«Τσίμπησε» αυτονομία η Porsche Taycan

Η Porsche ανακοίνωσε την τελευταία παρτίδα αναβαθμίσεων για την Taycan, που περιλαμβάνουν βελτιώσεις στην αυτονομία, τη φόρτιση και την απεικόνιση λειτουργιών στο σύστημα πολυμέσων.

Από το 2019, όταν λανσαρίστηκε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του Τσουφενχάουζεν, έχουν διατεθεί αρκετές ενημερώσεις για όλες τις Taycan του κόσμου, οι οποίες αυτή τη στιγμή ξεπερνούν τις 75.000. Κάθε μία από αυτές μπορεί να λάβει το πιο πρόσφατο πακέτο, με τον αντιπρόεδρο προϊόντος, Kevin Giek, να αναφέρει χαρακτηριστικά: «Αυτή η καμπάνια θα επιτρέψει σε όλους τους πελάτες να επωφεληθούν από τη συνεχή εξέλιξη της Taycan. Έχουμε βελτιστοποιήσει εκτενώς το αυτοκίνητο, σε κάθε τομέα, από το 2019. Έχουν προστεθεί νέες λειτουργίες και άλλες έχουν αναθεωρηθεί ή τροποποιηθεί, ώστε να βελτιώσουν περαιτέρω την εμπειρία οδηγού και επιβατών».

H κυριότερη και πιο ουσιώδης βελτίωση έρχεται από το σύστημα κίνησης, που τώρα μπορεί να απενεργοποιεί τον εμπρός ηλεκτροκινητήρα όταν δεν απαιτείται υψηλή παροχή ισχύος (στα προγράμματα Normal και Range), μειώνοντας έτσι την κατανάλωση ενέργειας και αυξάνοντας την αυτονομία. Σύμφωνα με τους Γερμανούς και ανάλογα την έκδοση, η Taycan μπορεί να ταξιδέψει έως και 50 χλμ. παραπάνω χάρις στην απεμπλοκή του ενός ηλεκτροκινητήρα.

Η φόρτιση έχει επίσης βελτιωθεί, καθώς η Taycan μπορεί πλέον να λαμβάνει τον μέγιστο ρυθμό ενέργειας σε ευρύτερο φάσμα εξωτερικών θερμοκρασιών. Ο χρόνος παραμονής στο φορτιστή δεν αλλάζει, ωστόσο οι κάτοχοι του αυτοκινήτου θα απολαμβάνουν ακόμα πιο συνεπή διαδικασία φόρτισης. Παράλληλα διατίθεται ένας ενσωματωμένος φορτιστής 22 kW, ενώ και οι ενδείξεις για τη ροή ενέργειας είναι πιο ευδιάκριτες και με καλύτερα γραφικά. Η ανάκτηση ενέργειας μπορεί επίσης να ρυθμιστεί σε αυτόματη, ώστε να διατηρείται ακόμα και όταν ο οδηγός αλλάζει πρόγραμμα λειτουργίας.

Οι αναβαθμίσεις είναι δωρεάν για όλες τις Taycan, ανεξαρτήτως χρονολογίας, και χρειάζεται περίπου μια μέρα παραμονής σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να περαστούν στο αυτοκίνητο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μυστικά της τεχνολογίας e-4ORCE της Nissan
Τα μυστικά της τεχνολογίας e-4ORCE της Nissan
Πειστικότατο χειροκίνητο της Lexus για ηλεκτρικά (+video)
Πειστικότατο χειροκίνητο της Lexus για ηλεκτρικά (+video) …
Η Toyota εξελίσσει υδρογονοκίνητο Hilux
Η Toyota εξελίσσει υδρογονοκίνητο Hilux
Ορόσημο στην αυτόνομη στάθμευση από τη Mercedes
Ορόσημο στην αυτόνομη στάθμευση από τη Mercedes
Η Nissan θέλει να εξαφανίσει τα μποτιλιαρίσματα
Η Nissan θέλει να εξαφανίσει τα μποτιλιαρίσματα …
Έρχονται οι «πράσινες» δαγκάνες  στα φρένα
Έρχονται οι «πράσινες» δαγκάνες στα φρένα
Η Ferrari αλλάζει τα πάντα στην τετραδιεύθυνση
Η Ferrari αλλάζει τα πάντα στην τετραδιεύθυνση
Βγαλμένη από video game η οδήγηση των BMW (+video)
Βγαλμένη από video game η οδήγηση των BMW (+video)
Η Mercedes θέλει να εκμηδενίσει τα ατυχήματα
Η Mercedes θέλει να εκμηδενίσει τα ατυχήματα
Νέες εκδόσεις Citroen C3 και απόσυρση για όλους
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Σκορπιών Abarth 595/695
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store