Νέο πολυτελές DS 4 με τεχνολογίες αιχμής

Η DS διευρύνει και άλλο την γκάμα της, με το νέο μικρομεσαίο μοντέλο DS 4, το οποίο θα προσφέρει υψηλή πολυτέλεια με προηγμένη τεχνολογία και τολμηρή σχεδίαση, με μια νέα φωτιστική υπογραφή DS.

Διαβάστε ακόμα: Νέο και πιο ήπιο DS 7 Crossback E-Tense 225

Με μια νέα γενιά προβολέων DS Matrix LED Vision που είναι πιο στενοί και μοντέρνοι, οι τεχνολογίες Matrix Beam και Dynamic Bending Light συνδυάστηκαν στο ίδιο σύστημα για να προσφέρουν εκτός των άλλων, μια ξεχωριστή και μοναδική φωτιστική ταυτότητα. Οι προβολείς DS Matrix LED Vision εξακολουθούν να αποτελούνται από τρεις μονάδες LED που είναι η υπογραφή DS Automobiles. Η περιστρεφόμενη κεντρική μονάδα μπορεί να γυρίσει σε γωνία 33,5°, ενώ ακολουθεί και το στρίψιμο του αυτοκινήτου. Η εξωτερική μονάδα Matrix Beam χωρίζεται σε δεκαπέντε τμήματα που ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται ανεξάρτητα, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης που αναγνωρίζουν οι αισθητήρες του συστήματος και φωτίζουν έως 300 μέτρα. Επίσης, οι προβολείς DS Matrix LED Vision συμπληρώνονται με τα φώτα ημέρας που αποτελούνται από 98 LED.

Για την καμπίνα, αξίζει να σημειωθεί πως η τεχνολογία εξυπηρετεί επίσης το ιδιαίτερο στυλ, καθώς από την DS Automobiles εξελίχθηκε ένα καινοτόμο σύστημα εξαερισμού με πολύ συμπαγείς αεραγωγούς τοποθετημένους ψηλά και εφοδιασμένους με αόρατα πτερύγια κατεύθυνσης της δέσμης.

Δείτε ακόμα: Οι τιμές του DS 3 Crossback E-Tense

Το νέο DS 4 βασίζεται σε μια εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας EMP2, η οποία επιτρέπει την εισαγωγή στη διαδικασία της συναρμολόγησης, νέων εξαρτημάτων κατασκευασμένων από συνθετικά υλικά. Τα δομικά στοιχεία της είναι θερμικά συμπιεσμένα, ενώ και με τη χρήση νέων στοιχείων όπως είναι η κεντρική μονάδα του κλιματισμού που έχει περιορισμένες διαστάσεις, απελευθερώνεται περισσότερος χώρος για εκμετάλλευση, ως αποθηκευτικός, για τους επιβαίνοντες, ενώ περιορίζεται και το συνολικό βάρος του οχήματος.

Η χρήση τεχνικών λύσεων, όπως η νέα τεχνολογία συγκόλλησης των μερών μεταξύ τους, καθώς και πλήρως επανασχεδιασμένα εξαρτήματα της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης, εγγυώνται ασύγκριτη άνεση κατά την οδήγηση. Παράλληλα, μέσω της βέλτιστης ακαμψίας του αμαξώματος, η απόκριση στις εντολές του οδηγού είναι άμεση και έτσι διαμορφώνεται το προφίλ της κορυφαίας οδηγικής απόλαυσης.

Η νέα έκδοση της πλατφόρμας EMP2 σχεδιάστηκε για να φιλοξενήσει μια νέα γενιά plug-in υβριδική τεχνολογία, χωρίς να αλλάζει ο χώρος της καμπίνας. Ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 180 ίππων με Turbo, συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 110 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8, παρουσιάζοντας συνδυασμένη ισχύ 225 ίππων. Το μηχανικό σύνολο τροφοδοτείται από μια πιο αποδοτική μπαταρία με νέες πιο συμπαγείς και μεγαλύτερες ενεργειακές κυψέλες, που δίνουν μια αυτονομία άνω των 50 χιλιομέτρων σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών (συνδυασμένος κύκλος WLTP).

