Το Toyota GR H2 φέρνει το υδρογόνο στο Le Mans

Η Toyota είναι ο πιο ένθερμος υποστηρικτής του υδρογόνου, έχοντας εξελίξει και κατεβάσει σε αγώνες Corolla και GR Yaris που χρησιμοποιούν H2 ως καύσιμο. Το μεγαλύτερο αγωνιστικό -και όχι μόνο- βήμα όμως, είναι αυτό που θα γίνει το 2026. Το πρωτότυπο GR H2 μας μεταφέρει 3 χρόνια στο μέλλον και το Le Mans.

Από το 2026 κι έπειτα θα είναι δυνατή η συμμετοχή αυτοκινήτων της κορυφαίας κατηγορίας LMP1, με κινητήρες που θα καταναλώνουν υδρογόνο. Προφανέστατα η πρώτη εταιρία που θα το πραγματοποιήσει, είναι αυτή από το Αΐτσι. Το GR H2 ουσιαστικά μας δείχνει τη μορφή του αγωνιστικού, που θα δώσει μάχη για την πρώτη θέση στις 24 Ώρες του Le Mans του ’26. Βέβαια, κρίνοντας από τις φωτογραφίες, και στη φετινή διοργάνωση να συμμετείχε, μόνο παράταιρο δεν θα έμοιαζε. Το GR H2 φτάνει τα 5.100 χλστ. σε μήκος και τα 2.050 χλστ. σε πλάτος, ξεπερνώντας σε σημαντικό βαθμό το GR010 Hybrid που θα κυνηγήσει τη δεύτερη σερί νίκη του φέτος. Δυστυχώς, αυτά είναι και τα μόνα δημοσιοποιημένα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Οι Ιάπωνες δεν αναφέρουν τίποτα περισσότερο, δηλώνοντας μόνο ότι το σύστημα κίνησης αποτελείται από μια υβριδική σύμπραξη ηλεκτροκινητήρα και ΜΕΚ, με το υδρογόνο να αναλαμβάνει το δεύτερο σκέλος. Παίρνοντας υπόψη το σύνολο του GR010, εξέλιξη του οποίου λογικά θα είναι αυτό του GR H2, ενδέχεται να έχουμε συνδυασμό 3.5 V6 twinturbo και ηλεκτροκινητήρα, με τον V6 να καταναλώνει υδρογόνο. Άγνωστα και τα νούμερα ισχύος, ωστόσο στο GR010 ο βενζινοκινητήρας παράγει 671 ίππους και δέχεται την αρωγή 268 ίππων από το ηλεκτρομοτέρ, για μια συνδυαστική απόδοση 939 ίππων. Κι όλα αυτά, με ένα βάρος που μετά βίας ξεπερνά τον 1 τόνο (1.040 κιλά).

«Το Le Mans είναι ένα μέρος όπου μπορούμε να ξεπεράσουμε τα όρια και να δημιουργήσουμε το μέλλον. Στόχος μου είναι να φτάσω σε ουδετερότητα άνθρακα χωρίς να διακυβεύσω την ταχύτητα ή τον ενθουσιασμό των αγώνων. Δεν θα επένδυα σε αυτήν την τεχνολογία αν δεν πίστευα ότι μπορούμε να κερδίσουμε με αυτή. Το υδρογόνο δεν είναι απλώς μηδενικές εκπομπές ρύπων, αλλά μια πραγματικά συναρπαστική τεχνολογία: προσφέρει ήχο, ροπή και δυναμική. Είναι όλα αυτά τα πράγματα», δήλωσε ο Akio Toyoda κατά την παρουσίαση του πρωτοτύπου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Το νέο Toyota Land Cruiser μαζί με τους προγόνους του
Το νέο Toyota Land Cruiser μαζί με τους προγόνους του
Νέo πανάκριβο Toyota GR Supra GT4 «100 Edition»
Νέo πανάκριβο Toyota GR Supra GT4 «100 Edition»
Νέο υπερπολυτελές SUV Toyota Century
Νέο υπερπολυτελές SUV Toyota Century
Η Toyota έφτιαξε Hilux που καίει υδρογόνο
Η Toyota έφτιαξε Hilux που καίει υδρογόνο
Ψαγμένο φρεσκάρισμα για το Toyota GR Corolla
Ψαγμένο φρεσκάρισμα για το Toyota GR Corolla
Νέο πολυχρηστικό Toyota Rangga για τον επαγγελματία
Νέο πολυχρηστικό Toyota Rangga για τον επαγγελματία …
Ανανέωση για το 40χρονο Toyota Land Cruiser J70
Ανανέωση για το 40χρονο Toyota Land Cruiser J70
Επιστροφή στις ρίζες για το νέο Toyota Land Cruiser
Επιστροφή στις ρίζες για το νέο Toyota Land Cruiser
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes-Benz GLA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store