Post Top Banner
Post After Images

Τι δείχνει ότι τα λάστιχα του αυτοκινήτου θέλουν πέταμα;

Η ασφάλεια που παρέχει κάθε αυτοκίνητο αποτελεί το «Α» και το «Ω» για τον οδηγό, τους επιβάτες αλλά και τους τριγύρω, για αυτό πρέπει να είναι σωστά συντηρημένο και όχι να αφήνεται στην τύχη του. Από τα πιο βασικά του μέρη που φθείρονται, ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύονται, είναι τα λάστιχα.

Εδώ βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο το πού κινείται, πώς γίνεται η χρήση του και αν είναι σωστές οι πιέσεις. Αν για παράδειγμα οδηγείται συνέχεια σε στροφές και σβέλτα, τα ελαστικά θα χρειαστεί να αντικατασταθούν πιο γρήγορα, σε σχέση με αν γίνεται χρήση του οχήματος σε ευθείες και ανοιχτούς δρόμους. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, προτείνεται η αλλαγή τους το πολύ κάθε 40.000 χλμ. ή στα 4 χρόνια.

Πώς όμως ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου μπορεί να καταλάβει αμέσως, πότε θα πρέπει να «φορέσει» μια νέα τετράδα; Στα πέλματα όλων των ελαστικών, ανεξαρτήτου τύπου και μάρκας, υπάρχουν δείκτες φθοράς, οι οποίοι επισημαίνουν το επιτρεπόμενο ελάχιστο βάθος πέλματος. Ένα ελαστικό θεωρείται φθαρμένο, όταν αυτή ο δείκτης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με το πέλμα του ελαστικού. Η θέση των δεικτών φθοράς υποδεικνύεται στο προφίλ του ελαστικού με τα γράμματα «TWI» ή με άλλα σύμβολα (π.χ. ένα τρίγωνο). Βέβαια, καλό είναι να μη φτάσει το ελαστικό να «λιώσει» τελείως, γιατί η πρόσφυση που παρέχει είναι η μικρότερη δυνατή, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Για ομοιόμορφη φθορά των ελαστικών συνιστάται να αλλάζονται τα εμπρός – πίσω, κάθε 10.000-15.000 χλμ. Επίσης, εφόσον υπάρχει εφεδρικός τροχός, θα πρέπει να ελέγχεται και αυτός, μην τυχόν και έχει χάσει αέρα, γιατί όταν χρειαστεί θα είναι ουσιαστικά άχρηστος. Ένας έλεγχος και στο κιτ επισκευής ελαστικού, επίσης δεν βλάπτει.

Post Bottom Banner
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα λάθη με το a/c που κοστίζουν
Τα λάθη με το a/c που κοστίζουν
Τι να αποφύγετε στην πώληση αυτοκινήτου
Τι να αποφύγετε στην πώληση αυτοκινήτου
Ποια πατάκια αυτοκινήτου είναι καλύτερα;
Ποια πατάκια αυτοκινήτου είναι καλύτερα;
Οι μεγάλοι εχθροί των οθονών στα νέα αυτοκίνητα
Οι μεγάλοι εχθροί των οθονών στα νέα αυτοκίνητα …
Να σβήνει ο κινητήρας στον ανεφοδιασμό ή όχι;
Να σβήνει ο κινητήρας στον ανεφοδιασμό ή όχι; …
Ποιες κακές συνήθειες «βλάπτουν» στο παρκάρισμα;
Ποιες κακές συνήθειες «βλάπτουν» στο παρκάρισμα; …
Τι να μην πιάνετε στα υβριδικά αυτοκίνητα;
Τι να μην πιάνετε στα υβριδικά αυτοκίνητα;
Σωστές και λάθος κινήσεις με τα έντομα στο παρμπρίζ
Σωστές και λάθος κινήσεις με τα έντομα στο παρμπρίζ …
Λάθος οι πολύ χαμηλές στροφές με μεγάλη ταχύτητα
Λάθος οι πολύ χαμηλές στροφές με μεγάλη ταχύτητα …
Οι νέες τιμές όλων των εκδόσεων του Toyota bZ4X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Prius στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross 1.8 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Mazda2 σε τιμές που συμφέρουν
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store