Υπερσύγχρονη νέα πλατφόρμα από την Hyundai

Το Hyundai Motor Group μόλις παρουσίασε τη νέα και υπερσύγχρονη πλατφόρμα Electric-Global Modular (E-GMP), που θα αποτελέσει τη βάση για πληθώρα ηλεκτρικών οχημάτων τόσο από τη Hyundai, όσο και την Kia.

Η αρθρωτή πλατφόρμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στους περισσότερους τύπους αμαξωμάτων, υποστηρίζοντας σεντάν, SUV και compact crossovers, και έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τα εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά και τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Η πίσω ανάρτηση είναι ανεξάρτητη 5 συνδέσμων και ο άξονας μετάδοσης είναι ο πρώτος στον κόσμο που ενσωματώνει τα ρουλεμάν των τροχών, προσφέροντας αποτελεσματικότερη παροχή ισχύος και αξιοποίησής της από τους τροχούς. Η πλατφόρμα είναι πισωκίνητη, όμως μπορεί να υποστηρίξει και κίνηση παντού.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Hyundai Kona Electric 64 kWh 204 PS

Στις τετρακίνητες εκδόσεις, που θα είναι και δικινητήριες (ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανά άξονα), ο οδηγός θα μπορεί να απομονώνει τον εμπρός κινητήρα όταν θέλει να εξοικονομήσει ενέργεια ή, απλούστερα, να απολαύσει τις χάρες του πίσω.

Η μπαταρία είναι τοποθετημένη μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα και είναι η πιο πυκνή μονάδα που έχει δημιουργήσει το Hyundai Motor Group. Στη στάνταρ διαμόρφωση, η πλατφόρμα E-GMP προσφέρει δυνατότητα φόρτισης 800V και επιτρέπει επίσης φόρτιση 400V χωρίς την ανάγκη για πρόσθετα εξαρτήματα ή αντάπτορες. Υποστηρίζει επίσης ταχύτητες φόρτισης έως 350 kWh και προσφέρει μέγιστη αυτονομία 500 χιλιομέτρων, πάντα σε κύκλο WLTP. Από το 0 στο 80% δε, μπορεί να φορτίσει μέσα σε μόλις 18 λεπτά. 

Η νέα πλατφόρμα της Hyundai διαθέτει επίσης επικουρική λειτουργία φόρτισης. Προαιρετικά, και αναλόγως μοντέλου, θα υπάρχει η δυνατότητα για φόρτιση ηλεκτρικού εξοπλισμού 110 ή 220 Volt, αλλά και άλλου ηλεκτρικού οχήματος!

Δείτε ακόμα: Το Hyundai i30 έβαλε τα γυαλιά στους Γερμανούς

Αυτή η αρχιτεκτονική θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στα σχέδια των Κορεατών, που περιλαμβάνουν το λανσάρισμα 23 ηλεκτροποιημένων μοντέλων (ηλεκτρικά, υβριδικά, plug-in υβριδικά), εκ των οποίων τα 11 αμιγώς ηλεκτρικά. Αναμένεται να κάνει ντεμπούτο την επόμενη χρονιά στο Ioniq 5, ενώ αργότερα στο 2021 θα χρησιμοποιηθεί από την Kia για ένα δικό της ηλεκτρικό.   

Get it on Google Play Download on the App Store