Η Mercedes αυξάνει το επίπεδο αυτόνομης οδήγησης

Η Mercedes ευελπιστεί πως έως το τέλος του 2022 θα καταφέρει να φέρει αυτόνομα αυτοκίνητα επιπέδου 3 στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.

Αυτό το τολμηρό εγχείρημα αναμένεται να υλοποιηθεί με το σύστημα Drive Pilot, για το οποίο η Mercedes έλαβε έγκριση από τη Γερμανική Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών. Την έλευση των αυτόνομων Mercedes επιπέδου 3 επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της γερμανικής μάρκας Ola Kallenius, ο οποίος είναι αισιόδοξος, οριοθετώντας πως η νέα εποχή για την αυτοκίνηση θα μας έρθει στα τέλη του 2022. Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε πως η αυτόνομη οδήγηση διαχωρίζεται σε πέντε επίπεδα. Το πρώτο είναι το βασικό, με απλά συστήματα cruise control κ.λπ. ενώ το πέμπτο και ανώτερο εξασφαλίζει πλήρη αυτονομία, σε βαθμό που ακόμα και το τιμόνι καθίσταται περιττό. Αναφορικά με το Επίπεδο 3, επιτρέπει στον οδηγό να απομακρύνει τα χέρια του από το τιμόνι και τα μάτια του από το δρόμο σε συγκεκριμένες συνθήκες, όπως στην εθνική και σε μποτιλιαρίσματα. Εφόσον απαιτηθεί, το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό να αναλάβει εκ νέου τον έλεγχο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes εξήγησε επίσης ότι η εταιρεία διεξάγει επί του παρόντος δοκιμές στις Ηνωμένες Πολιτείες και συνομιλεί επίσης με τις τοπικές αρχές σχετικά με τις απαιτήσεις που πρέπει να πληρούνται για να βγει στους δρόμους αυτή η προηγμένη τεχνολογία. Η Mercedes προς το παρόν δεν έδωσε πρόσθετες λεπτομέρειες, αν και παραδέχτηκε ότι θέλει η τεχνολογία αυτή να είναι διαθέσιμη σε ευρεία κλίμακα. Επί του παρόντος, το Drive Pilot μπορεί να λειτουργεί με ταχύτητες έως και 60 χλμ./ώρα σε ορισμένους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους και μένει να δούμε αν θα ισχύει κάτι αντίστοιχο και για τους δρόμους των Η.Π.Α.! Να θυμίσουμε πως στη Γερμανία, η Mercedes θα προσφέρει το Drive Pilot στην S-Class από το πρώτο εξάμηνο του 2022 και θα ακολουθήσει το πλήρως ηλεκτρικό EQS.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τι διαφορές έχει το ηλεκτρικό από το υδραυλικό τιμόνι;
Τι διαφορές έχει το ηλεκτρικό από το υδραυλικό τιμόνι; …
H GM θέλει αυτόνομα αυτοκίνητα για σχολές οδηγών!
H GM θέλει αυτόνομα αυτοκίνητα για σχολές οδηγών! …
Ευφυής πατέντα της Ford για θερμαινόμενη καρότσα
Ευφυής πατέντα της Ford για θερμαινόμενη καρότσα …
Η Ford πατεντάρισε νέο σύστημα Drift Mode
Η Ford πατεντάρισε νέο σύστημα Drift Mode
Αντίστροφη μέτρηση για κόφτες τελικής παντού
Αντίστροφη μέτρηση για κόφτες τελικής παντού …
Η Hyundai καταργεί τις κλασικές πόρτες πορτμπαγκάζ!
Η Hyundai καταργεί τις κλασικές πόρτες πορτμπαγκάζ! …
Οι diesel V6 της Audi θα λειτουργούν με επεξεργασμένο φυτικό λάδι!
Οι diesel V6 της Audi θα λειτουργούν με επεξεργασμένο φυτικό λάδι! …
Έτοιμα τα ελαστικά χωρίς αέρα από τη Michelin!
Έτοιμα τα ελαστικά χωρίς αέρα από τη Michelin!
Συνεργασία Toyota-Yamaha για V8 κινητήρα υδρογόνου!
Συνεργασία Toyota-Yamaha για V8 κινητήρα υδρογόνου! …
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store