Απίστευτο κι όμως αληθινό το pick up της Tesla

15

Μπορεί να νομίζετε πως πρόκειται για κάποιο πρωτότυπο ή αυτοκίνητο που αφορά τα γυρίσματα ταινίας επιστημονικής φαντασίας, όμως όχι. Ο Elon Musk κάνει ίσως ό,τι πιο τρελό μέχρι σήμερα στην πορεία της Tesla (εξαιρούνται διαστημικές αποστολές) και βγάζει στην παραγωγή το πρώτο pick up της, με τη μορφή που βλέπετε!

Το Cybertruck, ή CYBRTRK όπως το αποκαλούν μερικοί εργαζόμενοι της Tesla, είναι ένα ξεκάθαρα φουτουριστικό μοντέλο, αλλά με σαφείς επιρροές από το παρελθόν. Και τον κινηματογράφο, θα λέγαμε. Αν και μοιάζει βγαλμένο από το «Blade Runner» ή την «Ολική Επαναφορά», το αμάξωμά του έρχεται κατευθείαν από το «Επιστροφή στο μέλλον», καθώς ακολουθεί την τεχνοτροπία του DMC-12. Αλλιώς, του αξέχαστου DeLorean! Κι αυτό γιατί το αμάξωμα είναι άβαφο, με το ανοξείδωτο ατσάλι να στέκει περήφανα και ακατέργαστα ως «θυρωρός» της εξωπραγματικής σχεδίασης.

Δείτε ακόμα: H Tesla αλλάζει τους υαλοκαθαριστήρες μετά από 116 χρόνια!

Το μήκος φτάνει τα 5.885 χλστ., το πλάτος τα 2.027 χλστ. και το ύψος τα 1.907, διαστάσεις που δίνουν τη δυνατότητα στην καμπίνα να φιλοξενήσει 6 επιβάτες. Μόλις μια εικόνα διέρρευσε από το εσωτερικό κατά τη διάρκεια της παραστατικότατης παρουσίασης του Musk, κατά την οποία άνθρωποι της Tesla χτύπησαν το αυτοκίνητο με βαριοπούλες, προκειμένου να επιδείξουν την αντοχή του. Σε αυτή την εικόνα, λοιπόν, διακρίνουμε τριγωνικό μοτίβο στα καθίσματα, ένα πολύ μικρό τιμόνι με παραλληλόγραμμο σχήμα και μια τεράστια οθόνη στο κέντρο του ταμπλό – φυσικά, στα πλαίσια του άκρατου φουτουρισμού που αποπνέει το Cybertruck.

Η καρότσα φτάνει σε μήκος τα 2 μέτρα και μπορεί να εξοπλιστεί με αεροδυναμικό κάλυμμα, δημιουργώντας έναν χώρο αποθήκευσης 2.831 λίτρων, ενώ βάσει φωτογραφιών μπορεί να διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να εξυπηρετεί εκδρομικές αναζητήσεις. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 1.587 κιλά.

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά, ο Musk ήταν σαφώς πιο κοινωνικός. Τρεις εκδόσεις απαρτίζουν τη γκάμα: πισωκίνητη με έναν ηλεκτροκινητήρα (αυτονομία άνω των 400 χλμ., τελική 177 χλμ./ώρα, 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ.), τετρακίνητη με δυο ηλεκτροκινητήρες (αυτονομία άνω των 480 χλμ., τελική 193 χλμ./ώρα, 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ.) και την κορυφαία τρικινητήρια -εννοείται τετρακίνητη (αυτονομία άνω των 800 χλμ., 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ., τελική 210 χλμ./ώρα).

Διαβάστε επίσης: Ντίζελ Ram «πνίγει» στον καπνό Tesla! (video)

Όπως δήλωσε ο Αμερικανός εφευρέτης και entrepreneur, η αγροτική δημιουργία του επιταχύνει πιο γρήγορα από Porsche 911 και μπορεί να κινηθεί πιο μακριά εκτός δρόμου από Land Rover, με την γωνία προσέγγισης να φτάνει τις 35 μοίρες, αυτή της ράμπας να βρίσκεται στις 16 και της αποχώρησης στις 28 μοίρες.

Στο ίδιο εντυπωσιακό μήκος κύματος, κινείται η τιμολογόγηση. Η βασική έκδοση με τον έναν ηλεκτροκινητήρα, ξεκινά από τις 39.900 δολάρια. Η τετρακίνητη με τους δυο ηλεκτροκινητήρες από τις 49.900 δολάρια, ενώ η κορυφαία τρικινητήρια από τις 69.900 δολάρια.