Το eVX δείχνει το πρώτο ηλεκτρικό Suzuki

Η Suzuki μέχρι τώρα δεν ακολουθούσε το ρεύμα της ηλεκτροκίνητης εποχής, αλλά δεν υπήρχε να μείνει πίσω από τις εξελίξεις. Το πρωτότυπο eVX που μόλις παρουσιάστηκε είναι η απόδειξη, προετοιμάζοντας το έδαφος για το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της φίρμας από το Χαμαμάτσου.

Το eVX Concept παρουσιάστηκε στην έκθεση Auto Expo της Ινδίας, αποτελώντας προϊόν της Maruti Suzuki. Η σχεδίαση είναι με διαφορά ό,τι πιο εντυπωσιακό έχουμε δει από την ιαπωνική φίρμα, με τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα οριζόντιου «V» να μαγνητίζουν τα βλέμματα και να ενώνονται μεταξύ τους, μέσω μιας γυάλινης λωρίδας. Το μεγάλο σήμα της Suzuki βρίσκεται ακριβώς από κάτω στην κλειστή μάσκα, η οποία ουσιαστικά παίζει και το ρόλο του προφυλακτήρα φιλοξενώντας τα απαραίτητα crossover στοιχεία, με τη μορφή προστατευτικών πλαστικών και ποδιάς.

Τα προστατευτικά κυριαρχούν και στο πλάι, όπου εντυπωσιάζουν οι φαρδείς ώμοι και οι πτυσσόμενες χειρολαβές των θυρών, δείγμα της έμφασης που έχει δοθεί στην αεροδυναμική απόδοση του eVX. Φαίνεται και από τις ειδικά σχεδιασμένες των 20 ιντσών, αλλά και τις κάμερες αντί καθρεπτών, εξάλλου. Πίσω συναντάμε μια φουτουριστική και δυναμική παραλλαγή της εικόνας του S-Cross, με τα λεπτά και ενιαία φωτιστικά σώματα να αναδεικνύουν τη μυώδη διαμόρφωση του προφυλακτήρα.

Παρά το χορταστικό look, το eVX έχει ακριβώς ίδιο μήκος με το S-Cross (4.300 χλστ.), παρεμφερές πλάτος (1.800 χλστ. αντί 1.785) και ανάλογο ύψος (1.600 χλστ. αντί 1.585, μεταξόνιο δεν ανακοινώνεται). Με άλλα λόγια, σαν να λέμε προπομπός του ηλεκτρικού S-Cross. Την κίνησή του αναλαμβάνει μια μπαταρία 60 kWh, που ανακοινώνεται με μέγιστη αυτονομία στα 500 χλμ. Αριθμός, ωστόσο, που προκύπτει από τον -σαφώς πιο αισιόδοξο σε σχέση με το WLTP- ινδικό κύκλο μετρήσεων MIDC. Αναφορικά με τον αριθμό των ηλεκτροκινητήρων δεν υπάρχουν πληροφορίες, με τη Suzuki να δηλώνει πως «το eVX συνδυάζει το 4×4 DNA της εταιρίας με τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης». Οπότε δεν αποκλείεται να είναι τετρακίνητο.

Παρότι το eVX μοιάζει πως θα μπορούσε να περάσει στην παραγωγή σχετικά σύντομα, κατόπιν και των απαραίτητων αλλαγών σε σχέση με το πρωτότυπο, το πρώτο ηλεκτρικό Suzuki δεν αναμένεται πριν το 2025.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ορόσημο η νέα Lamborghini Revuelto των 1.015 ίππων
Ορόσημο η νέα Lamborghini Revuelto των 1.015 ίππων
Kia EV9 και σε πιο σπορ μοντέλα GT-line και GT
Kia EV9 και σε πιο σπορ μοντέλα GT-line και GT
Τρέμει η γη με το νέο Ford Ranger Tremor
Τρέμει η γη με το νέο Ford Ranger Tremor
SUV ναυαρχίδα το νέο Renault Espace
SUV ναυαρχίδα το νέο Renault Espace
Πιο δυναμικό και premium από ποτέ νέο Hyundai Sonata
Πιο δυναμικό και premium από ποτέ νέο Hyundai Sonata
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store