Λαμπρό το μέλλον της Mitsubishi λόγω Outlander

H Mitsubishi πέρασε δύσκολα εμπορικά χρόνια την τελευταία δεκαετία, όμως η κατάσταση πλέον έχει αντιστραφεί για τα καλά. Κυριότερη αιτία δεν είναι άλλη, φυσικά, από το μοντέλο που σε αρκετές αγορές κρατούσε/κρατάει ακόμα μόνο του την εταιρία: το Outlander.

Το μεσαίο SUV των «Τριών Διαμαντιών» βρίσκεται από τα τέλη του 2021 στην τέταρτη γενιά, σημειώνοντας εξαιρετικές πωλήσεις σε πολυάριθμα μέρη του πλανήτη. Στη Βόρειο Αμερική, για παράδειγμα, το Outlander έχει τόση πέραση ώστε μαζί με τις πρωτοποριακές εφαρμογές online πωλήσεων, έχουν αναγάγει την εκεί αγορά ως τη δεύτερη μεγαλύτερη για τη Mitsubishi, μετά από εκείνη της Ιαπωνίας! Η βελτίωση της φίρμας από το Τόκιο στην Αμερική φτάνει σε τέτοιο βαθμό, που τριπλασίασε τα λειτουργικά της κέρδη σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος.

«Παρά τα προβλήματα στην προσφορά νέων αυτοκινήτων και την παραγωγή λόγω της έλλειψης στους ημιαγωγούς, παρουσιάσαμε το νέο Outlander στη Βόρειο Αμερική σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το 2021», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Mitsubishi, Koji Ikeda, και συμπλήρωσε: «Χάρη στην απήχηση των προϊόντων της περιορίσαμε τις δαπάνες και χρησιμοποιήσαμε το ψηφιακό μάρκετινγκ, για να κάνουμε τις πωλήσεις πιο αποτελεσματικές. Ως αποτέλεσμα, η συνολική μας ποιότητα και η εμπορική μας ισχύς έχουν βελτιωθεί σημαντικά».

Βελτίωση που χρειάζεται η Mitsubishi, καθώς τα πράγματα σε άλλες αγορές δεν είναι εξίσου ρόδινα. Στην Κίνα οι πωλήσεις σημείωσαν κάμψη 48% το πρώτο τρίμηνο, αναγκάζοντας τους Ιάπωνες σε παύση παραγωγής μέχρι τέλος Μαΐου. Για το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου, οι πωλήσεις στην Κίνα παρουσίασαν μείωση 41% (48.000 μονάδες συνολικά), στην Ευρώπη 49% (61.000 μονάδες) και στην Αμερική 15% (133.000 αντίτυπα). Αυτά για το προηγούμενο οικονομικό έτος, όμως. Το νέο, που ήδη «τρέχει», υπολογίζεται πως θα έχει εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα.

Η Mitsubishi αναμένει άνοδο 21% στις Βορειοαμερικανικές πωλήσεις, τοποθετώντας το στόχο στις 161.000 μονάδες. Για την Ευρώπη υπολογίζει 33% αύξηση, που θα φέρουν την παραγωγική διαδικασία στις 81.000 μονάδες. Συνολικά, η ιαπωνική εταιρία αναμένει άνοδο 10% στις παγκόσμιες πωλήσεις και μια παραγωγή της τάξης των 917.000 μονάδων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έτσι κατασκευάζεται η Lamborghini Revuelto (+video)
Έτσι κατασκευάζεται η Lamborghini Revuelto (+video)
Η Maserati αποχαιρετά τους V8 κινητήρες
Η Maserati αποχαιρετά τους V8 κινητήρες
Σβήνει ο ατμοσφαιρικός V10 της Lamborghini Huracan
Σβήνει ο ατμοσφαιρικός V10 της Lamborghini Huracan
Τέλος η παραγωγή της Mercedes CLS
Τέλος η παραγωγή της Mercedes CLS
H BMW τον πρώτο ρομποτικό ποιοτικό έλεγχο
H BMW τον πρώτο ρομποτικό ποιοτικό έλεγχο
Δεν προλαβαίνει τη ζήτηση για το EX90 η Volvo
Δεν προλαβαίνει τη ζήτηση για το EX90 η Volvo
Συμμαχία Renault-Google κόντρα στην Tesla
Συμμαχία Renault-Google κόντρα στην Tesla
Η SAAB ξαναζεί μέσω της Polestar!
Η SAAB ξαναζεί μέσω της Polestar!
Τέλος η παραγωγή του Toyota FJ Cruiser
Τέλος η παραγωγή του Toyota FJ Cruiser
Ήρθε το νέο Mazda2 σε τιμές που συμφέρουν
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store