Η Alfa Romeo αφήνει την πίσω κίνηση για τα ηλεκτρικά

Ο ερχομός της Giulia σήμανε πανηγυρισμούς στις τάξεις των Alfisti, αλλά και όλων των εραστών της αυτοκίνησης, όχι μόνο για την αναβίωση ενός θρυλικού ονόματος, αλλά και για την επαναφορά των πισωκίνητων Alfa Romeo. Ό,τι χαρήκαμε, χαρήκαμε όμως.

Σύμφωνα με τον νέο CEO της μιλανέζικης φίρμας, Jean-Philippe Imparato, η Alfa εγκαταλείπει την πολυδιαφημισμένη -αλλά και πανάκριβη- πλατφόρμα Giorgio, για χάρη της νέας STLA-Large του ομίλου Stellantis. «Εργαζόμαστε πάνω στην πλατφόρμα Large και πλέον δεν θα χρησιμοποιούμε την Giorgio» είπε λιτά και κοφτά ο Imparato σε Ιταλούς δημοσιογράφους, σύμφωνα με το Forbes. «Πρέπει να εκμεταλλευτούμε τις τάσεις της εποχής και να δημιουργήσουμε μια ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτρικών, πάντα με τη μοναδική πινελιά της Alfa Romeo» συμπλήρωσε ο Γάλλος.

Το πάτωμα Giorgio λανσαρίστηκε το 2014 και σηματοδότησε το μεγάλο comeback της Alfa, στοχεύοντας απευθείας στο premium γερμανικό λόμπι. Τα αρχικά πλάνα ήθελαν τουλάχιστον 15 μοντέλα να βασίζονται πάνω του, από το σύνολο της FCA (Jeep, Maserati, Alfa Romeo, Dodge, Chrysler). Μια επταετία αργότερα, τα μόνα αυτοκίνητα που τη χρησιμοποιούν είναι το δίδυμο Giulia-Stelvio, το νέο Jeep Grand Cherokee L (και η έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο, που έρχεται) και η επίσης επερχόμενη Maserati Grecale, ένα SUV κάτω από τη Levante. Οι Ιταλοί δεν ανακοίνωσαν ποτέ πόσα χρήματα επένδυσαν ακριβώς στην Giorgio, όμως το 2019 προχώρησαν σε διαγραφή 800 εκατ. ευρώ κονδυλίων που προορίζονταν για αυτή. Κάτι που σημαίνει πως το συνολικό κόστος εξέλιξης, δεν αποκλείεται να ήταν πολύ πάνω από 1 δις εύρω.

Ο Imparato έβαλε επίσης «χέρι» και στην παρουσίαση της Tonale, την οποία καθυστερεί λόγω μη ικανοποιητικής απόδοσης του plug-in υβριδικού συστήματος. Σύμφωνα με το Autonews, η Alfa Romeo ετοιμάζει και δεύτερο SUV, μικρότερο της Tonale, που θα κατασκευάζεται στην Πολωνία και θα ονομάζεται «Brennero». Το μόνο σίγουρο είναι πως οι Γάλλοι έχουν πάρει πολύ ζεστά την υπόθεση Μιλάνο…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τέλος από τεράστια αγορά το VW Passat
Τέλος από τεράστια αγορά το VW Passat
Ηλεκτρική συμμαχία Suzuki, Toyota και Daihatsu
Ηλεκτρική συμμαχία Suzuki, Toyota και Daihatsu
Νέο «τζακ ποτ» της Skoda στα κιβώτια ταχυτήτων
Νέο «τζακ ποτ» της Skoda στα κιβώτια ταχυτήτων
Χωρίς μέλλον η παραγωγή του Audi A1
Χωρίς μέλλον η παραγωγή του Audi A1
Το Koenigsegg Jesko μπαίνει στην παραγωγή
Το Koenigsegg Jesko μπαίνει στην παραγωγή
Καθοδόν η νέα Skoda Fabia με βαριά κληρονομιά
Καθοδόν η νέα Skoda Fabia με βαριά κληρονομιά
Volvo με σουηδικό ατσάλι χωρίς ορυκτά
Volvo με σουηδικό ατσάλι χωρίς ορυκτά
Δείτε πως παράγεται το νέο Nissan Qashqai (+video)
Δείτε πως παράγεται το νέο Nissan Qashqai (+video)
Μπήκε στη γραμμή το πιο προσιτό SUV της Skoda
Μπήκε στη γραμμή το πιο προσιτό SUV της Skoda
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store