Διαβάστε και αυτό: Γιατί το Citroen DS είχε ψηλά τα φλας;

Μεταξύ των τεχνολογικών σημείων αναφοράς θα είναι το DS Extended Head up Display, μέσω του οποίου οι ζωτικές πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός προβάλλονται απευθείας στο δρόμο. Χρησιμοποιώντας μια οπτική ψευδαίσθηση, τα δεδομένα εμφανίζονται τέσσερα μέτρα μπροστά από το παρμπρίζ για να «συναντήσουν» το βλέμμα του οδηγού διαγώνια, με μια μεγάλη προβολή 21 ιντσών που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κατηγορία. To DS Night Vision είναι μια ακόμα πρωτοποριακή τεχνολογία. Μια κάμερα υπέρυθρης ακτινοβολίας, που βρίσκεται στη μάσκα, εντοπίζει τους πεζούς και τα ζώα έως 200 μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της νύχτας και σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας. Ο οδηγός βλέπει το δρόμο στον ψηφιακό πίνακα των οργάνων και βλέπει ότι οι κίνδυνοι εμφανίζονται ως προειδοποιήσεις στην οθόνη DS Extended Head up, επιτρέποντάς του να αντιδράσει ανάλογα.

Αυτή η διαισθητική και βιωματική τεχνολογία αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης αντίληψης, στην καρδιά ενός εντελώς επανασχεδιασμένου συστήματος ψυχαγωγίας: του DS Iris System. Η νέα μορφή διασύνδεσης, βασίζεται στην χρηστικότητα ενός smartphone με απλή, απρόσκοπτη και γρήγορη διεπαφή, με βάση τα προφίλ που εξατομικεύονται πλήρως με εικονίδια. Το DS Smart Touch, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, είναι μια οθόνη που μπορεί ο οδηγός να χρησιμοποιήσει διαισθητικά με την κίνηση του χεριού, χωρίς να χρειάζεται επαφή με την οθόνη. Η οθόνη αναγνωρίζει επίσης κανονικές κινήσεις που χρησιμοποιούνται σε tablet και smartphones, όπως μεγέθυνση, σμίκρυνση και ανίχνευση χειρογράφου.

Η  αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 DS Drive Assist 2.0, που προσφέρεται στα DS 3 Crossback, DS 7 Crossback και DS 9, είναι αναβαθμισμένη στο DS 4. Αυτό σημαίνει πως η ακριβής θέση του αυτοκινήτου στη λωρίδα της επιλογής του οδηγού, συμπληρώνεται από νέες λειτουργίες όπως ημι-αυτόνομη προσπέραση, ρύθμιση ταχύτητας για στροφές και προσαρμογή στην ταχύτητα που ορίζει ο Κ.Ο.Κ. με πινακίδες στο δρόμο.

Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει η ναυαρχίδα του ομίλου PSA, το DS 9;

Ένα ακόμα από τα πιο δυνατά σημεία του νέου μοντέλου είναι η ελεγχόμενη με τη συνδρομή κάμερας καταγραφής δεδομένων, απόσβεση από την ανάρτηση DS Active Scan Suspension, που είναι άλλη μια αποκλειστική τεχνολογία για το νέο DS 4 στην κατηγορία. Η κάμερα είναι τοποθετημένη στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, συλλέγει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για την κατάσταση του δρόμου που είναι μπροστά από το αυτοκίνητο και μεταδίδει τα δεδομένα σε έναν υπολογιστή. Με τη συνδρομή τεσσάρων αισθητήρων που προσφέρουν δεδομένα αναφορικά με την κατάσταση του κάθε σημείου του αυτοκινήτου και τριών μετρητών επιτάχυνσης, το σύστημα ελέγχει ανεξάρτητα κάθε τροχό. Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που λαμβάνει, κάνει την ανάρτηση πιο σκληρή ή πιο μαλακή ανάλογα με το τι απαιτείται ανά περίπτωση.

Get it on Google Play Download on the App Store