Οδηγούμε το νέο Mazda2 στην Ελλάδα

Το υπάρχον τέταρτης γενιάς Mazda2 το οποίο λανσαρίστηκε το 2014, παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2019 με αισθητικές, μηχανικές και τεχνολογικές αναβαθμίσεις. Σήμερα, είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στα πλαίσια της Πανευρωπαϊκής του παρουσίασης, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.

Δείτε ακόμη: Γιατί το Mazda MX-30 έχει τόσο μικρή αυτονομία;

Ακόμα πιο ελκυστικό εξωτερικά

Εξωτερικά, το ήδη ενδιαφέρον και σπορτίφ Mazda2 απέκτησε ακόμα πιο ελκυστική εμφάνιση μέσω των διακριτικών αλλαγών που δέχτηκε. Συγκεκριμένα, το ανανεωμένο Mazda2 διακρίνεται από τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, μάσκα, προφυλακτήρες και ζάντες αλουμινίου. Παρά το γεγονός ότι το μήκος του ξεπερνά τα 4 μέτρα (4.065 χλστ.), το Mazda2 δείχνει πιο κόμπακτ, χάρη στις καλοσμιλεμένες του επιφάνειες. Παράλληλα, το βαθύ κόκκινο χρώμα Soul Red του ταιριάζει τέλεια, όπως άλλωστε και στα υπόλοιπα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας.

Βελτιωμένη ποιότητα και τεχνολογία

Αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό του Mazda2 με την λιτή αλλά μοντέρνα αισθητική. Υπάρχουν νέοι χρωματισμοί, νέες επενδύσεις και νέα διακοσμητικά. Όλα τα πλαστικά τμήματα στο ταμπλό είναι σκληρά στην υφή αλλά ποιοτικά και με προσεγμένη συναρμογή και φινίρισμα. Μαλακό υλικό συναντάται στην οριζόντια επένδυση του ταμπλό, στη βάση της κονσόλας και στις εμπρός πόρτες, στο σημείο που ακουμπούν οι βραχίονες. Η εργονομία είναι πολύ καλή όπως και η θέση οδήγησης, ενώ οι χώροι για 4 επιβάτες ικανοποιούν, όπως και το πορτ μπαγκάζ των 250 λίτρων.

Δείτε ακόμη: Οι τιμές του νέου Mazda3 Skyactiv-X 180 PS

Επιπλέον, έχει βελτιωθεί η ηχομόνωση και έχουν ανασχεδιαστεί τα καθίσματα. Αναβαθμισμένος με την σειρά του είναι και ο εξοπλισμός. Το ανανεωμένο Mazda2 εφοδιάζεται με θερμαινόμενο τιμόνι, με πιο σύγχρονο σύστημα πολυμέσων, με σύστημα καμερών περιμετρικού ελέγχου του αυτοκινήτου 360 μοιρών, με αυτόνομη πέδηση με αναγνώριση πεζών, με σύστημα αναγνώρισης των πινακίδων κυκλοφορίας και με αυτόματα προσαρμοζόμενα φώτα LED.

Πολύ ευχάριστο στην οδήγηση

Οι μηχανικοί της Mazda έκαναν αλλαγές στις αναρτήσεις και στο σύστημα διεύθυνσης του Mazda2. Το μικρό ιαπωνικό αυτοκίνητο (κατασκευάζεται στην Ιαπωνία όπως όλα τα Mazda), κερδίζει αμέσως τις πρώτες εντυπώσεις με το χαμηλό θόρυβο κύλισης. Επίσης, η ανάρτησή του αν και είναι σχετικά σφιχτή περνάει με ποιοτικό τρόπο πάνω από τις ανωμαλίες των δρόμων και δεν «χτυπάει». Σημαντικό του προσόν ακόμη αποτελεί η πολύ ευχάριστη αίσθηση που μεταφέρει στον οδηγό του και η σπορτίφ οδική του συμπεριφορά σε διαδρομή με στροφές.

Ίδιοι κινητήρες με M Hybrid

Σε επίπεδο κινητήρων, το ανανεωμένο Mazda2 θα προσφέρεται με τα γνώριμα, άμεσου ψεκασμού Skyactiv-G μηχανικά σύνολα των 1.5 λτ., ισχύος 75 και 90 ίππων, συνδυασμένα με 6τάχυτα κιβώτια (αντί 5 ταχυτήτων). Με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων θα διατίθεται μόνο ο «90άρης» κινητήρας.

Δείτε ακόμη: Δοκιμή Mazda2 1.5 SKYACTIV-G 90PS

Τα μηχανικά σύνολα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξοπλισμένα με τη νέα τεχνολογία Mazda M Hybrid. Αυτή χρησιμοποιεί μια μικρή ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης (B-ISG) για να διατηρεί την ενέργεια που συνήθως χάνεται κατά τη διάρκεια της πέδησης. Αυτή η ενέργεια αποθηκεύεται και χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών συστημάτων του αυτοκινήτου, μειώνοντας το φορτίο του κινητήρα και εξοικονομώντας καύσιμα.

Η έκδοση των 1.5 λτ. με τους 90 ίππους που οδηγήσαμε, διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία και καλή ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές. Όμως, η επιτάχυνση που προσφέρει ειδικά εν κινήσει και τα αποθέματα ροπής είναι αισθητά χαμηλότερα σε σύγκριση με των turbo downsized κινητήρων (π.χ. 1.0-1.2 λτ.). Κάτι που σημαίνει ότι για να αναπτύξει ταχύτητα, θα πρέπει ο οδηγός να πατήσει πολύ βαθιά το γκάζι και ο κινητήρας να δουλέψει σε υψηλές στροφές.

Δείτε ακόμη: Δοκιμή Mazda3 SkyActiv-G122 2.0 Αuto

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση 1.5 75 PS 1.5 90 PS 1.5 90 PS AT
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.496 1.496 1.496
Κύλινδροι/βαλβίδες 4/16 4/16 4/16
Ταχύτητες 6 6 6 (auto)
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 75/6.000 90/6.000 90/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 135/3.800 148/4.000 148/4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,4 9,8 12,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 171 183 177
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* 4,1/5,3 4,1/5,3 5,2/5,9
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 94/120 94/120 118/133
Βάρος (κιλά) 1.025 1.025 1.030
*NEDC/WLTP
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οδηγούμε τα νέα Honda Jazz και Honda e
Οδηγούμε τα νέα Honda Jazz και Honda e
Οδηγούμε το νέο Toyota Yaris Hybrid
Οδηγούμε το νέο Toyota Yaris Hybrid
Οδηγούμε το νέο Audi A3 SB 35 TFSI S tronic 150 PS
Οδηγούμε το νέο Audi A3 SB 35 TFSI S tronic 150 PS
1.000 χιλιόμετρα με το νέο VW Golf
1.000 χιλιόμετρα με το νέο VW Golf
Οδηγούμε το νέο Ford Puma 1.0 λτ. EcoBoost Hybrid
Οδηγούμε το νέο Ford Puma 1.0 λτ. EcoBoost Hybrid
Οδηγούμε το νέο Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 PS
Οδηγούμε το νέο Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 PS
Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR 2.0 λτ. Hybrid 184 hp
Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR 2.0 λτ. Hybrid 184 hp
Οδηγούμε το νέο Renault Captur στην Ελλάδα
Οδηγούμε το νέο Renault Captur στην Ελλάδα
Οδηγούμε το Kia XCeed 1.0 T-GDi 120 PS
Οδηγούμε το Kia XCeed 1.0 T-GDi 120 PS
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων