Η γυμνή αλήθεια της νέας Lamborghini LB744

H Lamborghini ετοιμάζεται να μπει στην full hybrid εποχή, την ίδια στιγμή που θα εισέλθει στο κλαμπ των 1.000 ίππων, με τη διάδοχο της Aventador. Την LB744, όπως κωδικοτιτλείται ο επερχόμενος «αρχι-ταύρος», ο οποίος τώρα ξεγυμνώνεται και μας δείχνει τον εσωτερικό του κόσμο.

Οι Ιταλοί έδωσαν στη δημοσιότητα φωτογραφίες και πληροφορίες από το σασί της LB744, που είναι ολοκαίνουργιο και εμπνευσμένο από την αεροναυπηγική. Η Lamborghini δηλώνει περήφανα πως το νέο της μοντέλο είναι το πρώτο super sport παραγωγής, με την εμπρός δομή του κατασκευασμένη αποκλειστικά από ανθρακονήματα. Τεχνοτροπία που αφενός μειώνει το βάρος, αφετέρου αυξάνει την ασφάλεια και την ακαμψία. Είναι χαρακτηριστικό πως οι κωνικές δομές μπορούν να απορροφήσουν τη διπλάσια ενέργεια, από τις μεταλλικές της Aventador Ultimae. Η φίρμα από τη Sant’Agata χρησιμοποιεί μια πατενταρισμένη (από το 2008) τεχνολογία, που ονομάζεται «Forged Composites» και περιλαμβάνει τη σφυρηλάτηση συνθετικών υλικών για περαιτέρω ενίσχυση της δομικής τους σύστασης.

Σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ανακοινώνουν οι Μπολονέζοι, το νέο πλαίσιο εμφανίζει 25% περισσότερη στρεπτική ακαμψία και 10% χαμηλότερο βάρος. Μια δίαιτα απαραίτητη, προκειμένου να ισοσταθμιστεί το έξτρα βάρος των ηλεκτροκινητήρων και της μπαταρίας.  Υψηλής αντοχής κράματα αλουμινίου χρησιμοποιούνται στο πίσω μέρος της εξηλεκτρισμένης Lambo, με δυο χυτές και κούφιες κατασκευές για τους πύργους των αμορτισέρ και τις βάσεις της μετάδοσης. Αμφότερα ενσωματωμένα σε μια ενιαία δομή για μείωση του βάρους, ενίσχυση της ακαμψίας και ελαχιστοποίηση των γραμμών συγκόλλησης.

Η LB744 προσφέρει συνολικά 1.015 ίππους, από το συνδυασμό του 6.5 V12 και 3 ηλεκτροκινητήρων (2 μπροστά, 1 στο νέο 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη),  και έχει τη δυνατότητα να στροφάρει μέχρι τις 9.500 σ.α.λ., πετυχαίνοντας με έναν «σμπάρο» δυο ορόσημα: η ισχυρότερη Lamborghini όλων των εποχών (παραγωγής ή αγωνιστική) και η πιο πολύστροφη παραγωγής! Το σύστημα τετρακίνησης βασίζεται στους ηλεκτροκινητήρες μπροστά, αλλά μπορεί να συνεισφέρει και ο τρίτος, καθιστώντας -για σύντομα διαστήματα- το αυτοκίνητο ως ηλεκτρικό AWD. Το υβριδικό σύστημα δεν είναι plug-in, αλλά η ανάκτηση ενέργειας και ο V12 φορτίζουν τη μπαταρία μέσα σε 6 μόλις λεπτά. Όλα αυτά, για μια σημαντική μείωση 30% στις εκπομπές CO2, συγκριτικά με την Ultimae.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο και επετειακό σήμα για την Porsche
Νέο και επετειακό σήμα για την Porsche
Το νέο Volvo EX30 αποκαλύπτεται
Το νέο Volvo EX30 αποκαλύπτεται
Το Fiat Topolino επιστρέφει με βάση το Citroen Ami!
Το Fiat Topolino επιστρέφει με βάση το Citroen Ami!
Νέο SUV από τη Mitsubishi με πινελιές Yamaha
Νέο SUV από τη Mitsubishi με πινελιές Yamaha
Το Toyota Mirai έγινε σπορ λιμουζίνα
Το Toyota Mirai έγινε σπορ λιμουζίνα
Nέο HondaJet Elite II για ιπτάμενους και τζέντλεμεν
Nέο HondaJet Elite II για ιπτάμενους και τζέντλεμεν
Βγαίνει στο προσκήνιο το νέο VW Touareg
Βγαίνει στο προσκήνιο το νέο VW Touareg
Νέα κουπέ-SUV ναυαρχίδα Renault Rafale
Νέα κουπέ-SUV ναυαρχίδα Renault Rafale
Με 400 άλογα το κορυφαίο VW ID.7 GTX
Με 400 άλογα το κορυφαίο VW ID.7 GTX
Ήρθε το νέο Mazda2 σε τιμές που συμφέρουν
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store