«Πιστόλι» VW Polo GTI με 320 άλογα

125

To VW Polo GTI συνηθίζει να ζει στην σκιά του μεγαλύτερου Golf, αλλά και του ακόμα ισχυρότερου Golf R. H Siemoneit Racing έρχεται να τονώσει την αυτοπεποίθηση του σουπερμίνι από το Βόλφσμπουργκ, στέλνοντας την απόδοση πάνω από τα επίπεδα ακόμα και του R.

Εργοστασιακά, το ισχυρότερο Polo GTI που μπορεί να αποκτήσει κανείς είναι το WRC Street. Μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής, που σχεδιάστηκε προς τιμήν των επιτυχιών του αγωνιστικού Polo WRC στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Ο 2λιτρος TSI αποδίδει 220 ίππους, από 200 της κανονικής έκδοσης. Και πάλι, όμως, είναι μακριά από τα 240 του Golf GTI. Πόσω μάλλον από τα 300 του R. Η Siemoneit Racing φροντίζει να ανατρέψει τα δεδομένα, στέλνοντας το Polo GTI στους 320 ίππους και τα 430 Nm ροπής.

Δείτε ακόμα: Skoda Octavia 1.6 TDI με 140 PS από 90 PS

Τα επιπλέον 119 άλογα και 110 Nm έχουν προκύψει από αντικατάσταση του τούρμπο με μεγαλύτερο, νέο σύστημα εξαγωγής, μεγαλύτερο intercooler και ανασχεδιασμένη πολλαπλή εισαγωγής. Οι Γερμανοί αναβαθμίζουν και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ώστε να μην αντιμετωπίζει προβλήματα το DSG με την διαχείριση της επιπλέον ισχύος. Όλα τα ανωτέρω κοστολογούνται στις 8.998 ευρώ, ενώ με 11.630 ευρώ επιπλέον προστίθενται πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση της KW, μπάκετ καθίσματα της Recaro με ζώνες 3 σημείων της Sabelt και 18αρες ζάντες της ATS με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport. Προαιρετικά, και κατόπιν του ανάλογου αντιτίμου, τα πίσω καθίσματα μπορούν να αντικατασταθούν με roll cage.

Διαβάστε επίσης: Σκληροπυρηνικό VW Golf GTI TCR από την ABT

Οι επιδόσεις προφανώς δεν έχουν σχέση με το εργοστασιακό Polo GTI, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται 1,5 δλ. ταχύτερα5,2 δλ. δηλαδή. Κοινώς, μόλις 2 δέκατα πιο πίσω σε σχέση με το χειροκίνητο Golf R. Η τελική ταχύτητα τέλος, αγγίζει τα 260 χλμ./ώρα.