Δοκιμή Mitsubishi Space Star 1.2 λτ. 80 PS

Το έχουμε πει αρκετές φορές: Τα σύγχρονα μικρά αυτοκίνητα είναι αυτά που έχουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά του αγοραστικού κοινού, μιας και κατορθώνουν να προσφέρουν πολλά σε ένα πακέτο. Όπως και το Mitsubishi Space Star.

Δείτε ακόμα: Ποιο καίει λιγότερο; Αυτοκίνητο CNG ή ηλεκτρικό;

Το ιαπωνικό μοντέλο ανανεώθηκε τόσο στον τομέα της εμφάνισης, όσο και της τεχνολογίας που φέρει, ώστε να προσφέρει όλες τις λύσεις που θέλει ο σύγχρονος οδηγός, συνδυαστικά με τη βέλτιστη απόδοση και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Στην ελληνική αγορά προσφέρεται με δυο κινητήρες βενζίνης, τους 1.0 λτ. και 1.2 λτ. με ισχύ 71 και 80 ίππων αντίστοιχα (το μεγαλύτερο μοτέρ συνδυάζεται και με CVT κιβώτιο). Σε ότι αφορά τις τιμές τώρα, με τον 1.000άρη η τιμή του ξεκινάει από τα 10.640 ευρώ για την εξοπλιστική έκδοση Entry, ενώ η πιο πλούσια Inform Plus κοστίζει από 11.930 ευρώ. Ο ισχυρότερος 1.2 λίτρων τιμολογείται στη βασική έκδοση Invite από 13.450 ευρώ. Αν θέλετε το Space Star στην πλουσιότερη έκδοση Intense και με CVT κιβώτιο τότε θα σας στοιχίσει από 15.650 ευρώ.

Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό του Space Star 1.2 λτ., αυτός είναι πληρέστατος από την πρώτη έκδοση Invite μιας και προσφέρει τα εξής: 6 αερόσακους, συστήματα αποφυγής σύγκρουσης και ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου και infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών.

Δυναμικό παρουσιαστικό

Οι Ιάπωνες σχεδιαστές προσάρμοσαν την εμφάνιση του Space Star σύμφωνα με τα σχεδιαστικά πρότυπα «Dynamic Shield», που συναντάμε σε όλα τα μοντέλα της μάρκας. Οι compact διαστάσεις που διευκολύνουν τις αστικές μετακινήσεις έχουν διατηρηθεί και μόνο το μήκος του αμαξώματος αυξήθηκε κατά 5 εκατοστά συγκριτικά με τον προκάτοχό του, φτάνοντας στα 3.845 χλστ. Στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζουν επίσης τα δυναμικά κι αιχμηρά φώτα που εκτείνονται σχεδόν μέχρι τη μέση του καπό. Εξαιρετικής έμπνευσης είναι κι ο πίσω προφυλακτήρας με τις έντονες ακμές, όπως και τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα. Στο ανώτερο σημείο της 5ης πόρτας υπάρχει μια εξίσου αιχμηρή αεροτομή, που με τη σειρά της συμβάλλει στην αεροδυναμική του οχήματος (Cd: 0,27).

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS

Αναβάθμιση και στο εσωτερικό!

Προσοχή δόθηκε και στο εσωτερικό του Mitsubishi Space Star, το οποίο πλέον προσφέρεται αναβαθμισμένο, τόσο ποιοτικά, όσο και τεχνολογικά. Οι πιο παρατηρητικοί θα δώσουν έμφαση στη νέα διάταξη των μοχλοδιακοπτών, αλλά και στις νέες επενδύσεις στα καθίσματα και στις πόρτες. Τα σκληρά πλαστικά διαθέτουν πολύ καλή συναρμογή, ενώ σε ότι αφορά τον πίνακα οργάνων, αυτός ξεχωρίζει με τα πιο ευανάγνωστα όργανα και με την τύπου carbon πρόσοψη. Βέβαια η σημαντικότερη προσθήκη στο ανανεωμένο μοντέλο είναι το σύστημα Multifunction GPS Navigation με οθόνη αφής 7 ιντσών. Σε επίπεδο χώρων τώρα, το Mitsubishi Space Star τα πάει μια χαρά μιας και τέσσερις επιβάτες θα βολευτούν και μόνο οι άνω του μέσου όρου σε ύψος θα ζοριστούν στα πίσω καθίσματα. Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ ανέρχεται στα 235 λίτρα.

Δείτε ακόμα: Renault Captur 1.5 Blue dCi Vs VW T-Roc 1.6 TDI

Μοτέρ με έμφαση στην οικονομία!

Το μικρό Space Star κινείται από τον 3κύλινδρο 12βάλβιδο 1.2 MIVEC, με μεταβλητό χρονισμό, απόδοσης 80 ίππων και 108 Nm ροπής. Νούμερα που κινούν με μπρίο το αμάξωμα των 875 κιλών, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα στο κοντέρ να έρχονται σε 12,6 δλ. και με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση κατά τον κύκλο μετρήσεων NEDC, είναι 4,7 λτ./100 χλμ. (5,3 λτ./100 χλμ. κατά WLTP), με τις εκπομπές ρύπων να ανέρχονται σε 108 γρ./χλμ. (121 γρ./χλμ. κατά WLTP).

