Suzuki SX4 S-Cross 1.4T 140 PS 4WD: Πλήρες και οικονομικό

3

Η Suzuki έχει μακρόχρονη παράδοση στα τετρακίνητα οχήματα αλλά και στα SUV, ενώ πλέον στην γκάμα της διαθέτει πολλά μοντέλα τα οποία είναι σε θέση να καλύψουν πλήρως κάθε ανάγκη ενός αγοραστή. Μεταξύ των προτάσεων που ξεχωρίζουν είναι και το Suzuki SX4 S-Cross με τον 1.400άρη turbo κινητήρα βενζίνης Boosterjet και την τετρακίνηση AllGrip.

Δείτε εδώ περισσότερα για το Suzuki SX4 S-Cross

To SX4 S-Cross 1.4T 140 PS 4WD πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 22.250 ευρώ και με πλήρη στάνταρ εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει τα εξής: ESP, 7 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς, θερμαινόμενους και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, διζωνικό κλιματισμό, cruise control, οθόνη αφής 7 ιστών, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, προβολείς LED, δερμάτινο τιμόνι και πάρα πολλά ακόμη στοιχεία.

Εκτός από πλούσια εξοπλισμένο από την αρχική του κιόλας έκδοση, το SX4 S-Cross, διακρίνεται ακόμη για το πολύ άνετο σε χώρους εσωτερικό του, όπου τέσσερις επιβάτες θα μετακινηθούν χωρίς παραχωρήσεις. Παράλληλα, το πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων χωράει όλες τις αποσκευές μιας οικογένειας και εξυπηρετεί με το μεγάλο του άνοιγμα.

Στα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου ανήκει και ο 1.4 λτ. κινητήρας Boosterjet με τα πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας, την ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και τη χαμηλή κατανάλωση. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 220 Nm μεταξύ 1.500-4.000 σ.α.λ. προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 141 γρ./χλμ.

Δείτε ακόμη: Δοκιμή Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet AllGrip

Σημαντικό ατού αποτελεί και το σύστημα τετρακίνησης AllGrip, το οποίο αποτελείται από κεντρικό ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη. Μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα Auto που στέλνει ροπή στον πίσω άξονα, ουσιαστικά μόνο όταν χρειάζεται, το Sport για πιο άμεση απόκριση του γκαζιού, το Snow για χιόνι, χώμα και όλες γενικά τις δύσκολες συνθήκες και το Lock, το οποίο κλειδώνει τον κεντρικό συμπλέκτη ώστε η ροπή να μοιράζεται ισόποσα εμπρός-πίσω.

Επιπρόσθετη αξία αποτελεί ακόμη η 7ετής εγγύηση και η 7ετής οδική βοήθεια Suzuki Assistance.