Νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο VW I.D. Buzz με 369 άλογα

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ η VW παρουσιάζει το νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο I.D. Buzz, το οποίο έρχεται για να μας δείξει ένα νέο μοντέλο του είδους της γερμανικής εταιρείας για το 2020.

Το πρωτότυπο I.D. Buzz αποτελεί το δεύτερο ηλεκτρικό πρωτότυπο της νέας σειράς «I.D.» της VW, σε συνέχεια του VW I.D. Concept που παρουσιάστηκε στο Παρίσι τον Σεπτέμβριο. Στόχος της εταιρείας είναι με αυτά τα πρωτότυπα να μας οδηγήσει στα νέα της ηλεκτρικά μοντέλα παραγωγής που θα έρθουν από το 2020 και μετά.

Σε ό,τι αφορά ειδικά στο πρωτότυπο του Ντιτρόιτ, σχεδιαστικά το I.D. Concept έχει πολλά κοινά με το περσινό πρωτότυπο BUDD-e της VW της Έκθεσης CES, διαθέτοντας ένα 1 όγκου αμάξωμα που θυμίζει έντονα το VW Microbus του παρελθόντος, με μεγάλο μήκος 4.942 χλστ. και αντίστοιχο πλάτος (1,976 μέτρα).

Η βάση του είναι το νεότερο πάτωμα MEB για ηλεκτρικά αυτοκίνητα της VW, στην μακρύτερη εκδοχή του, ενώ για την κίνηση του πρωτότυπου φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας στον εμπρός άξονα και ένας στον πίσω), με συνδυαστική απόδοση 369 ίππων, δημιουργώντας έτσι μια οικολογική τετρακίνηση.

Η μπαταρία έχει μεγάλη χωρητικότητα 111 kWh και με μια πλήρη φόρτιση μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως και 600 χλμ. Επίσης, μέσω ειδικού ταχυφορτιστή, μπορεί να φορτιστεί έως και στο 80% της χωρητικότητάς της σε κάτω από 30 λεπτά. Η VW τονίζει επιπλέον τις πολλές δυνατότητες που δίνει η νέα MEB πλατφόρμα, αφού εύκολα και ανάλογα με τις ανάγκες κάθε αγοράς, το μοντέλο παραγωγής που θα προκύψει από το πρωτότυπο μπορεί να έχει και πισωκίνητη έκδοση με 268 άλογα και μικρότερη μπαταρία 83 kWh.

Διαβάστε ακόμα: Έτσι θα είναι το ταμπλό των Volkswagen στο μέλλον

Σε ό,τι αφορά στην εσωτερική του διαμόρφωση, το I.D. Buzz μπορεί να μεταφέρει έως και 8 επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων, με τα πίσω καθίσματα να ανακλίνονται πλήρως, τα εμπρόσθια να μπορούν να γυρίσουν προς τα πίσω, αλλά και το τούνελ της κονσόλας να μεταφέρεται στο κέντρο για να χρησιμοποιηθεί ως τραπέζι εργασίας.

Το πρωτότυπο της VW δίνει επίσης τη δυνατότητα πλήρως αυτόνομης οδήγησης, χρησιμοποιώντας μια σειρά από ειδικά ραντάρ, αισθητήρες και κάμερες. Σε αυτή την περίπτωση, το τιμόνι με κουμπιά αφής κρύβεται μέσα στο ταμπλό του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα «ξεκλειδώνουν» τα εμπρός καθίσματα για να μπορέσουν να γυρίσουν προς τα πίσω και να υπάρχει επικοινωνία και με τους άλλους επιβάτες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συλλεκτικό VW Golf R 333 Limited Edition
Συλλεκτικό VW Golf R 333 Limited Edition
Νέο VW Touareg με τεχνολογίες αιχμής
Νέο VW Touareg με τεχνολογίες αιχμής
Βγαίνει στο προσκήνιο το νέο VW Touareg
Βγαίνει στο προσκήνιο το νέο VW Touareg
Επετειακό και πιο στριφτερό VW Polo GTI 25 Edition
Επετειακό και πιο στριφτερό VW Polo GTI 25 Edition
Με 400 άλογα το κορυφαίο VW ID.7 GTX
Με 400 άλογα το κορυφαίο VW ID.7 GTX
Η VW γιορτάζει με το νέο Golf R 333 Limited (+video)
Η VW γιορτάζει με το νέο Golf R 333 Limited (+video)
Tο νέο μεγάλο VW ID.7 με 700 χλμ. αυτονομία
Tο νέο μεγάλο VW ID.7 με 700 χλμ. αυτονομία
Νέος ηλεκτροκινητήρας 286 ίππων από τη VW
Νέος ηλεκτροκινητήρας 286 ίππων από τη VW
Final countdown για το νέο Volkswagen ID.7
Final countdown για το νέο Volkswagen ID.7
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store