«Τσίμπησε» αυτονομία η Porsche Taycan

Η Porsche ανακοίνωσε την τελευταία παρτίδα αναβαθμίσεων για την Taycan, που περιλαμβάνουν βελτιώσεις στην αυτονομία, τη φόρτιση και την απεικόνιση λειτουργιών στο σύστημα πολυμέσων.

Από το 2019, όταν λανσαρίστηκε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του Τσουφενχάουζεν, έχουν διατεθεί αρκετές ενημερώσεις για όλες τις Taycan του κόσμου, οι οποίες αυτή τη στιγμή ξεπερνούν τις 75.000. Κάθε μία από αυτές μπορεί να λάβει το πιο πρόσφατο πακέτο, με τον αντιπρόεδρο προϊόντος, Kevin Giek, να αναφέρει χαρακτηριστικά: «Αυτή η καμπάνια θα επιτρέψει σε όλους τους πελάτες να επωφεληθούν από τη συνεχή εξέλιξη της Taycan. Έχουμε βελτιστοποιήσει εκτενώς το αυτοκίνητο, σε κάθε τομέα, από το 2019. Έχουν προστεθεί νέες λειτουργίες και άλλες έχουν αναθεωρηθεί ή τροποποιηθεί, ώστε να βελτιώσουν περαιτέρω την εμπειρία οδηγού και επιβατών».

H κυριότερη και πιο ουσιώδης βελτίωση έρχεται από το σύστημα κίνησης, που τώρα μπορεί να απενεργοποιεί τον εμπρός ηλεκτροκινητήρα όταν δεν απαιτείται υψηλή παροχή ισχύος (στα προγράμματα Normal και Range), μειώνοντας έτσι την κατανάλωση ενέργειας και αυξάνοντας την αυτονομία. Σύμφωνα με τους Γερμανούς και ανάλογα την έκδοση, η Taycan μπορεί να ταξιδέψει έως και 50 χλμ. παραπάνω χάρις στην απεμπλοκή του ενός ηλεκτροκινητήρα.

Η φόρτιση έχει επίσης βελτιωθεί, καθώς η Taycan μπορεί πλέον να λαμβάνει τον μέγιστο ρυθμό ενέργειας σε ευρύτερο φάσμα εξωτερικών θερμοκρασιών. Ο χρόνος παραμονής στο φορτιστή δεν αλλάζει, ωστόσο οι κάτοχοι του αυτοκινήτου θα απολαμβάνουν ακόμα πιο συνεπή διαδικασία φόρτισης. Παράλληλα διατίθεται ένας ενσωματωμένος φορτιστής 22 kW, ενώ και οι ενδείξεις για τη ροή ενέργειας είναι πιο ευδιάκριτες και με καλύτερα γραφικά. Η ανάκτηση ενέργειας μπορεί επίσης να ρυθμιστεί σε αυτόματη, ώστε να διατηρείται ακόμα και όταν ο οδηγός αλλάζει πρόγραμμα λειτουργίας.

Οι αναβαθμίσεις είναι δωρεάν για όλες τις Taycan, ανεξαρτήτως χρονολογίας, και χρειάζεται περίπου μια μέρα παραμονής σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να περαστούν στο αυτοκίνητο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ακόμα πιο αποδοτικός και καθαρός ο 1.5 TSI της VW
Ακόμα πιο αποδοτικός και καθαρός ο 1.5 TSI της VW …
Η Honda εξελίσσει αεροδυναμική F1 για το Civic
Η Honda εξελίσσει αεροδυναμική F1 για το Civic
Η επόμενη BMW Σειρά 5 θα πηγαίνει μόνη της
Η επόμενη BMW Σειρά 5 θα πηγαίνει μόνη της
Σε απευθείας σύνδεση με τα κεντρικά οι μηχανικοί της Ford
Σε απευθείας σύνδεση με τα κεντρικά οι μηχανικοί της Ford …
Το «έξυπνο» διαισθητικό χειριστήριο στα νέα Kia
Το «έξυπνο» διαισθητικό χειριστήριο στα νέα Kia …
H αδιαπέραστη ασπίδα Assisted Safety της Volvo
H αδιαπέραστη ασπίδα Assisted Safety της Volvo
Η Stellantis δίνει τη λύση στο άγχος της φόρτισης
Η Stellantis δίνει τη λύση στο άγχος της φόρτισης
Τι είναι το iMT κιβώτιο ταχυτήτων της Hyundai;
Τι είναι το iMT κιβώτιο ταχυτήτων της Hyundai;
Μελλοντικά EV από την BMW με κυλινδρικές μπαταρίες
Μελλοντικά EV από την BMW με κυλινδρικές μπαταρίες …
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store