Μικρά 1.000άρια turbo βενζίνης στις χαμηλότερες τιμές

89

Στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων ο αγοραστής έχει να επιλέξει μεταξύ δεκάδων μοντέλων σε μάρκες, κινητήρες και επίπεδα εξοπλισμού, τα οποία στην πλειοψηφία τους αποτελούν αξιόλογες και άκρως ανταγωνιστικές προτάσεις. Πλέον τα σύγχρονα μικρά αυτοκίνητα εφοδιάζονται με όλα τα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας, οι διαστάσεις τους έχουν μεγαλώσει και εφοδιάζονται με μια πλήρη γκάμα μηχανικών συνόλων. Ειδικά τα μοντέλα με τους μικρής χωρητικότητας turbo downsized κινητήρες βενζίνης συνδυάζουν την αυξημένη ισχύ με τη χαμηλή κατανάλωση και διατίθεται σε προσιτές τιμές αγοράς. Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε νέα μικρά με 1.000άρια turbo μοτέρ στις φθηνότερες 5θυρες εκδόσεις τους.

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100 PS

Το νέο Ford Fiesta αποτελεί μία από τις καλύτερες προτάσεις μεταξύ των μικρών αυτοκινήτων με κινητήρες turbo 1.0 λτ., προσφέροντας ότι αναζητά κανείς από ένα σύγχρονο κόμπακτ αυτοκίνητο. Με τον αρχικό 1.0 EcoBoost των 100 ίππων πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 14.843 ευρώ και με υπερπλήρη εξοπλισμό ανέσεων και ασφαλείας από την αρχική 5θυρη έκδοση Business.

O 1.000άρης EcoBoost με ισχύ 100 ίππων και ροπή 170 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. ξεχωρίζει για την ομαλή του λειτουργία, το θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και τις σβέλτες επιδόσεις σε συνδυασμό με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Επιπλέον, το νέο Fiesta διακρίνεται στο δρόμο για τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα, συνδυάζοντας με πολύ επιτυχημένο τρόπο την πολύ καλή οδική συμπεριφορά με την άνεση.

Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125 PS

Αισθητά βελτιωμένο και εκσυγχρονισμένο είναι και το εσωτερικό του νέου Fiesta, όπου κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη αφής 8,0 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Προσεγμένη είναι με την σειρά της η ποιότητα κατασκευής, όπως και η εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων. Βελτιωμένο παρουσιάζεται και σε χώρους το νέο Fiesta, με τους καλούς χώρους για δύο επιβάτες στο πίσω κάθισμα και το πορτ μπαγκάζ των 303 λίτρων.

Τιμή: 14.843 ευρώ (έκδοση Business), Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 87,3 ευρώ

Εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 6,5 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα, αυτόματοι προβολείς και ζάντες αλουμινίου.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 999 κ.εκ., Ισχύς: 100/6.500 PS/σ.α.λ., Ροπή: 170/1.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,5 δλ., Τελική ταχύτητα: 183 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,3 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 97 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή Ford Fiesta diesel 1.5 TDCi 120 PS

Hyundai i20 1.0 T-GDI 100 PS

Το πιο οικονομικό σε τιμή μικρό αυτοκίνητο με 1.000άρη turbo κινητήρα, είναι το Hyundai i20 1.0 T-GDI 100 PS, το οποίο πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 12.990 ευρώ (με την έκπτωση των 1.100 ευρώ) και με πλήρη στάνταρ εξοπλισμό ανέσεων και ασφαλείας.

Ο 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 998 κ.εκ. αποδίδει 100 ίππους και 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας σβέλτες επιδόσεις στο μικρό Hyundai (0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ.). Παράλληλα το i20 εμφανίζει ισορροπημένα χαρακτηριστικά στο δρόμο, με ανάρτηση που εξασφαλίζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνεση, αλλά και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Καλή είναι και η αίσθηση του τιμονιού, όμως όσο αυξάνεται η ταχύτητα βαραίνει σχετικά απότομα και με τεχνητό τρόπο. Θετικά κρίνονται τέλος τα φρένα του με τους δίσκους σε όλους τους τροχούς.

Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή Hyundai i30 1.6 diesel 136 PS

Στα θετικά στοιχεία του μικρού Hyundai ανήκουν ακόμα οι πολύ καλοί χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (326 λίτρα). Επίσης, στο εσωτερικό του η εικόνα είναι σύγχρονη και η ποιότητα είναι αρκετά καλή, όπως και η εργονομία.

Τιμή: 12.990 ευρώ (με την έκπτωση των 1.100 ευρώ, έκδοση Style), Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 99,96 ευρώ

Εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, ηχοσύστημα και ζάντες αλουμινίου.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 998 κ.εκ., Ισχύς: 100/4.500 PS/σ.α.λ., Ροπή: 172/1.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,7 δλ., Τελική ταχύτητα: 188 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,4 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 102 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Διαβάστε ακόμη: Τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα με τιμή έως 10.000 ευρώ

Kia Rio 1.0 T-GDI 100 PS

Από τα πιο προσιτά σε τιμή μικρά αυτοκίνητα με κινητήρα turbo 1.0 λτ. είναι και το νέο Kia Rio 1.0 T-GDI 100 PS, το οποίο κοστίζει στην αρχική έκδοση 13.290 ευρώ (με την έκπτωση των 800 ευρώ) και περιλαμβάνει όλο το απαραίτητο πακέτο εξοπλισμού.

Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή Kia Picanto 1.0 MPI

Το νέο Rio κερδίζει αρχικά τις εντυπώσεις με τον ελκυστικό και νεανικό σχεδιασμό του αμαξώματός του. Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό του νέου μικρού Kia, με τον σύγχρονο ντιζάιν και τους μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (325 λτ.). Το ταμπλό με τη μινιμάλ αισθητική είναι υπό γωνία προς τον οδηγό, ενώ στο κέντρο βρίσκεται το σύστημα πολυμέσων ΗΜΙ με τις πολλές λειτουργίες και την οθόνη αφής των 7,0 ιντσών (στάνταρ στις πιο πλούσιες εκδόσεις).

Ο 1.000άρης turbo κινητήρας με τα 100 άλογα και τα 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ.), χαμηλή κατανάλωση και περιορισμένες εκπομπές CO2. Επιπλέον, η Kia έχει δώσει έμφαση στα οδηγικά χαρακτηριστικά του νέου Rio με το πιο άκαμπτο πλαίσιο σε συνδυασμό με το νέο στήσιμο των αναρτήσεων και το αναθεωρημένο σύστημα διεύθυνσης.

Τιμή: 13.290 ευρώ (με την έκπτωση των 800 ευρώ, έκδοση LX Inmotion), Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 99,96 ευρώ

Εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition και ράδιο CD.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 998 κ.εκ., Ισχύς: 100/4.500 PS/σ.α.λ., Ροπή: 172/1.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,7 δλ., Τελική ταχύτητα: 188 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,5 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 102 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Διαβάστε ακόμη: Kia Stonic: To φθηνότερο μικρό SUV της Ελλάδας (τιμές & εξοπλισμός)

SEAT Ibiza 1.0 ECO TSI 95 PS

Το ολοκαίνουργιο, 5ης γενιάς SEAT Ibiza με τον 1.0 TSI κινητήρα των 95 ίππων και τιμή που ξεκινά από τα 13.050 ευρώ, αποτελεί μία από τις best value for money προτάσεις της κατηγορίας, καθώς είναι πολύ καλό σε όλους τους τομείς και δεν του λείπει τίποτα από την αρχική έκδοση.

Ο 1.000άρης turbo κινητήρας με τα 95 άλογα και τα 175 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. ταιριάζει ιδανικά στο νέο Ibiza, αφού έχει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία, κινεί με άνεση το αμάξωμα των 1.122 κιλών και είναι ολιγαρκής σε καύσιμο. Επιπλέον, το νέο μικρό SEAT το οποίο βασίζεται στη νεότερη MQB A0 πλατφόρμα κερδίζει αμέσως τον οδηγό του με την σταθερότητα που επιδεικνύει σε κάθε διαδρομή και την άνεση που παρέχει η πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτησή του.

Διαβάστε ακόμη: Top 5 φθηνότερα μικρά diesel της αγοράς

Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό του SEAT Ibiza με τις «καθαρές» γραμμές, οι οποίες ευνοούν την εργονομία και την προσεγμένη συναρμογή των διαφόρων επιφανειών. Σημαντικό προσόν του νέου Ibiza αποτελούν και οι άνετοι χώροι για τη μεταφορά 4 ενηλίκων επιβατών, ενώ το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ με 355 λίτρα χωρητικότητας είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας.

Τιμή: 13.050 ευρώ (έκδοση Style), Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 103,88 ευρώ

Εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 999 κ.εκ., Ισχύς: 95/5.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 175/1.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,9 δλ., Τελική ταχύτητα: 182 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,7 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 106 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή SEAT Ibiza 1.0 Eco TSI 95 PS

Volkswagen Polo 1.0 TSI 95 PS

Το νέο VW Polo βελτιώθηκε σε κάθε σημείο και αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία του. Στην έκδοση 1.0 TSI 95 PS πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από τα 14.050 ευρώ με πλήρη στάνταρ εξοπλισμό ανέσεων και ασφαλείας. Το μηχανικό αυτό σύνολο επιταχύνει ζωηρά το αυτοκίνητο χωρίς να ιδρώνει ακόμη και όταν ο ρυθμός ανεβαίνει, με μόνη παραφωνία το θόρυβο και την τραχύτητα από την λειτουργία του, που μπορεί να μην ενοχλούν, γίνονται όμως αισθητοί στην καμπίνα. Όσον αφορά στην κατανάλωσή του, η μέση τιμή της δοκιμής μας ήταν στα 6,1 λίτρα/100 χλμ.

Από τα πρώτα χιλιόμετρα ο οδηγός μένει πολύ ικανοποιημένος από το επίπεδο άνεσης που προσφέρει η ανάρτηση και από την ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου. Στον αυτοκινητόδρομο είναι ακλόνητο, ενώ σε δρόμο με στροφές το αμάξωμα παίρνει μικρή κλίση, χωρίς σε καμία περίπτωση να είναι έντονη. Το τιμόνι είναι καλό σε αίσθηση και αρκούντως γρήγορο, ενώ τα φρένα είναι πανίσχυρα.

Το εσωτερικό του νέου VW Polo έχει κορυφαία ποιότητα. Το ταμπλό καλύπτεται από παχύ μαλακό υλικό, ενώ η εργονομία είναι προσεκτικά μελετημένη με όλα τα χειριστήρια σε σωστή θέση και μία μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Οι χώροι είναι αυξημένοι σχέση με το προγενέστερο μοντέλο και τέσσερις ενήλικες ακόμη και άνω του κανονικού αναστήματος βολεύονται άνετα. Μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών των 355 λίτρων.

Τιμή: 14.050 ευρώ (έκδοση Trendline), Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 98,98 ευρώ

Εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 999 κ.εκ., Ισχύς: 95/5.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 175/2.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,8 δλ., Τελική ταχύτητα: 187 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,4 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 101 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις