Μοναδική Mercedes G-Class για χάρη της πρώτης

Ένα από τα πιο διαχρονικά και αναγνωρίσιμα σχήματα στην αυτοκίνηση, είναι αναντίρρητα αυτό της Mercedes G-Class. Σε μεγάλο βαθμό αναλλοίωτο από το 1979, έχοντας παραχθεί σε σωρεία παραλλαγών και υπηρετώντας για δεκαετίες τόσο στον Ελληνικό Στρατό, όσο και άλλα στρατεύματα ανά τον κόσμο. Μόλις πρόσφατα η G-Class έφτασε στο ορόσημο των 500.000 μονάδων, και για να το γιορτάσει η Mercedes παρουσίασε ένα μοναδικό κομμάτι, που αποτίνει φόρο τιμής από το Gelandewagen.

Συγκεκριμένα, από τη 280 GE. Το εμβληματικό χακί χρώμα (Agave Green), οι μαύρες λωρίδες στις πόρτες και η ίδιας απόχρωσης λαβές, το κάλυμμα της ρεζέρβας με το «αστέρι», τα «κάγκελα» στα εμπρός φανάρια, η σχάρα στην οροφή και η απίστευτα εύστοχη λεπτομέρεια των πορτοκαλί φλας στα εμπρός φτερά, αλλά και το «Mercedes-Benz» κάτω δεξιά στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, μάς μεταφέρουν 37 χρόνια πίσω χωρίς την παραμικρή δυσκολία. Το ίδιο ισχύει για τις καρό επενδύσεις των καθισμάτων στην καμπίνα, από την οποία ωστόσο περισσότερες φωτογραφίες δεν έχουμε.

Εμφανισιακά μπορεί να παραπέμπει στην 280 GE, όμως μηχανικά η υπ’ αριθμόν 500.000 G-Class μόνο ρετρό δεν είναι. H 280 GE είχε έναν ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο εν σειρά 2.746 κ.εκ., με απόδοση 154 ίππων και 225 Nm. Η επετειακή G-Class ανήκει στην οικογένεια των G500, όπερ σημαίνει 4.0 V8 twinturbo κάτω από το καπό και 422 ίππους, μαζί με 610 Nm ροπής. Δεν υπάρχει 5άρι χειροκίνητο αλλά 9άρι αυτόματο, ενώ χάσμα χωρίζει και τις επιδόσεις: τελική 155 χλμ./ώρα η 280 GE (0-100 δεν ανακοίνωναν καν οι Γερμανοί), 210 ηλεκτρονικά περιοριζόμενα η G500 και 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ.

Έπειτα από τη συμπλήρωση 500.000 μονάδων, η G-Class ετοιμάζεται για το επόμενο ορόσημο: την είσοδο στην ηλεκτροκίνηση. Η EQG απέχει μερικές εβδομάδες από την επίσημη πρεμιέρα, ερχόμενη να προσθέσει μια από τις πιο σημαντικές εκδοχές στο ατελείωτο παλμαρέ του γερμανικού SUV, που μαζί με τις S-Class, E-Class και SL είναι από τα μακροβιότερα ενεργά ονόματα της αυτοκίνησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ιδού το νέο επιβλητικό Skoda Kodiaq
Ιδού το νέο επιβλητικό Skoda Kodiaq
Νέο Skoda Enyaq RS στα 340 άλογα και ιστορικά ρεκόρ
Νέο Skoda Enyaq RS στα 340 άλογα και ιστορικά ρεκόρ
Φρεσκάρισμα με πολλές αλλαγές για το Suzuki Swift
Φρεσκάρισμα με πολλές αλλαγές για το Suzuki Swift
Ήρθε στην Ευρώπη το πιο πολυτελές MPV
Ήρθε στην Ευρώπη το πιο πολυτελές MPV
Νέο Mazda2 Hybrid με διαφορές από το Yaris
Νέο Mazda2 Hybrid με διαφορές από το Yaris
Νέο Genesis GV80 Coupe στο κυνήγι της BMW X6
Νέο Genesis GV80 Coupe στο κυνήγι της BMW X6
Μυρίζει νυχτολούλουδο το Toyota Corolla Cross Nightsade
Μυρίζει νυχτολούλουδο το Toyota Corolla Cross Nightsade
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Οι τιμές του νέου Honda e:Ny1 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store