Λαμπρό το μέλλον της Mitsubishi λόγω Outlander

H Mitsubishi πέρασε δύσκολα εμπορικά χρόνια την τελευταία δεκαετία, όμως η κατάσταση πλέον έχει αντιστραφεί για τα καλά. Κυριότερη αιτία δεν είναι άλλη, φυσικά, από το μοντέλο που σε αρκετές αγορές κρατούσε/κρατάει ακόμα μόνο του την εταιρία: το Outlander.

Το μεσαίο SUV των «Τριών Διαμαντιών» βρίσκεται από τα τέλη του 2021 στην τέταρτη γενιά, σημειώνοντας εξαιρετικές πωλήσεις σε πολυάριθμα μέρη του πλανήτη. Στη Βόρειο Αμερική, για παράδειγμα, το Outlander έχει τόση πέραση ώστε μαζί με τις πρωτοποριακές εφαρμογές online πωλήσεων, έχουν αναγάγει την εκεί αγορά ως τη δεύτερη μεγαλύτερη για τη Mitsubishi, μετά από εκείνη της Ιαπωνίας! Η βελτίωση της φίρμας από το Τόκιο στην Αμερική φτάνει σε τέτοιο βαθμό, που τριπλασίασε τα λειτουργικά της κέρδη σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος.

«Παρά τα προβλήματα στην προσφορά νέων αυτοκινήτων και την παραγωγή λόγω της έλλειψης στους ημιαγωγούς, παρουσιάσαμε το νέο Outlander στη Βόρειο Αμερική σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το 2021», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Mitsubishi, Koji Ikeda, και συμπλήρωσε: «Χάρη στην απήχηση των προϊόντων της περιορίσαμε τις δαπάνες και χρησιμοποιήσαμε το ψηφιακό μάρκετινγκ, για να κάνουμε τις πωλήσεις πιο αποτελεσματικές. Ως αποτέλεσμα, η συνολική μας ποιότητα και η εμπορική μας ισχύς έχουν βελτιωθεί σημαντικά».

Βελτίωση που χρειάζεται η Mitsubishi, καθώς τα πράγματα σε άλλες αγορές δεν είναι εξίσου ρόδινα. Στην Κίνα οι πωλήσεις σημείωσαν κάμψη 48% το πρώτο τρίμηνο, αναγκάζοντας τους Ιάπωνες σε παύση παραγωγής μέχρι τέλος Μαΐου. Για το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου, οι πωλήσεις στην Κίνα παρουσίασαν μείωση 41% (48.000 μονάδες συνολικά), στην Ευρώπη 49% (61.000 μονάδες) και στην Αμερική 15% (133.000 αντίτυπα). Αυτά για το προηγούμενο οικονομικό έτος, όμως. Το νέο, που ήδη «τρέχει», υπολογίζεται πως θα έχει εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα.

Η Mitsubishi αναμένει άνοδο 21% στις Βορειοαμερικανικές πωλήσεις, τοποθετώντας το στόχο στις 161.000 μονάδες. Για την Ευρώπη υπολογίζει 33% αύξηση, που θα φέρουν την παραγωγική διαδικασία στις 81.000 μονάδες. Συνολικά, η ιαπωνική εταιρία αναμένει άνοδο 10% στις παγκόσμιες πωλήσεις και μια παραγωγή της τάξης των 917.000 μονάδων.

Get it on Google Play Download on the App Store