Ferrari 296 GTB 890 ίππων αγχώνει μέχρι την SF90

Η 296 GTB έγινε η πρώτη Ferrari με V6 κινητήρα (τυπικά, βέβαια, υπάρχει η Dino 206 από το 1967, άλλο που δεν φόρεσε ποτέ το «Cavallino Rampante») και η δεύτερη plug-in υβριδική, μετά την SF90 Stradale. Αυτή της DMC Tuning πάντως, δεν έχει κανένα πρόβλημα να προβληματίσει την ισχυρότερη δημιουργία παραγωγής του Μαρανέλο.

Αρχικά, το πράττει με την εμφάνιση. O Γερμανός βελτιωτής τοποθετεί το καθιερωμένο αεροδυναμικό πακέτο, εννοείται κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, που αποτελείται από splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, αναδιαμορφωμένο διαχύτη και σταθερή αεροτομή. Η τελευταία είναι και η εμφανέστερη διαφορά σε σχέση με την εργοστασιακή 296 GTB, έχοντας μια τετράδα πολυάκτινων ζαντών 20 ιντσών και ελατήρια χαμηλώματος να συνδυάζουν το τερπνόν (look) μετά του ωφελίμου (κράτημα). Εκεί που η πρώτη Ferrari V6 έρχεται ακόμα πιο κοντά στην SF90, είναι στο μηχανοστάσιο.

Ο 2.9 V6 twinturbo παράγει 663 ίππους και, σαν να μην έφτανε η δική του δύναμη, χαίρει ηλεκτρικής συνδρομής 166 ίππων (που της παρέχει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για έως 25 χιλιόμετρα)! Η plug-in υβριδική διαμόρφωση ανεβάζει τη συνολική απόδοση στα 830 άλογα και τη ροπή στα 740 Nm. Αυτά εργοστασιακά, γιατί κατόπιν παρεμβάσεων της DMC η ισχύς πλέον ανέρχεται στα 890 άλογα και τα 770 Nm! Η επιπλέον δύναμη προέρχεται από τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και τη νέα εξάτμιση του θερμικού μοτέρ, που αποκτά άλλα 60 άλογα και ξεπερνάει πια τα 720. Καθόλου άσχημα, κι ας υπολείπεται 2 κυλίνδρων και 1.1 λίτρων συγκριτικά με την SF90 Stradale.

Η βελτίωση στην επιτάχυνση δεν είναι όση θα περίμενε κανείς, καθώς τα 2,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα που ανακοινώνουν οι Γερμανοί είναι μόλις 0,1 δλ. ταχύτερα από τη εργοστασιακή. Ωστόσο, κάθε βελτίωση είναι καλοδεχούμενη. Για την τελική ταχύτητα δεν υπάρχει πληροφόρηση, οπότε λογικά είτε παραμένει στα 330 χλμ./ώρα είτε θα είναι ελαφρώς αυξημένη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μοναδικό και ακραίο «Nissan Skyline» SUV 500 ίππων!
Μοναδικό και ακραίο «Nissan Skyline» SUV 500 ίππων!
Η Brabus «κτηνεύει» την Porsche 911 Turbo S!
Η Brabus «κτηνεύει» την Porsche 911 Turbo S!
Κτηνώδης αγροτική G-Class 900 ίππων από τη Brabus!
Κτηνώδης αγροτική G-Class 900 ίππων από τη Brabus!
Στα τελειώματα το Nissan Navara GT-R 1.000HP (+video)
Στα τελειώματα το Nissan Navara GT-R 1.000HP (+video)
Το πιο «πολεμικό» Toyota Land Cruiser ever
Το πιο «πολεμικό» Toyota Land Cruiser ever
Κτήνος άλλου επιπέδου η Brabus GLS των 900 ίππων
Κτήνος άλλου επιπέδου η Brabus GLS των 900 ίππων
Audi RS Q8 by ABT βουτηγμένο στο ανθρακόνημα
Audi RS Q8 by ABT βουτηγμένο στο ανθρακόνημα
«Άρρωστο» Nissan GT-R με 1.587 ίππους τροχό! (+video)
«Άρρωστο» Nissan GT-R με 1.587 ίππους τροχό! (+video)
Τριαξονικός Γολιάθ 1.217HP από τη Hennessey (+video)
Τριαξονικός Γολιάθ 1.217HP από τη Hennessey (+video)
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store