Το Skoda Vision 7S δείχνει το μέλλον του Kodiaq

Η Skoda εργάζεται σε έναν επταθέσιο μεγάλο αδερφό του ηλεκτρικού Enyaq, που παράλληλα θα λειτουργήσει ως σχεδιαστικός οδηγός για το επόμενο Kodiaq. Το πρωτότυπο Vision 7S μας δίνει μια πολύ βάσιμη και εντυπωσιακή ιδέα, για το πώς θα είναι το επερχόμενο μεγάλο SUV από την Τσεχία.

Το 7S συστήνει την καινούργια σχεδιαστική ταυτότητα της Skoda, που δίνει τη θέση του παραδοσιακού σήματος σε γράμματα και κυριαρχείται από τις δυναμικές γραμμές, τα λεπτά φωτιστικά σώματα και τις κάθετες γραμμές στους προφυλακτήρες. Η μάσκα που γνωρίζουμε από τα σημερινά μοντέλα συνεχίζει, όμως εδώ πλαισιώνεται από εξαιρετικά λεπτά DRL φωτιστικά σώματα και έντονα μυώδες μοτίβο, που πλαισιώνεται από 7 κάθετε γρίλιες στον προφυλακτήρα. Διάταξη που αναμφίβολα θυμίζει Jeep, την ώρα που το πίσω μέρος παραπέμπει σε Range Rover. Οι Τσέχοι ονομάζουν τη νέα τεχνοτροπία «Tech Deck» και υποστηρίζουν πως προσδίδει δύναμη, αλλά και premium χαρακτήρα, στο Vision 7S.

Στο μοντέλο παραγωγής δύσκολα θα δούμε τις αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες και την απουσία μεσαίας κολώνας, όμως τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά -περιλαμβανομένων των ζαντών 22 ιντσών– συγκεντρώνουν πολλές πιθανότητες. Το ίδιο ισχύει και για κάποιες από τις τεχνολογίες της φουτουριστικής καμπίνας. Η κεντρική οθόνη των 14,6 ιντσών και ο μινιμαλισμός του ταμπλό, με ελάχιστη παρουσία διακοπτών, είναι πολύ πιθανό να περάσουν στο τελικό προϊόν. Η κάμερα που μεταδίδει εικόνα από το παιδικό κάθισμα, που βρίσκεται τοποθετημένο πίσω και με αντίθετη φορά, επίσης ενδέχεται να μπει στην παραγωγή. Η τοποθέτηση του καθίσματος στο κεντρικό τούνελ (που σύμφωνα με τη Skoda είναι το ασφαλέστερο σημείο), μάλλον δύσκολα.

Η οθόνη αφής είναι περιστρεφόμενη, ενώ το ορθογώνιο τιμόνι και το ταμπλό μπορούν να μετακινηθούν προς τα εμπρός, προκειμένου να δημιουργήσουν περισσότερο χώρο για τους εμπρός επιβάτες. Τα καθίσματα περιστρέφονται προς τα μέσα και προσφέρουν μεγάλη κλίση στην πλάτη, δημιουργώντας το ιδανικό περιβάλλον για χαλάρωση και παρακολούθηση ταινιών. Κάτι που φυσικά δεν θα γίνεται εν κινήσει, αλλά την ώρα που οδηγός και επιβάτες περιμένουν το αυτοκίνητο να φορτίσει! Η Skoda φρόντισε να παρέχει ψυχαγωγία και ευχάριστο περιβάλλον για τον κόσμο του 7S, όταν αυτό θα είναι συνδεδεμένο σε κάποια πρίζα κατά τη διάρκεια ταξιδιού.

Βέβαια, βάσει της αυτονομίας που ανακοινώνεται, μάλλον δύσκολα θα χρειαστεί στάση αν ο προγραμματισμός γίνει σωστά. Η Skoda αναφέρει πως το 7θέσιο πρωτότυπο βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 89 kWh, που προσφέρει μέγιστη αυτονομία άνω των 600 χλμ. Ο ρυθμός φόρτισης μπορεί να ανέλθει στα 200 kW, την ώρα που το Enyaq βρίσκεται στα 120 kW, οπότε η παραμονή στο φορτιστή θα είναι σημαντικά μικρότερη σε διάρκεια.

Για να διαπιστώσουμε όλα τα ανωτέρω στην πράξη, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2026. Τότε προγραμματίζεται να περάσει στην παραγωγή το 7S, ενώ αρκετά από τα σχεδιαστικά του στοιχεία θα κάνουν πρεμιέρα δυο χρόνια νωρίτερα, στο Kodiaq 2ης γενιάς.

Get it on Google Play Download on the App Store