Στην πράξη, το μηχανικό αυτό σύνολο είναι ελαστικό, ελαστικό από τις χαμηλές στροφές και με άμεση απόκριση  στο πάτημα του γκαζιού, στις αστικές μετακινήσεις. Η τραχύτητα και οι κραδασμοί που περνούν στο εσωτερικό είναι περιορισμένοι, ενώ ο θόρυβος γίνεται έντονος μόνο σε υψηλές στροφές. Όσον αφορά την κατανάλωση, σε ρεαλιστικές συνθήκες βρίσκεται στα 6,0 λτ./100 χλμ.

Στοιχείο του η πόλη!

Το Mitsubishi Space Star αποδεικνύεται ιδανικό για μετακινήσεις εντός πόλης, μιας και οι μικρές διαστάσεις του διευκολύνουν στους αστικούς ελιγμούς. Ο κινητήρας τα πάει καλά ακόμα κι αν χρειαστούν μετακινήσεις κι εκτός των τειχών της πόλης, με τους όποιους περιορισμούς μπορεί να θέτει ο μικρός κυβισμός. Οι βελτιώσεις στο πλαίσιο και η ρύθμιση της ανάρτησης εξασφαλίζουν την απαιτούμενη ευθυβολία κι άνεση στις ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, ενώ σε δρόμο με στροφές οι κλίσεις είναι λογικές για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας, προσφέροντας καλά επίπεδα πρόσφυσης. Από το τιμόνι βέβαια θα θέλαμε να προσφέρει περισσότερη πληροφόρηση, όμως του αναγνωρίζουμε πως «κόβει» αρκετά με ακτίνα στροφής 4,6 μέτρων.

Διαβάστε επίσης: Στη Μύκονο με το νέο Mitsubishi Space Star (+video)

Αστικός παίχτης!

Το Mitsubishi Space Star απευθύνεται στους αγοραστές εκείνους που θέλουν ένα ευέλικτο και ευκολοδήγητο αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις τους, ενώ με την πρόσφατη αναβάθμιση εξωτερικά και τεχνολογικά φιλοδοξεί να κερδίσει μεγαλύτερη μερίδα αγοραστικού κοινού.

(+) Κατανάλωση, ευελιξία, αποδοτικός κινητήρας, ευκολία στην οδήγηση, εξοπλισμός

(-) Τιμή, θόρυβος κινητήρα σε υψηλές στροφές, αίσθηση τιμονιού

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.193
Κύλινδροι/βαλβίδες
3/12
Ταχύτητες
5
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
80/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
108/4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
11,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
180
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
4,7 (NEDC) - 5,3 (WLTP)
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
108 (NEDC) - 121 (WLTP)
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
105,84
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα McPherson, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Ταμπούρα
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
3.845
Πλάτος (χλστ.)
1.665
Ύψος (χλστ.)
1.505
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.450
Βάρος (κιλά)
875
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
235
ESP
 
Αερόσακοι
6
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
13.450 ευρώ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δοκιμή Hyundai i10 1.0 67 hp AΜΤ
Δοκιμή Hyundai i10 1.0 67 hp AΜΤ
Δοκιμή Hyundai i30 1.0 T-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid
Δοκιμή Hyundai i30 1.0 T-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid
Δοκιμή Skoda Octavia Grand Coupe 1.5 TSI 150 PS
Δοκιμή Skoda Octavia Grand Coupe 1.5 TSI 150 PS
Δοκιμή Hyundai i10 1.2 λτ. 84 PS Auto
Δοκιμή Hyundai i10 1.2 λτ. 84 PS Auto
Δοκιμή Renault Clio 1.3 TCe 130 R.S. Line EDC
Δοκιμή Renault Clio 1.3 TCe 130 R.S. Line EDC
Δοκιμή Renault Captur 1.3 TCe 130 HP
Δοκιμή Renault Captur 1.3 TCe 130 HP
Δοκιμή Toyota Corolla 2.0 λτ. Hybrid 180 PS
Δοκιμή Toyota Corolla 2.0 λτ. Hybrid 180 PS
Δοκιμή Hyundai Kona Electric 64 kWh 204 PS
Δοκιμή Hyundai Kona Electric 64 kWh 204 PS
Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS
Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS
Οι τιμές του νέου Hyundai Tucson στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.400άρι CUPRA Leon e-Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Renault Captur
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Audi Q2 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Nissan Micra 1.0 IG-T 92 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Peugeot 3008 με πολλές αλλαγές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ισχυρό και ακριβό VW T-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα τα Golf GTI, GTD, GTE και eHybrid (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Suzuki Jimny LCV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Dacia Duster με νέο turbo κινητήρα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο οικογενειακό ηλεκτρικό VW
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Fiat Panda Sport, City Life, City Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων