Αξιόπιστο ντίζελ 5ετίας με 10.000 ευρώ

Τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ανέκαθεν συγκέντρωναν ιδιαίτερο αγοραστικό ενδιαφέρον, αφού με αρκετά λιγότερα λεφτά (σε σχέση με ένα καινούργιο) μπορεί κανείς να βρει ένα αξιόλογο μοντέλο. Βέβαια πάντα χρειάζεται αρκετό ψάξιμο και έλεγχοι, προκειμένου να μη βγει άνθρακας ο χρυσός.

Με το βατό ποσό των 10.000 ευρώ (κατά μέσο όρο), μια πολύ καλή πρόταση αποτελεί το τελευταίο Toyota Yaris 1.4 D-4D, το οποίο ήταν πολύ δημοφιλές στη χώρα μας και συνδυάζει την αξιοπιστία, με το αποδοτικό και οικονομικό ντίζελ μηχανικό σύνολο. Μοντέλα του 2016 και 2017 υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα στις εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και μπορεί να δει κανείς μέσω γνωστής ιστοσελίδας.

Ο 1.400άρης ντίζελ ταιριάζει κατάλληλα στο Yaris, αφού είναι σε θέση να το κινήσει σε σβέλτους ρυθμούς, διατηρώντας χαμηλά την κατανάλωση. Το 8βάλβιδο μηχανικό αυτό σύνολο απόδοσης 90 ίππων στις 3.800 σ.α.λ. και 205 Nm ροπής στις 1.800-2.800 σ.α.λ. προσφέρει γρήγορες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ.) και εν κινήσει, ενώ ο θόρυβος και οι κραδασμοί που φτάνουν στο εσωτερικό είναι φιλτραρισμένοι. Επίσης, έχει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και συνεργάζεται πολύ καλά με το θετικό σε αίσθηση και με κοντές διαδρομές 6τάχυτο επιλογέα. Η Toyota ανακοίνωνε κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ.), ωστόσο η πραγματική κατανάλωση και πάλι βρίσκονταν χαμηλά, στα 5,5 λτ./100 χλμ.

Το προγενέστερο Yaris, μετά την τελευταία ανανέωση που είχε δεχτεί, παρουσιάζονταν ευχάριστο στην οδήγηση, ξεκούραστο και εύκολο στους χειρισμούς. Η οδική του συμπεριφορά ήταν ασφαλής και έδινε τη δυνατότητα στον οδηγό του να καλύψει με άνεση αποστάσεις και εκτός αστικού περιβάλλοντος.

Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκουν η καλή ποιότητα κατασκευής με το μαλακό υλικό στο ταμπλό να αποτελεί μια ευχάριστη νότα. Στις πιο πλούσιες εκδόσεις περιλαμβάνονταν και το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής των 7 ιντσών, το οποίο αξίζει σίγουρα πολύ περισσότερο από ένα απλό ηχοσύστημα. Πολύ καλοί ήταν και οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές (286 λτ.), όμως εκεί που μπορεί να υπάρξουν ενστάσεις είναι ως προς τη θέση οδήγησης, λόγω κυρίως της θέσης του τιμονιού, παρά το γεγονός ότι ρυθμίζεται σε ύψος και βάθος.

Σημείωση: Οι φωτογραφίες του αυτοκινήτου είναι ενδεικτικές και δεν αφορούν αγγελία.

Get it on Google Play Download on the App Store