Νέα και πιο «γήινη» Porsche 911 Turbo

Η Porsche 992 Turbo S έχει συνεπάρει τους πάντες με την σοκαριστική ταχύτητα και την ευχρηστία της στην καθημερινή χρήση, οδηγώντας πολλούς να την ανταμείβουν με τον χαρακτηρισμό του «καλύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο». Έναν τίτλο που διεκδικεί ευθέως η πιο προσγειωμένη 992 Turbo.

Εμφανισιακά είναι ολόιδια με την μεγαλύτερη αδελφή. Οι μόνες αλλαγές εντοπίζονται στις τέσσερις, τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης, οι οποίες είναι προαιρετικές στην S (δυο μεγάλες οβάλ στάνταρ εκεί). Επίσης, οι πιο παρατηρητικοί θα παρατηρήσουν τις σιδερένιες δισκόπλακες των 408 χλστ. και 380 χλστ. (εμπρός-πίσω) πίσω από τους 20άρηδες τροχούς, έναντι των στάνταρ κεραμικών 419 χλστ. και 390 χλστ. της S (εδώ στον προαιρετικό εξοπλισμό). Τέλος, συναντάμε το διαφορετικό σήμα στη βάση της αεροτομής (911 Turbo αντί Turbo S). Κατά τα άλλα, έχουμε να κάνουμε με το ίδιο αυτοκίνητο.

Διαβάστε επίσης: Η Porsche κερδίζει 30 άλογα με 3D εκτυπωμένα έμβολα!

Κάτι που ισχύει και εντός. Δέρμα παντού, οθόνη αφής 10,9 ιντσών και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα σε 14 διαφορετικές θέσεις. Το Porsche Dynamic Chassis Control είναι προαιρετικό και η σπορ εξάτμιση είναι προαιρετικά.

Κάτω από το αμάξωμα, η μόνη διαφοροποίηση αφορά τις χαμηλότερες πιέσεις στα τούρμπο του εξακύλινδρου boxer των 3.8 λίτρων. Κατ’ επέκταση, η ισχύς έχει μειωθεί από τα 650 στα 580 άλογα και η ροπή από τα 800 στα 750 Nm. Η κίνηση μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης και του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK, με το αναθεωρημένο PTM (Porsche Traction Managenent) να μπορεί να μεταφέρει μέχρι 500 Nm στον εμπρός άξονα. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 2,7 δλ. (2,8 δλ. η Convertible) και η τελική ανέρχεται στα 319 χλμ./ώρα. Συγκριτικά με την Turbo S, χάνει μόλις 1 δέκατο στο 0-100 χλμ./ώρα (2,6 και 2,7 δλ. για Coupe και Convertible) και 11 χλμ./ώρα τελικής (330 χλμ./ώρα).

Δείτε ακόμα: H 911 Turbo S «σβήνει» Nissan GT-R 700HP (+video)

Το σημαντικότερο νέο, αφορά την απώλεια σε έναν άλλο τομέα: αυτόν της τιμής. Η 992 Turbo στις Η.Π.Α. ξεκινά από τις 170.800 δολάρια (149.894 ευρώ), με την Convertible να ανεβαίνει στις 183.600 δολάρια (161.128 ευρώ). Οι Turbo S ξεκινούν από τα 203.500 και 216.300 δολάρια αντίστοιχα (178.592 και 189.795 ευρώ). Δηλαδή εξοικονομούνται σχεδόν 30.000 για ένα αυτοκίνητο που υστερεί ελάχιστα σε επιδόσεις!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Και το όνομα αυτού Fiat Pulse!
Και το όνομα αυτού Fiat Pulse!
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
Φρεσκάρισμα δυναμισμού για το Kia Ceed
Φρεσκάρισμα δυναμισμού για το Kia Ceed
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store