Ισχυρότερη η Porsche Panamera και νέα plug-in

52

Η Porsche παρουσίασε την ανανεωμένη Panamera, στην οποία η ουσία των αναβαθμίσεων κρύβεται κάτω από το αμάξωμα.

Τα διαφορετικά LED ημέρας, τα ελαφρώς διαφοροποιημένα γραφικά στα πίσω φωτιστικά σώματα και η λωρίδα LED που τα ενώνει, μερικά νέα χρώματα και σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου είναι τα στοιχεία που ξεχωρίζουν την ανανεωμένη Panamera 2ης γενιάς. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ακόμα λιγότερες, περιοριζόμενες στο νέο τιμόνι Sport και βελτιωμένη ευκρίνεια στην οθόνη αφής 12,3 ιντσών, μαζί με περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης της καμπίνας. Οι Γερμανοί έριξαν το μεγαλύτερο βάρος της εξέλιξης στα μηχανικά μέρη κι αυτό φαίνεται σε όλη την έκταση της γκάμας.

Δείτε ακόμα: Η Porsche θέλει να σώσει τα ατμοσφαιρικά μοτέρ

Η βάση απαρτίζεται από τις Panamera και Panamera 4, με τον 2.9 twinturbo V6 των 330 ίππων και 450 Nm να δίνει κίνηση στους πίσω ή τους τέσσερις τροχούς αντίστοιχα. Ο 4.0 V8 twinturbo της GTS κέρδισε 20 ίππους, φτάνοντας τους 480 και τα 620 Nm ροπής. Στο άνω άκρο, η Turbo καταργήθηκε και πήρε τη θέση της η Turbo S. Ίδιος 4λιτρος διτούρμπινος V8, επιπλέον 80 ίπποι και 50 Nm (630 άλογα και 820 Nm) και ρεκόρ στο Nurburgring για την κατηγορία των executive cars, είναι τα κέρδη της προσθήκης του γράμματος «S». Να σημειωθεί ότι η Mercedes-AMG GT 63 S είναι ταχύτερη στο Nordschleiffe (7.25.41 αντί 7.29.81), αλλά το Τσουφενχάουζεν δεν την αναγνωρίζει ως «executive αυτοκίνητο». Η Turbo S επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,1 δλ. και φτάνει μέχρι τα 315 χλμ./ώρα τελικής (3,6 δλ. και 306 χλμ./ώρα η απερχόμενη Turbo).

Το σημαντικότερο νέο αφορά το λανσάρισμα της Panamera 4S E-Hybrid. Η νέα plug-in υβριδική έκδοση, που συνδυάζει τον 2.9 V6 twinturbo με έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η ισχύς του βενζινοκινητήρα ανέρχεται στους 440 ίππους, ενώ αυτή του ηλεκτρικού μοτέρ στους 136. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 560 άλογα και 750 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ. και τελική 298 χλμ./ώρα. Με την μπαταρία των 17,8 kWh πλήρως φορτισμένη, η Panamera 4S E-Hybrid μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα για έως 54 χιλιόμετρα.

Διαβάστε επίσης: H Porsche 911 Turbo S ρίχνει στην 918 Spyder! (+video)

Οι ίδιες αλλαγές σημειώνονται και για την Panamera Sport Turismo, που βλέπουμε ακριβώς από πάνω.