Επισκεφθείτε το εργοστάσιο της Skoda στο Kvasiny

Η διαδικασία συναρμολόγησης των αυτοκινήτων μπορεί να έχει αυτοματοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, όμως έχει μια μοναδική μαγεία, αφού τα ρομπότ πρέπει να είναι τέλεια συγχρονισμένα και να συνεργάζονται με ακρίβεια με το ανθρώπινο δυναμικό. Ένα μηδαμινό σφάλμα στη γραμμή παραγωγής, μπορεί να γίνει η αιτία για ανάκληση χιλιάδων αυτοκινήτων ή ακόμα και για την παύση της παραγωγής.

Δείτε ακόμα: Φθηνότερη η Skoda Octavia που καίει 2,8 ευρώ

Στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Skoda στο Kvasiny της Τσεχίας (σχεδόν 160 χλμ. μακριά από την Πράγα), γίνεται καθημερινά η κατασκευή τριών μοντέλων: Karoq, Kodiaq και Superb. Λειτουργεί όλο το 24ωρο, 6 μέρες την εβδομάδα. Το πρώτο στάδιο περιλαμβάνει το τμήμα συναρμολόγησης των αμαξωμάτων (περίπου 1.200 καθημερινά), όπου σχεδόν 200 τμήματα μεταλλικών τμημάτων συγκολλούνται για να πάρει την πρώτη του μορφή το αυτοκίνητο. Τη δύσκολη και βαριά δουλειά αναλαμβάνουν 893 ρομπότ με τις χειρουργικές κινήσεις και τον απίστευτο συγχρονισμό. Κατόπιν, ακολουθεί η διαδικασία βαφής με τη βοήθεια 65 ρομπότ. Κάθε αμάξωμα περνάει από βαφή που προστατεύει από τη σκουριά, μετά καθαρίζεται με πούπουλα από στρουθοκάμηλο και στο τέλος περνιέται το χρώμα και το λούστρο, πάχους όσο μιας ανθρώπινης τρίχας.

Το επόμενο στάδιο είναι να τοποθετηθούν στο «γυμνό» αυτοκίνητο το ταμπλό, όλα τα τμήματα του εσωτερικού, τα μηχανικά μέρη και κάθε τι που έχει παραγγείλει ο πελάτης. Εκτός από τα σταθερά ρομπότ, σημαντική εργασία κάνουν και τα αυτόνομα ρομπότ, που είναι σχεδιασμένα για να μεταφέρουν φορτία βάρους έως 150 κιλών.

Δείτε ακόμα: Μεγάλη ευκαιρία τώρα το Skoda Kodiaq 1.5 TSI

Κάθε μία ώρα συναρμολογούνται 50 οχήματα από το εργατικό δυναμικό, το οποίο ενώνει τα μηχανικά μέρη με το υπόλοιπο αμάξωμα, ενώ προσθέτει τα φωτιστικά σώματα, τα ζαντολάστιχα και στο τέλος τοποθετούνται οι πόρτες. Μετέπειτα γίνονται όλοι οι έλεγχοι, έτσι ώστε το ολοκληρωμένο πλέον αυτοκίνητο να μεταφερθεί εκεί ακριβώς που έχει γίνει η παραγγελία.

Παρακολουθείστε παρακάτω το σχετικό βίντεο με κάθε λεπτομέρεια:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συμμαχία BMW-Mercedes για την ηλεκτροκίνηση
Συμμαχία BMW-Mercedes για την ηλεκτροκίνηση
Τα πρώτα «-άντα» της Skoda μετά την αναγέννηση
Τα πρώτα «-άντα» της Skoda μετά την αναγέννηση
Τέλος και επίσημα το Ford Mondeo
Τέλος και επίσημα το Ford Mondeo
Ποιο νέο Nissan «έφαγε» το Bluebird;
Ποιο νέο Nissan «έφαγε» το Bluebird;
Τέλος η εξέλιξη νέων κινητήρων από τη VW
Τέλος η εξέλιξη νέων κινητήρων από τη VW
Τα SUV της Volvo «τσεκουρώνουν» σεντάν και station
Τα SUV της Volvo «τσεκουρώνουν» σεντάν και station
Γιατί οι κατασκευαστές αργούν να κάνουν ανακλήσεις;
Γιατί οι κατασκευαστές αργούν να κάνουν ανακλήσεις; …
Μόνο ηλεκτρικά Ford στην Ευρώπη μέχρι το 2030
Μόνο ηλεκτρικά Ford στην Ευρώπη μέχρι το 2030
Φανατικά «Made in Germany» οι Porsche
Φανατικά «Made in Germany» οι Porsche
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η πιο ακριβή BMW των 253.200 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes C-Class. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του pickup Jeep Gladiator στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Toyota C-HR GR Sport. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το καυτό Hyundai Kona N Line. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα η νέα BMW iX3
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Kia XCeed με τους νέους κινητήρες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store