Μοναδική και ασύγκριτη νέα Ferrari SP48 Unica

Η Ferrari παρουσίασε μια νέα, one-off δημιουργία που ζήτησε ένας εκλεκτός πελάτης, βασιζόμενη στην F8 Tributo και προσφέροντας μοναδικά χαρακτηριστικά. Το λέει και το όνομά της, εξάλλου: Unica.

H SP48 Unica, λοιπόν, διαφέρει σχεδιαστικά σε μεγάλο βαθμό από την F8 Tributo, ιδίως στο πίσω μέρος. Τα φωτιστικά σώματα εδώ είναι παραλληλόγραμμα και αποτελούνται από τέσσερις λεπτές λωρίδες LED, ενώ ο προφυλακτήρας έχει διαμορφωθεί με σκοπό τη βέλτιστη ψύξη του κινητήρα και την αεροδυναμική απόδοση. Οι αεραγωγοί είναι περισσότεροι και μεγαλύτεροι σε σχέση με την F8, όπως μεγαλύτερο μέγεθος έχουν τόσο οι «μπούκες» της εξάτμισης όσο και ο διαχύτης. Το κρύσταλλο στο χώρο του μοτέρ, τέλος, έχει αντικατασταθεί με ένα κλειστό κάλυμμα που οδηγεί τη ροή του αέρα στο διπλό spoiler.

Μπροστά συναντάμε μια διαρρύθμιση που θυμίζει ελαφρά εκείνη της Roma, αλλά σε πολύ πιο καλλιτεχνική απεικόνιση. Το τρισδιάστατο εφέ στη μάσκα είναι ίδιο με του ιταλικού grand tourer, την ώρα που το κυψελοειδές μοτίβο στον προφυλακτήρα δημιουργείται μέσω 3D εκτυπωτή. Προηγμένες τεχνικές χρησιμοποιούνται και στο προφίλ, με τους πλαϊνούς αεραγωγούς και τις «λεπίδες» των ζαντών να σμιλεύονται μέσω laser!

Φωτογραφίες από το εσωτερικό δεν δημοσιεύονται, όμως στο video των Ιταλών βλέπουμε μια καμπίνα που μοιάζει ίδια με αυτή της F8. To διαμαντοειδές μοτίβο που διατρέχει κατά μήκος το αμάξωμα και βλέπουμε στον προφυλακτήρα, είναι παρόν στο μέσο των καθισμάτων. Κατά τα άλλα, ένα «SP48 Unica» στα δεξιά του ταμπλό είναι αυτό που διαχωρίζει τον διάκοσμο της one-off Ferrari από την Tributo.

Πληροφόρηση δεν έχουμε ούτε για τα μηχανικά μέρη, οπότε αφού δεν ανακοινώνονται αλλαγές λογικά συνεχίζει ο 3.9 V8 twinturbo της F8 Tributo, απαράλλαχτος. Συνεπώς μιλάμε για απόδοση 720 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και 770 Nm στις 3.250 σ.α.λ., που τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς μέσω 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Η Tributo χρειάζεται 2,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και επιταχύνει μέχρι τα 340 χλμ./ώρα, συνεπώς ανάλογα στοιχεία επιδόσεων θα πρέπει να χαρακτηρίζουν και τη Unica.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ρέκορντμαν οικογενειάρχης η BMW M3 Touring
Ρέκορντμαν οικογενειάρχης η BMW M3 Touring
Αιχμαλωτίζει βλέμματα και καρδιές το νέο Peugeot 408
Αιχμαλωτίζει βλέμματα και καρδιές το νέο Peugeot 408 …
Ισοπεδωτής γαιών η Mercedes-AMG G63 4x4² (+video)
Ισοπεδωτής γαιών η Mercedes-AMG G63 4x4² (+video)
Το μεγαλύτερο και πιο περιπετειώδες Honda HR-V
Το μεγαλύτερο και πιο περιπετειώδες Honda HR-V
Φινετσάτο το νέο Citroen C5 Aircross
Φινετσάτο το νέο Citroen C5 Aircross
Η Fiat παρουσιάζει τα νέα Doblo και Ε-Doblo
Η Fiat παρουσιάζει τα νέα Doblo και Ε-Doblo
Νέα έκδοση Rip Curl για το Citroen C3 Aircross
Νέα έκδοση Rip Curl για το Citroen C3 Aircross
Nέα σειρά E-Tech engineered από τη Renault
Nέα σειρά E-Tech engineered από τη Renault
Νέο ηλεκτρικό «θεριό» Polestar 2 BST edition 270
Νέο ηλεκτρικό «θεριό» Polestar 2 BST edition 270
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store