Volvo: «Ίδιες τιμές τα ηλεκτρικά με τα θερμικά το 2025»

Οι τιμές των ηλεκτρικών εξακολουθούν να αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματά τους. Ο CEO της Volvo, ωστόσο, θεωρεί πως η εξίσωση με εκείνες των θερμικών/υβριδικών μοντέλων δεν απέχει παρά μια τριετία.

Ο Jim Rowan προέβη στον τολμηρό ισχυρισμό κατά την παρουσίαση του EX90, στο Automotive News. Η Volvo σχεδιάζει το λανσάρισμα ολόκληρης γκάμας ηλεκτρικών, κάτι που θα συμβάλλει στη μείωση του κόστους. Ενός κόστους που, σύμφωνα με τον Rowan, θα ισοσκελιστεί με τα κλασικά αυτοκίνητα εντός των προσεχών τριών ετών: «Πιστεύουμε ότι θα φτάσουμε στην εξίσωση των τιμών γύρω στο 2025, όταν και θα υπάρχει η κατάλληλη τεχνολογία για να μειωθεί το κόστος των μπαταριών. Η τεχνολογία θα αυξήσει την αυτονομία. Λιγότερες μπαταρίες, περισσότερη αυτονομία, μειωμένο κόστος» είναι κατά τον Rowan το τρίπτυχο της επιτυχίας, για την ηλεκτροκίνηση.

Παρότι οι τιμές των πρώτων υλών έχουν εκτοξευθεί στα ύψη τα τελευταία δύο χρόνια, οι τιμές των μπαταριών έχουν πέσει 80 έως 90% από το 2010. Οι τιμές για έναν μέσο ηλεκτροκινητήρα αυξήθηκαν 26% το 2021 και αναμένεται να συνεχίσουν ανοδικά το 2022, αλλά ακόμα κι έτσι, η θέση της Volvo ως premium μάρκας σημαίνει ότι μπορεί να φτάσει στην εξίσωση τιμών νωρίτερα από τους mainstream κατασκευαστές, σύμφωνα με τον αναλυτής της Guidehouse Insights, Sam Abuelsamid: «Στις κατηγορίες που συμμετέχει η Volvo, είναι σίγουρα δυνατό. Σε πιο μαζικά segments δεν υπάρχει το ίδιο περιθώριο τιμολόγησης».

Κύριο ρόλο στη μείωση του κόστους για τα ηλεκτρικά Volvo αναμένεται να παίξει η CATL. H εταιρία, δηλαδή, που προμηθεύει τους Σουηδούς με μπαταρίες. Η συστοιχία των Κινέζων, που χρησιμοποιείται επίσης από το Tesla Model 3, είναι η πιο οικονομική παγκοσμίως, με κόστος 131 δολάρια (127 ευρώ) ανά κιλοβατώρα. Η Volvo ευελπιστεί να μειώσει το κόστος στα 100 δολάρια (97 ευρώ) ανά κιλοβατώρα μέχρι το 2025-2026. Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία θα γίνει πλήρως ηλεκτρική μέχρι τις αρχές της επόμενης δεκαετίας, με το επόμενο EV να αφορά ένα μικρό crossover κάτω από τα XC40 και C40 Recharge, που θα απευθύνεται σε νεαρότερες ηλικίες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Made in Slovakia η νέα Porsche Cayenne
Made in Slovakia η νέα Porsche Cayenne
Τέταρτη αλλαγή ονόματος για τη SsangYong
Τέταρτη αλλαγή ονόματος για τη SsangYong
Τέλος μετά από μισό αιώνα το σεντάν VW Passat
Τέλος μετά από μισό αιώνα το σεντάν VW Passat
«Πάγωσε» η παραγωγή σε χειροκίνητο Ford
«Πάγωσε» η παραγωγή σε χειροκίνητο Ford
Πετρελαϊκή «τάπα» της Ρωσίας στη Σαουδική Αραβία
Πετρελαϊκή «τάπα» της Ρωσίας στη Σαουδική Αραβία …
Fiat για την Αλγερία και από την Αλγερία
Fiat για την Αλγερία και από την Αλγερία
Ακρίβεια εμείς; Ρεκόρ όλων των εποχών η Bentley
Ακρίβεια εμείς; Ρεκόρ όλων των εποχών η Bentley
Τέλος και για το «φάντασμα» της SAAB
Τέλος και για το «φάντασμα» της SAAB
Οι Άραβες θέλουν «τρίο» με Renault και Geely
Οι Άραβες θέλουν «τρίο» με Renault και Geely
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store