Ποια κρίση; Κλεισμένες όλες οι Lamborghini μέχρι το ’24!

Αν υπάρχει μια αυτοκινητοβιομηχανία που αγνοεί τις επιπτώσεις κορωνοϊού, έλλειψης μικροτσίπ και ενεργειακής κρίσης, αυτή είναι η Lamborghini. Η φίρμα από τη Sant’Agata πηγαίνει από ρεκόρ σε ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών, βιώνοντας πρωτοφανή επίπεδα κερδοφορίας και εμπορικότητας. Τόσο πια, που ξεπουλάει την παραγωγή σε βάθος σχεδόν διετίας!

Ο CEO της ιταλικής εταιρίας μίλησε στο Bloomberg και αποκάλυψε πως ήδη οι παραγγελίες για το 2023, συν αυτές των πρώτων μηνών του 2024, έχουν κλείσει! Η παραγωγή της Lamborghini για τους προσεχείς 18 μήνες έχει βρει αγοραστές, κάτι που σημαίνει πως από εδώ και στο εξής όποιος παραγγείλει «Tαύρο», θα πρέπει να περιμένει τουλάχιστον ενάμιση χρόνο για να τον παραλάβει! Ασταμάτητη η Lambo, όπως δηλώνει περιχαρής και ο διευθύνων σύμβουλός της: «Παρόλα τα υψηλά επιτόκια, την αύξηση του πληθωρισμού και την εκτίναξη στις τιμές της ενέργειας, συνεχίζουμε δυνατά. Ειδικά στην Ευρώπη, η ενεργειακή κρίση δεν μας έχει φρενάρει καθόλου».

H Lamborghini βγήκε από το πιο επιτυχημένο πρώτο εξάμηνο της ιστορίας της, καταφέρνοντας να πουλήσει 5.090 αυτοκίνητα. Απόλυτος -και αναμενόμενος- κυρίαρχος η Urus ,που κατέλαβε το 61% επί του συνολικού όγκου και άφησε τις Huracan – Aventador (αμφότερες στο τέλος του κύκλου ζωής τους) στο υπόλοιπο 39%. Μεγαλύτερη αγορά παραμένει η περιοχή EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική) με 41% επί του συνόλου, ακολουθούμενη από την Αμερική με 34% και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού με 25%. Όσον αφορά τις επί μέρους χώρες, οι Ηνωμένες Πολιτείες διατηρούν την πρώτη θέση (1.521 μονάδες), ακολουθούμενες από την Κίνα (576), τη Γερμανία (468), το Ηνωμένο Βασίλειο (440) και τη Μέση Ανατολή (282).

Το μέλλον φαντάζει ακόμα πιο ευοίωνο, καθώς έρχονται τόσο η επόμενη γενιά Urus όσο και η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Lambo.

Get it on Google Play Download on the App Store