Ποιο μικρομεσαίο έχει τα φθηνότερα turbo άλογα στα 1.000 κ.εκ.;

Η δεύτερη σε πωλήσεις κατηγορία στη χώρα μας, αυτή των μικρομεσαίων αυτοκινήτων περιλαμβάνει πολλές ανταγωνιστικές προτάσεις, τόσο με κινητήρες βενζίνης, όσο και με πετρελαίου. Ειδικά με τα μηχανικά σύνολα βενζίνης, ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ αρκετών αξιόλογων προτάσεων, τα οποία πωλούνται σε προσιτές τιμές, ενώ περιλαμβάνουν όλα τα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας από τις βασικές τους εκδόσεις και δεν κάνουν παραχωρήσεις σε ασφάλεια, ανέσεις, επιδόσεις κ.λπ. Μάλιστα, με τους downsized turbo κινητήρες, μπορεί πλέον κανείς να αγοράσει ένα 1.000άρι μικρομεσαίο με αρκετή ισχύ, χωρίς να ξοδέψει πάρα πολλά χρήματα.

Διαβάστε ακόμα: Δοκιμή Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125 PS

Ποιο είναι το μικρομεσαίο αυτοκίνητο με τα «φθηνότερα» άλογα με κινητήρα 1.0 λτ., ή αλλιώς ποιο αυτοκίνητο προσφέρει την υψηλότερη ιπποδύναμη με τα λιγότερα λεφτά στα 1.000 κ.εκ.; Αυτό είναι το Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS Trend, το οποίο πωλείται στην πολύ χαμηλή τιμή των 15.973 ευρώ, που σημαίνει ότι κάθε ίππος του κοστίζει 128 ευρώ. Από τον εξοπλισμό του δεν λείπει κάτι ουσιαστικό, αφού περιλαμβάνει ESP, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ράδιο CD με οθόνη 4,2 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, air condition κ.λπ.

Διαβάστε ακόμα: Ποιο είναι το ισχυρότερο 1.000άρι turbo μικρομεσαίο;

Ο ισχυρός 1.000άρης turbo, 3κύλινδρος EcoBoost κινητήρας βενζίνης του Focus, ο οποίος έχει βραβευθεί πέντε συνεχόμενες χρονιές (2012-2016) ως ο καλύτερος κινητήρας της χρονιάς στην κατηγορία του, αποδίδει 125 ίππους στις 6.000 στροφές και ροπή 170 Nm μόλις από τις 1.400 στροφές. Το μηχανικό αυτό σύνολο επιταχύνει το βάρους 1.280 κιλών αμάξωμα από 0-100 χλμ./ώρα σε 11,0 δλ., από 50-100 χλμ./ώρα 11,8 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 193 χλμ./ώρα. Επιδόσεις που μπορεί να μην είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας, ωστόσο δεν παύουν να είναι σβέλτες. Παράλληλα, ο 1.0 EcoBoost 125 PS είναι αρκετά πολιτισμένος, με θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και συνδυάζεται με σωστής κλιμάκωσης 6τάχυτο κιβώτιο. Σε πολύ λογικά επίπεδα κυμαίνεται η κατανάλωσή του (6,9 λτ./100 χλμ. μετρήσαμε), όπως και οι εκπομπές CO2 των 108 γρ./χλμ. (105,84 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).

Μεταξύ των σημαντικότερων πλεονεκτημάτων του Focus είναι η πολύ ισορροπημένη του συμπεριφορά στο δρόμο, αφού συνδυάζει ιδανικά την άνεση με το κράτημα σε κάθε διαδρομή, συν την ευχάριστη οδηγική αίσθηση. Επίσης, το μικρομεσαίο Ford διαθέτει καλοφτιαγμένο εσωτερικό, το οποίο αναβαθμίζει η χρήση του παχιού μαλακού πλαστικού που καλύπτει ολόκληρο σχεδόν το ταμπλό. Οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες δεν ξεπερνούν το μέσο όρο της κατηγορίας, όπως και το πορτ μπαγκάζ των 363 λίτρων.

Διαβάστε ακόμα: Δοκιμή Ford Focus 1.0 EcoBoost ST-Line


Get it on Google Play Download on the App Store