Η Bentley αποχαιρετά τον W12 με 750 άλογα

Ο αριθμός «12» αποδεικνύεται πολύ γκαντέμικος για τους κινητήρες, καθώς οποιοδήποτε μοτέρ αριθμεί τόσους κυλίνδρους είτε έχει ήδη καταργηθεί, είτε πηγαίνει προς τα εκεί. Εξαιρέσεις ευτυχώς υπάρχουν, έστω και μέσω της υβριδικής τεθλασμένης (βλέπε διάδοχος Lamborghini Aventador). Σε αυτές δεν συγκαταλέγεται ο W12 της Bentley, ο οποίος ετοιμάζεται να μας αποχαιρετήσει. Πριν το κάνει όμως, μας δείχνει όλη του δυναμική.

Ο 6.0 W12 twinturbo, στην ισχυρότερη μορφή του, μέχρι πρότινος απέδιδε 720 ίππους στην επαναστατική και εξαιρετικά σπάνια Batur. Ο πήχης πλέον ανεβαίνει ακόμα παραπάνω, καθώς η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε πως η μέγιστη ισχύς ανεβαίνει στα 750 άλογα! Η ροπή παραμένει στα 1.000 Nm, οπότε δεν υπήρχε ο παραμικρός λόγος να αυξηθεί. Η απόλυτη εκδοχή του W12 της Bentley επωφελείται νέων τούρμπο και μεγαλύτερης στομίων σε αυτά, που επιτρέπουν την παροχή περισσότερου αέρα και την αύξηση της πίεσης, καθώς πια ψύχεται καλύτερα το σύνολο.

Η Batur θα είναι η μοναδική Bentley με τον ισχυρότερο κινητήρα στα 104 χρόνια της φίρμας, με την παραγωγή να περιορίζεται στις 18 μονάδες και να έχει ήδη εξαντληθεί. Κι αυτό, παρότι η τιμή τοποθετείται στα 1,65 εκατομμύρια λίρες (1,95 εκ. ευρώπρο φόρων! «Ο τιτάνας των 750 ίππων που δημιούργησε η Mulliner για τη Batur, σηματοδοτεί το τέλος ενός ταξιδιού, για το οποίο οι συνάδελφοί μας στα τμήματα μηχανολογίας και κατασκευής θα πρέπει να είναι εξαιρετικά περήφανοι», δήλωσε ο CEO της Bentley, Adrian Hallmark. «Όταν ολοκληρωθεί η παραγωγή τον Απρίλιο του επόμενου έτους, στοχεύουμε να επανεκπαιδεύσουμε και να επανατοποθετήσουμε όλους τους ειδικευμένους τεχνίτες, που εξακολουθούν να κατασκευάζουν κάθε κινητήρα με το χέρι».

Τριάντα ειδικοί αφιερώνουν περίπου 6,5 ώρες για την κατασκευή και τις δοκιμές του W12. Πρώτη φορά που μπήκε στην παραγωγή με τα σήματα της Bentley ήταν το 2003, μετά την εξαγορά της εταιρείας από τη VW. Στα 20 χρόνια από τότε, πάνω από 100.000 κινητήρες έχουν κατασκευαστεί για διάφορα μοντέλα της φίρμας από το Crewe. Στο μέλλον, ο χώρος που είναι αφιερωμένος στην παραγωγή W12 θα επαναχρησιμοποιηθεί για υβριδικά κινητήρια σύνολα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υπερπαραγωγή τα εσωτερικά των μελλοντικών DS
Υπερπαραγωγή τα εσωτερικά των μελλοντικών DS …
Το Skoda Enyaq Coupe γιορτάζει τη διαφορετικότητα
Το Skoda Enyaq Coupe γιορτάζει τη διαφορετικότητα
Νέες εκδόσεις Carbon Turbo για τα Mazda
Νέες εκδόσεις Carbon Turbo για τα Mazda
Το Toyota Prius GR Edition πάει στο Le Mans
Το Toyota Prius GR Edition πάει στο Le Mans
Με οθόνη 21" το εσωτερικό του νέου Peugeot 3008
Με οθόνη 21" το εσωτερικό του νέου Peugeot 3008
Νέο και επετειακό σήμα για την Porsche
Νέο και επετειακό σήμα για την Porsche
Το νέο Volvo EX30 αποκαλύπτεται
Το νέο Volvo EX30 αποκαλύπτεται
Το Fiat Topolino επιστρέφει με βάση το Citroen Ami!
Το Fiat Topolino επιστρέφει με βάση το Citroen Ami!
Νέο SUV από τη Mitsubishi με πινελιές Yamaha
Νέο SUV από τη Mitsubishi με πινελιές Yamaha
Με τιμή χαμηλότερη από όλα τα Volvo το EX30
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Dacia Spring στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι νέες τιμές όλων των εκδόσεων του Toyota bZ4X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Prius στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross 1.8 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Mazda2 σε τιμές που συμφέρουν
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store