Ηλεκτρικό κομάντο το VW ID.XTREME των 382 ίππων

Η VW αποκάλυψε την πιο «σκληρή» εκδοχή του ID.4, έστω κι αν το γεμάτο off road εξαρτήματα και χαρακτήρα XTREME είναι -προς το παρόν- πρωτότυπο.

Η ακραία μορφή του ID.4 παρουσιάστηκε στο D. Treffen, στη Λουκέρνη της Ελβετίας, σε μια από τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις ιδιοκτητών ηλεκτρικών VW επί Ευρωπαϊκού εδάφους. Το XTREME δεν χρειάζεται πάνω από μισή ματιά για να εντοπίσεις τις τεράστιες διαφορές σε σχέση με το ID.4. Φουσκωμένα φτερά κατά 50 χλστ. (προϊόν 3D εκτύπωσης μάλιστα), νέος εμπρός προφυλακτήρας που εκτοξεύει τη γωνία προσέγγισης και φιλοξενεί bullbar, αμιγώς χωμάτινα ελαστικά σε ενισχυμένες 18άρες ζάντες, νέα ανάρτηση με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και μπάρα LED στην οροφή, μετατρέπουν το EV από το Βόλφσμπουργκ σε πρώτης τάξεως off roader.

Το προστατευτικό κάλυμμα που βλέπουμε στο εμπρός μέρος δεν είναι μια απλή ποδιά, αλλά αποτελεί μέρος της ενιαίας κατασκευής που καλύπτει ολόκληρο το πάτωμα του XTREME. Όντας ηλεκτρικό δεν έχει διαφορικά και λοιπά εξαρτήματα να εξέχουν, συνεπώς το «ντύσιμο» του σκληροτράχηλου ID.4 από κάτω καθίσταται πολύ πιο εύκολη σε σχέση με ένα θερμικό αυτοκίνητο. Και το ID.XTREME χρειάζεται ό,τι προστασία είναι δυνατή, καθώς μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες… Ακρόπολις στο χώμα.

Την κίνηση του χωμάτινου VW αναλαμβάνουν οι δυο ηλεκτροκινητήρες του ID.4 GTX, αλλά σε βελτιωμένη μορφή. Από τα 299 άλογα του GTX, to XTREME ανεβαίνει στους 382 ίππους! Η μπαταρία των 82 kWh φροντίζει για την τροφοδοσία τους, όμως δεν ανακοινώνονται ούτε νούμερα αυτονομίας ούτε επιδόσεων. Αυτό που γνωστοποιείται, είναι η προέλευση του αυτοκινήτου. Το ID.XTREME ξεκίνησε τη ζωή του ως πρωτότυπο δοκιμών, το οποίο κανονικά θα πήγαινε για αποσυναρμολόγηση μετά το πέρας των καθηκόντων του. Μια ομάδα μηχανικών της VW, ωστόσο, αποφάσισε να του δώσει νέα πνοή, κάνοντάς το θηρίο!

Όπως αναφέρθηκε στην αρχή, το εντυπωσιακό VW προς το παρόν είναι concept car. Αν η αποδοχή από το κοινό αποδειχτεί θερμή, όμως, η γερμανική εταιρία θα σκεφτεί πολύ σοβαρά να το βάλει στην παραγωγή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκλονιστική ναυαρχίδα 802 ίππων η νέα Mercedes-AMG S63
Συγκλονιστική ναυαρχίδα 802 ίππων η νέα Mercedes-AMG S63 …
Το Toyota C-HR Prologue προλογίζει το νέο C-HR
Το Toyota C-HR Prologue προλογίζει το νέο C-HR
Προ των πυλών ανανέωση για το VW ID.3
Προ των πυλών ανανέωση για το VW ID.3
Νέα έκδοση MOVE για πολλά VW με σημαντικό όφελος
Νέα έκδοση MOVE για πολλά VW με σημαντικό όφελος …
Νέα και αποχαιρετιστήρια Lamborghini Huracan Sterrato
Νέα και αποχαιρετιστήρια Lamborghini Huracan Sterrato
Νέα Opel Astra & Sports Tourer Electric με πρωτιές
Νέα Opel Astra & Sports Tourer Electric με πρωτιές
Νερό στο όνομα των GR Sport πίνει το Toyota Aqua
Νερό στο όνομα των GR Sport πίνει το Toyota Aqua
Νέο κυριλέ αγροτικό Ford Ranger Platinum
Νέο κυριλέ αγροτικό Ford Ranger Platinum
«Πυροβόλα» νέα Audi RS 6 και RS 7 Performance
«Πυροβόλα» νέα Audi RS 6 και RS 7 Performance
Νέες εκδόσεις Citroen C3 και απόσυρση για όλους
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Σκορπιών Abarth 595/695
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store