Νέα BMW X1 xDrive25e με 220 άλογα και κατανάλωση 2 λίτρα/100 χλμ!

170

Μετά την παρουσίαση των X3 xDrive30e, X5 xDrive45e, αλλά και του πρωτότυπου i NEXT Hydrogen, η BMW λανσάρει την πρώτη plug-in υβριδική έκδοση της X1 – την xDrive25e– που συνδυάζει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλές επιδόσεις.

Κάτω από το καπό συναντάμε έναν τρικύλινδρο 1.500άρη TwinPower κινητήρα 125 ίππων και 220 Nm ροπής, που αναλαμβάνει την κίνηση των εμπρός τροχών. Ένα ηλεκτρικό μοτέρ 95 ίππων και 165 Nm αναλαμβάνει τους πίσω, με τη συνδυαστική ισχύ του υβριδικού συνόλου να φτάνει τους 220 ίππους και τα 385 Nm ροπής, τα οποία μεταφέρονται μέσω του 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου Steptronic. Καρδιά του συστήματος είναι μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 9.7 kWh, την οποία ο οδηγός μπορεί να διαχειριστεί μέσω 3 διαφορετικών προγραμμάτων: στο AUTO eDRIVE, η X1 χρησιμοποιεί εναλλάξ θερμικό και ηλεκτρικό μοτέρ. Στο MAX eDRIVE ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται και για την κίνηση φροντίζει αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας (μέχρι 57 χιλιόμετρα η αυτονομία), ενώ στο SAVE BATTERY συμβαίνει το αντίθετο, με την ισχύ του θερμικού μοτέρ να επιτρέπει την ταχύτερη φόρτιση της μπαταρίας μέσω της ανάκτησης ενέργειας.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή BMW X1 sDrive18i 1.5 λτ. 140 PS

Οι επιδόσεις της X1 xDrive25e είναι επιπέδου GTI, ειδικά σε επίπεδο επιτάχυνσης, η οποία είναι της τάξης των 7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Η τελική ανέρχεται στα 192 χλμ./ώρα, ενώ αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα μπορεί να φτάσει μέχρι τα 135 χλμ./ώρα. 

Το ακόμα πιο εντυπωσιακό αφορά την μέση τιμή της κατανάλωσης, η οποία περιορίζεται στα μόλις 2 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 43 γρ./χλμ. (προφανώς και δεν πληρώνει τέλη). Η φόρτιση του ηλεκτροκινητήρα διαρκεί 5 ώρες σε οικιακή πρίζα, ενώ στο BMW i Wallbox (τον ταχυφορτιστή των Βαυαρών) ο χρόνος πέφτει στις 3,6 ώρες.

Εμφανισιακά, η xDrive25e ξεχωρίζει από τις ζάντες 17 ιντσών, ενώ όπως και οι υπόλοιπες X1 μπορεί να συνδυαστεί με τα αισθητικά πακέτα Sport Line, xLine και M Sport που φέρουν τους ανάλογους προφυλακτήρες και τις πλαϊνές ποδιές.

Διαβάστε επίσης: Πιο ισχυρή από ποτέ η νέα BMW M3

Ο χώρος αποσκευών είναι ελαφρώς μειωμένος στα 450 λίτρα ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.470 λίτρα.