Η Lada ξεκινά την αντεπίθεσή της

Οι κυρώσεις της Ευρώπης στη Ρωσία μπορεί να έχουν προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά η Lada στοχεύει σε ανάκαμψη και προγραμματίζει φουλ αντεπίθεση τόσο σε επίπεδο παραγωγής, όσο και γκάμας.

Η AvtoVAZ, μητρική της Lada, είναι πλέον απαλλαγμένη από την επιρροή του Ομίλου Renault αφού η γαλλική εταιρεία πούλησε τα ρωσικά περιουσιακά της στοιχεία στο κράτος – τουλάχιστον προς το παρόν. Λίγο μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, προβλήματα εφοδιασμού που προκλήθηκαν από τις κυρώσεις ανάγκασαν τη Lada να κατασκευάζει και να πουλά απογυμνωμένα οχήματα χωρίς ABS, αερόσακους και κλιματισμό. Ωστόσο, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας δεν τα παρατάει και ετοιμάζεται να ανασκουμπωθεί.

Ο Maxim Sokolov, πρώην υπουργός Μεταφορών της Ρωσίας και νυν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AvtoVAZ, αποκάλυψε ότι προτάσεις για νέα μοντέλα Lada θα παρουσιαστούν στο διοικητικό συμβούλιο αυτόν τον μήνα. Όπως αναφέρει το Automotive News, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο Easter Economic Forum, ο Sokolov δήλωσε: «Μετά την αποχώρηση της Renault τον Μάιο, η εταιρεία έμεινε αδρανής για περισσότερους από δύο μήνες… αλλά καταφέραμε να δημιουργήσουμε νέες αλυσίδες παραγωγής και logistics, διασφαλίζοντας την προμήθεια εξαρτημάτων για την παραγωγή βασικών εκδόσεων».

Το πρόβλημα με τα εξαρτήματα παραμένει βέβαια, καθώς μέχρι πρότινος τα σύγχρονα μοντέλα της Lada βασίζονταν στην πλατφόρμα CMF, από κοινού με τα Dacia. Η αποχώρηση της Renault σημαίνει πως πρόσβαση στο πάτωμα δεν υφίσταται πλέον, οπότε οι Ρώσοι θα πρέπει να αποταθούν σε παλιότερες πλατφόρμες και μηχανικά μέρη για το μέλλον τους. Μικρό το κακό, καθώς οι νόρμες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για ρύπους και ασφάλεια δεν έχουν εφαρμογή στη Ρωσία. Ο νέος στόχος παραγωγής είναι 500.000 μονάδες ετησίως, με τις περισσότερες από αυτές να κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Τολιάτι, το οποίο σήμερα απασχολεί 42.000 εργαζόμενους. Τα πλάνα περιλαμβάνουν τουλάχιστον 3 νέα μοντέλα, περιλαμβανομένου και ενός αμιγώς ηλεκτρικού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
VW: «Και το 2023 προβλήματα με τα μικροτσίπ»
VW: «Και το 2023 προβλήματα με τα μικροτσίπ»
Η Tesla «πετσόκοψε» το κόστος παραγωγής
Η Tesla «πετσόκοψε» το κόστος παραγωγής
40 νέα ρομπότ στις υπηρεσίες του νέου Kia XCeed
40 νέα ρομπότ στις υπηρεσίες του νέου Kia XCeed
Η Honda θέλει να απεξαρτηθεί από την Κίνα
Η Honda θέλει να απεξαρτηθεί από την Κίνα
Ποια κρίση; Κλεισμένες όλες οι Lamborghini μέχρι το '24!
Ποια κρίση; Κλεισμένες όλες οι Lamborghini μέχρι το '24! …
Άνευ προηγουμένου τα κέρδη για τις Hyundai - Kia
Άνευ προηγουμένου τα κέρδη για τις Hyundai - Kia
Σε ρυθμούς παραγωγής το Mercedes-AMG One
Σε ρυθμούς παραγωγής το Mercedes-AMG One
Αυξήσεις - σοκ στην παραγωγή αυτοκινήτων
Αυξήσεις - σοκ στην παραγωγή αυτοκινήτων
Ολοκαίνουργια πλατφόρμα ηλεκτρικών από την BMW
Ολοκαίνουργια πλατφόρμα ηλεκτρικών από την BMW …
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε με δώρα το Skoda Enyaq Coupe iV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Jeep Compass 4xe Business ειδικά για leasing
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή στην Ελλάδα του Kia EV6 GT των 585 ίππων
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Ioniq 5 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Toyota RAV4
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Nissan X-Trail
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Juke 1.6 Hybrid 145 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των αναβαθμισμένων Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store