 4MOTION
1997 Σύστημα πλοήγησης για πρώτη φορά σε μεγάλη έγχρωμη οθόνη
1998 Εισαγωγή της προαιρετικής διάθεσης του ESC
1999 Στάνταρ τοποθέτηση του ESC
1999 Πρώτο Golf με 6τάχυτο κιβώτιο
2002 Πρώτο Golf με κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού (FSI)
2002 Πρεμιέρα του κορυφαίου στην γκάμα Golf R32
2003 Πρώτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) στο Golf R32
2003 Λήξη παραγωγής του 4ης γενιάς Golf μετά από 4,99 εκατομμύρια οχήματα

Δείτε ακόμα: 1.000 χιλιόμετρα με το νέο VW Golf