Ανανέωση για το Land Rover Discovery Sport (+video)

1

H Land Rover προχώρησε στην ανανέωση του Land Rover Discovery Sport, το οποίο πλέον ενστερνίζεται την ήπια υβριδική τεχνολογία, ενώ σε σύντομο χρονικό διάστημα θα είναι διαθέσιμο κι ως plugin hybrid. Εξωτερικά δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές από το μοντέλο που θα αντικαταστήσει, μιας και οι μηχανικοί της βρετανικής μάρκας έριξαν βάρος στην εξέλιξη των μηχανικών μερών του μοντέλου.

Δείτε ακόμη: Προ των πυλών το νέο Land Rover Defender

Το Land Rover Discovery Sport, κάνει χρήση της πλατφόρμας Premium Transverse Architecture, (όπως και το Range Rover Evoque) η οποία σύμφωνα με τη Land Rover προσφέρει κατά 13% επιπλέον ακαμψία. Οι εξωτερικές διαστάσεις του Discovery Sport δεν έχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις συγκριτικά με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.741 χλστ., το πλάτος παραμένει σταθερό στα 2.069 χλστ, ενώ το ύψος είναι κατά 3 χιλιοστά αυξημένο, εν αντιθέσει με το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου, το οποίο έχει μειωθεί κατά 2 χλστ. Κάτι που όπως αναφέρουν οι σχεδιαστές της μάρκας δεν έχει επηρεάσει τους εσωτερικούς χώρος, επιτρέποντάς τους παράλληλα να τοποθετήσουν μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου αλλά και υβριδικούς κινητήρες.

Για την ακρίβεια όλοι οι 4κυλινδροι κινητήρες (βενζίνη και diesel) θα συνεργάζονται με μια μίζα-εναλλάκτη, η οποία θα είναι ενσωματωμένη στον κινητήρα ώστε να γίνεται ανάκτηση ενέργειας κατά τη πέδηση, με τη αποθήκευσή της να γίνεται στη μπαταρία που βρίσκεται στο δάπεδο. Η γκάμα αποτελείται από τρεις πετρελαιοκινητήρες και δύο βενζινοκινητήρες, οι οποίοι έχουν χωρητικότητα 2 λίτρων κι ανήκουν στην «οικογένεια» Ingenium, ενώ ως τα τέλη του έτους θα είναι διαθέσιμη και μία plug-in υβριδική έκδοση που θα συνδυάζεται με τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα.  

Διαβάστε επίσης: Ένα ιδιαίτερο και πανάκριβο Land Rover Defender!

Ο βασικός diesel αποδίδει 150 ίππους και 380 Nm ροπής, ενώ τα υπόλοιπα δυο diesel μοτέρ παράγουν 180 και 240 ίππους αντίστοιχα. Η κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση είναι η P250 MHEV που παράγει 250 ίππους και 365 Nm ροπής. Σε ότι αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων, θα είναι διαθέσιμο ένα χειροκίνητο έξι και ένα αυτόματο, εννέα ταχυτήτων. Όμως το νέο Discovery θα έχει κι αρκετή τεχνολογία άνεσης κι ασφάλειας πάνω του. Άξια αναφοράς είναι η νέα τεχνολογία, με την οποία ο εσωτερικός κεντρικός καθρέπτης με το πάτημα ενός διακόπτη θα μετατρέπεται σε ψηφιακή οθόνη που θα δείχνει ότι καταγράφει η κάμερα οπισθοπορείας ενώ η τεχνολογία ClearSight θα επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει τη θέση των τροχών όταν κινείται off road, με τη ψυχαγωγία των επιβατών να είναι υπόθεση του συστήματος TouchPro το οποίο διαθέτει οθόνη αφής 10,25 ιντσών, ενώ υπάρχει και ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών.