Η Supra GR Super GT δεν είναι το Toyota που έχεις συνηθίσει

Για να ακριβολογούμε, δεν είναι καν η νέα Supra που έχεις συνηθίσει. Κι αυτό γιατί η αγωνιστική εκδοχή της 5ης γενιάς του εμβληματικού sportscar, δεν θα έχει καμία σχέση με το μοντέλο που θα μπορεί να παραγγείλει κάποιος σε λίγους μήνες από τώρα.

Η Toyota παρουσίασε σήμερα μία φωτογραφία καλυμμένη στο σκοτάδι, όπου απεικονίζεται το αυτοκίνητο που θα συμμετάσχει (μαζί με το Prius) στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Τουρισμού Super GT. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως πρόκειται για το GR Racing Concept, που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Μάρτιο στην Έκθεση της Γενεύης. Πίσω από τις ονομασίες και τα αρτικόλεξα, κρύβεται το «τέκνο» της Gazoo Racing για την κατηγορία GT500, οι κανονισμοί της οποίας πρακτικά μεταλλάσσουν τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε αυτή.

Δείτε ακόμα: Έτσι θα είναι η νέα Toyota Supra

Όπως έχετε διαβάσει, η κανονική Supra αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την BMW και εξοπλίζεται με έναν 6κυλινδρο εν σειρά twinturbo 3 λίτρων και απόδοσης 335-350 ίππων. Για το κιβώτιο το μόνο σίγουρο είναι πως δεν πρόκειται για χειροκίνητο. Aν πάρουμε την όμορη Ζ4 ως μπούσουλα μιλάμε για το 8τάχυτο αυτόματο της ZF, το οποίο στο roadster της BMW στέλνει 340 ίππους στους πίσω τροχούς. Οπότε η Supra ΜΚV θα έχει τουλάχιστον τα ίδια άλογα, με τον αριθμό «350» να είναι ο πιθανότερος. Η Super GT, όμως, θα έχει πολλά περισσότερα.

Οι κανονισμοί της κορυφαίας κατηγορίας του πρωταθλήματος Super GT, αναφέρουν πως τα αυτοκίνητα της GT500 διαθέτουν άνω των 500 ίππων. Η GT300, στην οποία αγωνίζεται το Prius, κανονικά κυμαίνεται στα 300-350 (όπως η πολιτική Supra, δηλαδή) αλλά στην πραγματικότητα βρίσκεται πιο κοντά στα 500 άλογα. Με την διαφορά, ωστόσο, της πολύ λιγότερης κάθετης δύναμης. Είναι εμφανές από το παρουσιαστικό του αγωνιστικού Concept, πως η αεροδυναμική είναι προσεγμένη και εστιασμένη μέχρι κεραίας για την παροχή downforce. Κάτι που αποτελεί επιτακτική ανάγκη, καθώς κάτω από το εντυπωσιακό παρουσιαστικό υπάρχει ένας ατμοσφαιρικός V8 με ιπποδύναμη άνω των 600 ίππων! Η κίνηση φυσικά μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός παραδοσιακού 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου.

Διαβάστε επίσης: Νέα BMW Z4: Εκδόσεις και τεχνικά χαρακτηριστικά

Περισσότερες λεπτομέρειες και επίσημες φωτογραφίες, στο επίσημο ντεμπούτο της αγωνιστικής Supra στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, στις αρχές Γενάρη.

Get it on Google Play Download on the App Store