Η «κούρσα» των 16.600 ευρώ της Hyundai

Τον προηγούμενο μήνα η Hyundai παρουσίασε το ανανεωμένο χάτσμπακ HB20 για την αγορά της Βραζιλίας (ΗΒ = Hyundai Brazil), για να ακολουθήσει τώρα η σεντάν εκδοχή του.

Αναμενόμενα, το εμπρός μέρος του HB20S είναι πανομοιότυπο με του πεντάθυρου. Εξίσου αναμενόμενα, πίσω εντοπίζονται οι κυριότερες διαφορές. Από τη μεσαία κολώνα και τούδε, για την ακρίβεια, όπου το HB20S διαθέτει πιο ανάγλυφο προφίλ και δυναμική γραμμή οροφής, μαζί φυσικά με τον απαραίτητο τρίτο όγκο στην ουρά. Τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα εντείνουν την αίσθηση του πλάτους, την ώρα που η ακμή στο τελείωμα της πόρτας δημιουργεί την εντύπωση spoiler. Το μήκος του φτάνει τα 4.325 χλστ. και ξεπερνά το προηγούμενο μοντέλο κατά 65 χλστ., ενώ σε σχέση με το χάτσμπακ εμφανίζεται 215 χλστ. μακρύτερο.

Όπως θα περίμενε κανείς, ο περισσότερος έξτρα χώρος έχει πάει στις αποσκευές. Το πορτμπαγκάζ ανέρχεται στα 475 λίτρα και είναι ένα από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας, ενώ ανάλογη ευρυχωρία υπόσχεται η Hyundai για τους επιβάτες. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Supervision Cluster, που συνοδεύεται από οθόνη αφής 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Ο εξοπλισμός -αναλόγως έκδοσης- περιλαμβάνει από αυτόματο κλιματισμό και ασύρματη βάση φόρτισης, μέχρι άνοιγμα της πόρτας του πορτμπαγκάζ με τηλεχειρισμό. Αναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός ασφαλείας, με στάνταρ 6 αερόσακους και προαιρετική σουίτα SmartSense ADAS που περιλαμβάνει υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, ειδοποίηση πίσω κίνησης και υποβοήθηση τυφλού σημείου

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δυο τρικύλινδρες μονάδες του 1.0 λίτρου, σε ατμοσφαιρική και τούρμπο μορφή, δίχως συνδρομή υβριδικής τεχνολογίας. Το βασικό μοτέρ είναι ο ατμοσφαιρικός Kappa MPi, με απόδοση 80 ίππων και αποκλειστικά σε συνέργεια με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ το κορυφαίο είναι ο 1.0 T-GDI των 120 ίππων. Το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο συνδυάζεται είτε με 6άρι χειροκίνητο, είτε με κλασικό αυτόματο ισάριθμων σχέσεων, ενώ όλα τα HB20 στέλνουν την ισχύ αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς

Οι τιμές του νέου HB20S ξεκινούν από τις 85.890 ρεάλ (16.615 ευρώ) και φτάνουν μέχρι τις 120.990 ρεάλ (23.414 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συνεχίζει να ανανεώνεται το αθάνατο Lancia Ypsilon
Συνεχίζει να ανανεώνεται το αθάνατο Lancia Ypsilon …
Συγκλονιστική ναυαρχίδα 802 ίππων η νέα Mercedes-AMG S63
Συγκλονιστική ναυαρχίδα 802 ίππων η νέα Mercedes-AMG S63 …
Το Toyota C-HR Prologue προλογίζει το νέο C-HR
Το Toyota C-HR Prologue προλογίζει το νέο C-HR
Πρώτη εμφάνιση του Hyundai Ioniq 5 Ν (+video)
Πρώτη εμφάνιση του Hyundai Ioniq 5 Ν (+video)
Νέα και αποχαιρετιστήρια Lamborghini Huracan Sterrato
Νέα και αποχαιρετιστήρια Lamborghini Huracan Sterrato
Νέα Opel Astra & Sports Tourer Electric με πρωτιές
Νέα Opel Astra & Sports Tourer Electric με πρωτιές
Νερό στο όνομα των GR Sport πίνει το Toyota Aqua
Νερό στο όνομα των GR Sport πίνει το Toyota Aqua
Νέο κυριλέ αγροτικό Ford Ranger Platinum
Νέο κυριλέ αγροτικό Ford Ranger Platinum
«Πυροβόλα» νέα Audi RS 6 και RS 7 Performance
«Πυροβόλα» νέα Audi RS 6 και RS 7 Performance
Νέες εκδόσεις Citroen C3 και απόσυρση για όλους
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Σκορπιών Abarth 595/695
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store