Το Koenigsegg Jesko μπαίνει στην παραγωγή

Δυο χρονιά μετά την παρουσίασή του, το ταχύτερο Koenigsegg όλων των εποχών μπαίνει στην παραγωγή. Την κανονική, γιατί σε αυτή των ονείρων έχει κάνει sold out προ πολλού…

Το σουηδικό hypercar προκαλεί σεισμό με 1.625 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1.500 Nm ροπής (με καύσιμο E85, 1.300 άλογα με 100άρα βενζίνη) , προσφορά ενός 5.0 V8 twinturbo που έχει εξελίξει το πολυδύναμο επιτελείο του Christian von Koenigsegg. Η χρήση εξωτικών υλικών σε αμάξωμα, σασί και πολλά ακόμα μηχανικά μέρη περιορίζει το βάρος στα 1.420 κιλά, χαρίζοντας μια εξωπραγματική σχέση βάρους-ισχύος.  Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι στο απίστευτο 0,88, ούτως εστί πως κάθε ένα από τα 1.600 άλογα του μοτέρ έχει να κινήσει 880 γραμμάρια!

Σε συνδυασμό με το επαναστατικό 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Light Speed Transmission, που χρησιμοποιεί δίσκους αντί για συγχρονιζέ και μπορεί να «πηδήξει» μέχρι 4 ταχύτητες (από 9η σε 5η, για παράδειγμα), και την τελευταία λέξη της αεροδυναμικής (800 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα1 τόνος στα 275 χλμ./ώρα και 1.400 κιλά στα 480), το σουηδικό «αεροπλάνο» επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερο από 2,9 δλ. και φτάνει μέχρι τα 482 χλμ./ώρα. Το Absolut, δε, έχει στόχο τα 500 χλμ./ώρα και επιστημονικά αποδεδειγμένα δυναμική για τελική 531 χλμ./ώρα! Περιμένουμε ακόμα πιο απίστευτα πράγματα, δηλαδή. Εξάλλου, ο ίδιος ο Κoenigsegg έχει δηλώσει πως ταχύτερο αυτοκίνητο από το Jesko δεν πρόκειται να κατασκευάσει.

Προς το παρόν, δεν παίρνουμε τα μάτια μας από το πορτοκαλί μοντέλο προ-παραγωγής. Βαμμένο στο χρώμα Tang Orange Pearl, αποτίνει τον απαραίτητο φόρο τιμής στο CCX του 2006, που είχε λανσαριστεί στην ίδια απόχρωση και έκανε γνωστή τη μικρή σουηδική εταιρία στα πέρατα του κόσμου, καθιστώντας τη παράλληλα εκ των πρωτοπόρων της κατηγορίας των hypercars.

Μόλις 125 κομμάτια θα βγουν από το εργοστάσιο του Ängelholm, με το αντίτιμο να διαμορφώνεται κατ’ ελάχιστο στα 2,5 εκατομμύρια ευρώ προ φόρων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ηλεκτρική συμμαχία Suzuki, Toyota και Daihatsu
Ηλεκτρική συμμαχία Suzuki, Toyota και Daihatsu
Νέο «τζακ ποτ» της Skoda στα κιβώτια ταχυτήτων
Νέο «τζακ ποτ» της Skoda στα κιβώτια ταχυτήτων
Χωρίς μέλλον η παραγωγή του Audi A1
Χωρίς μέλλον η παραγωγή του Audi A1
Καθοδόν η νέα Skoda Fabia με βαριά κληρονομιά
Καθοδόν η νέα Skoda Fabia με βαριά κληρονομιά
Volvo με σουηδικό ατσάλι χωρίς ορυκτά
Volvo με σουηδικό ατσάλι χωρίς ορυκτά
Δείτε πως παράγεται το νέο Nissan Qashqai (+video)
Δείτε πως παράγεται το νέο Nissan Qashqai (+video)
Μπήκε στη γραμμή το πιο προσιτό SUV της Skoda
Μπήκε στη γραμμή το πιο προσιτό SUV της Skoda
Εκκίνηση για το πιο οικονομικό SUV της Hyundai
Εκκίνηση για το πιο οικονομικό SUV της Hyundai
Με το ζόρι προλαβαίνει τη ζήτηση η Lamborghini!
Με το ζόρι προλαβαίνει τη ζήτηση η Lamborghini!
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Suzuki
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Skoda Kodiaq
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί της Ford Mustang Mach-E
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store