Η Alfa Romeo αφήνει την πίσω κίνηση για τα ηλεκτρικά - AutoGreekNews

Η Alfa Romeo αφήνει την πίσω κίνηση για τα ηλεκτρικά

Ο ερχομός της Giulia σήμανε πανηγυρισμούς στις τάξεις των Alfisti, αλλά και όλων των εραστών της αυτοκίνησης, όχι μόνο για την αναβίωση ενός θρυλικού ονόματος, αλλά και για την επαναφορά των πισωκίνητων Alfa Romeo. Ό,τι χαρήκαμε, χαρήκαμε όμως.

Σύμφωνα με τον νέο CEO της μιλανέζικης φίρμας, Jean-Philippe Imparato, η Alfa εγκαταλείπει την πολυδιαφημισμένη -αλλά και πανάκριβη- πλατφόρμα Giorgio, για χάρη της νέας STLA-Large του ομίλου Stellantis. «Εργαζόμαστε πάνω στην πλατφόρμα Large και πλέον δεν θα χρησιμοποιούμε την Giorgio» είπε λιτά και κοφτά ο Imparato σε Ιταλούς δημοσιογράφους, σύμφωνα με το Forbes. «Πρέπει να εκμεταλλευτούμε τις τάσεις της εποχής και να δημιουργήσουμε μια ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτρικών, πάντα με τη μοναδική πινελιά της Alfa Romeo» συμπλήρωσε ο Γάλλος.

Το πάτωμα Giorgio λανσαρίστηκε το 2014 και σηματοδότησε το μεγάλο comeback της Alfa, στοχεύοντας απευθείας στο premium γερμανικό λόμπι. Τα αρχικά πλάνα ήθελαν τουλάχιστον 15 μοντέλα να βασίζονται πάνω του, από το σύνολο της FCA (Jeep, Maserati, Alfa Romeo, Dodge, Chrysler). Μια επταετία αργότερα, τα μόνα αυτοκίνητα που τη χρησιμοποιούν είναι το δίδυμο Giulia-Stelvio, το νέο Jeep Grand Cherokee L (και η έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο, που έρχεται) και η επίσης επερχόμενη Maserati Grecale, ένα SUV κάτω από τη Levante. Οι Ιταλοί δεν ανακοίνωσαν ποτέ πόσα χρήματα επένδυσαν ακριβώς στην Giorgio, όμως το 2019 προχώρησαν σε διαγραφή 800 εκατ. ευρώ κονδυλίων που προορίζονταν για αυτή. Κάτι που σημαίνει πως το συνολικό κόστος εξέλιξης, δεν αποκλείεται να ήταν πολύ πάνω από 1 δις εύρω.

Ο Imparato έβαλε επίσης «χέρι» και στην παρουσίαση της Tonale, την οποία καθυστερεί λόγω μη ικανοποιητικής απόδοσης του plug-in υβριδικού συστήματος. Σύμφωνα με το Autonews, η Alfa Romeo ετοιμάζει και δεύτερο SUV, μικρότερο της Tonale, που θα κατασκευάζεται στην Πολωνία και θα ονομάζεται «Brennero». Το μόνο σίγουρο είναι πως οι Γάλλοι έχουν πάρει πολύ ζεστά την υπόθεση Μιλάνο…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πόσα χρήματα βγάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες το δλ.;
Πόσα χρήματα βγάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες το δλ.; …
Νέα Toyota Yaris και από την Τσεχία
Νέα Toyota Yaris και από την Τσεχία
«Σβήνουν» οι οθόνες αφής στις νέες BMW
«Σβήνουν» οι οθόνες αφής στις νέες BMW
Η Toyota ξαναβγάζει ανταλλακτικά για το Corolla AE86
Η Toyota ξαναβγάζει ανταλλακτικά για το Corolla AE86
Τελειώνουν οι διαθέσιμες Bugatti Chiron
Τελειώνουν οι διαθέσιμες Bugatti Chiron
Ποια εταιρία δεν έχει πρόβλημα με τα μικροτσίπ;
Ποια εταιρία δεν έχει πρόβλημα με τα μικροτσίπ; …
Σε πόσο καιρό ξεπούλησαν οι Alfa Romeo Giulia GTA/GTAm;
Σε πόσο καιρό ξεπούλησαν οι Alfa Romeo Giulia GTA/GTAm;
Εκατοντάδες δις οι απώλειες από την έλλειψη τσιπ
Εκατοντάδες δις οι απώλειες από την έλλειψη τσιπ …
Τέλος οι δερμάτινες επενδύσεις από τα Volvo
Τέλος οι δερμάτινες επενδύσεις από τα Volvo
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store