Νέες BMW X5 M και X6 M με έως 625 άλογα

2

Η BMW παρουσίασε την τρίτη γενιά των υψηλών επιδόσεων μοντέλων της X5 M και X6 M, τα οποία συνδυάζουν ιδανικά την κορυφαία πολυτέλεια και τις μεγάλες ανέσεις, με επιδόσεις αμιγώς σπορ αυτοκινήτων. Οι νέες BMW X5 M, X6 M και τα μοντέλα Competition, θα κάνουν πρεμιέρα το Νοέμβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, ενώ το λανσάρισμά τους θα ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2020.

Δείτε ακόμη: BMW M3 650 HP VS Toyota Supra 700 HP (+video)

Την κίνησή τους αναλαμβάνει το M TwinPower Turbo V8 μηχανικό σύνολο των 4.4 λτ. Στις «απλές» εκδόσεις, η απόδοσή του φτάνει τους 600 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 750 Nm στις 1.800-5.600 σ.α.λ. Οι Competition η ισχύς ανεβαίνει στους 625 ίππους και η ροπή στα 750 Nm, στις ίδιες στροφές. Σε συνδυασμό με το 8τάχυτο M Steptronic κιβώτιο ταχυτήτων και την τετρακίνηση M xDrive, η πληθωρική X5 M των 4.941 μ. μήκους και 2.295 κιλών βάρους, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ., από 0-200 χλμ./ώρα σε 13,5 δλ. (3,8 δλ. και 13,2 δλ. η M5 Competition) και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα ή φτάνει τα 290 χλμ./ώρα με το προαιρετικό M Driver’s Package. Η μεικτή κατανάλωση είναι 12,5-12,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 284-289 γρ./χλμ. Ίδια ακριβώς νούμερα επιδόσεων, καταναλώσεων και εκπομπών CO2 ανακοινώνει η BMW και για τις X6 M και Competition.

Οι κορυφαίες X5 M και X6 M ξεχωρίζουν ακόμη και για την άκρως δυναμική τους εμφάνιση εξωτερικά και στο εσωτερικό, όπου παράλληλα η πολυτέλεια είναι διάχυτη. Οι σπορ προφυλακτήρες με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα μπροστά και το διαχύτη πίσω, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, η μαύρη μάσκα, οι τέσσερις στρογγυλές απολήξεις των εξατμίσεων και οι 21 ιντσών ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 295/35 εμπρός και 315/35 πίσω (315/30 ZR 22 στην Competition), είναι ορισμένα από τα μοναδικά τους γνωρίσματα. Για την πέδηση φροντίζουν οι διάτρητοι και αεριζόμενοι δίσκοι των 395 χλστ. εμπρός με τις 6πίστονες δαγκάνες και των 380 χλστ. πίσω με τις μονοπίστονες. Παράλληλα μέσω των επιλογών Comfort και Sport αλλάζει η αίσθηση στο πεντάλ των φρένων.

Δείτε ακόμη: BMW M5 Competition πάει με 307 χλμ./ώρα!(+video)

Πολλές αλλαγές έχουν γίνει ακόμα στο στήσιμο των αναρτήσεων, στο σύστημα διεύθυνσης και στα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς. Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ αλλάζουν σκληρότητα ανάλογα τις ρυθμίσεις που θα επιλέξει ο οδηγός (Comfort, Sport και Sport Plus), οι οποίες παράλληλα προσαρμόζουν ανάλογα πολλά επιμέρους συστήματα του αυτοκινήτου.