Νέες Mercedes A 250 e και B 250 e 1.33 λτ. 218 hp!

3

Η Mercedes φημίζεται για την ευκολία με την οποία βγάζει πολλά άλογα από λίγα κυβικά. Οι νέες plug-in υβριδικές A 250 e και B 250 e μπορεί να μην είναι A 45 S, όμως η απόδοσή τους μόνο κινητήρα 1.33 λίτρων δεν θυμίζει.

Ο γνωστός και μη εξαιρετέος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 160 ίππων και 250 Nm ροπής, συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 102 ίππων και 300 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 218 άλογα και η ροπή τα 450 Nm. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως o «σύνδεσμος» των συμβατικών A-Class με το «πολυβόλο» A 45 S, η A 35 των 306 ίππων, αποδίδει 50 Nm ροπής λιγότερα! Η δύναμη περνά στους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ ταχυτήτων.

Δείτε ακόμα: Απίστευτο ρεκόρ ειδικής απόδοσης από την Mercedes!

Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές, με την A 250 e να απαιτεί μόλις 6,6 δλ. για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση, την Saloon να χρειάζεται 6,7 και την B 250 e ένα δέκατο επιπλέον. Η τελική ταχύτητα για την χάτσμπακ υβριδική A-Class και την B-Class ανέρχεται στα 235 χλμ./ώρα, ενώ η σεντάν φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.

Τα νούμερα μέσης κατανάλωσης παρουσιάζονται ακόμα πιο εντυπωσιακά. Η A 250 e «καίει» 1,4-1,5 λίτρα/100 χλμ. (33-34 γρ.CO2/χλμ. το περιβαλλοντικό αποτύπωμα), η Saloon 1,4 λίτρα/100 χλμ. (32-33 γρ.CO2/χλμ.) και η B 250 e 1,4-1,6 λίτρα/100 χλμ (32-36 γρ.CO2/χλμ.).

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι 15,6 kWh, υδρόψυκτη και ζυγίζει 150 κιλά. Εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία που κυμαίνεται μεταξύ 60-68 χιλιόμετρων, σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP, για το πεντάθυρο αμάξωμα, 61-69 χλμ. το σεντάν και 56-67 χλμ. η B250e. H φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να φτάσει από το 10% στο φουλ μέσα σε 45 λεπτά, ενώ για να πάει στο 80% από το 0 αρκούν 25 λεπτά.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Mercedes A 200 7G-DCT

Η Mercedes έχει εφαρμόσει μια σειρά από έξυπνες λύσεις προκειμένου η μπαταρία να μην περιορίσει τον χώρο για τις αποσκευές ή τους επιβάτες. Η εξάτμιση, για παράδειγμα,  η δεν βγαίνει στο πίσω μέρος αλλά στο κέντρο του αυτοκινήτου, κάτω από το πάτωμα. Με το τελικό καζανάκι μέσα στο τούνελ της μετάδοσης. Το ρεζερβουάρ καυσίμου καταλαμβάνει τον χώρο που αντιστοιχεί στον άξονα μετάδοσης στις συμβατικές τετρακίνητες εκδόσεις, οπότε οι Γερμανοί βρήκαν τρόπο να χωρέσουν την μπαταρία κάτω από το αμάξωμα.

Οι τιμές (Γερμανίας) ξεκινούν από 36.493 ευρώ για την A 250 e, από 37.300 για την Α 250 e Saloon και από 37.663 για την B 250 e.