Η ινδική και 10θέσια «G-Class» των 16.900 ευρώ!

Η απόκτηση μιας Mercedes G-Class για τους περισσότερους εξ ημών είναι όνειρο, τουλάχιστον ως καινούργια. Μπορεί να μην είναι supercar, αλλά ο χαρακτήρας και η παράδοση που τη συνοδεύει, την καθιστούν ως ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα. Ποιες οι εναλλακτικές όταν ξέρεις πως σε αντιπροσωπεία της Mercedes μπορείς να μπεις μόνο για τουρισμό ή θες ένα μικρό off road πουλμανάκι;

Η λύση μας έρχεται από την Ινδία και τη Force Motors, που μόλις λάνσαρε το νέο Citiline. Ένα αυτοκίνητο που δεν κρύβεις τις G-Wagen επιρροές του, ούτε στα μηχανικά μέρη! Κι αυτό γιατί πέρα από την εμφανισιακή ομοιότητα με το γερμανικό off-roader, την κίνηση αναλαμβάνει ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος ντίζελ 2.6 λίτρων της Mercedes! Η απόδοση φτάνει τους 90 ίππους στις 3.200 σ.α.λ. και τα 250 Nm στις 1.400-2.400 σ.α.λ., τροφοδοτώντας όλους τους τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και τριών διαφορικών, εκ των οποίων το κεντρικό με δυνατότητα κλειδώματος. Να σημειώσουμε και την παρουσία βοηθητικού κιβωτίου.

To μήκος του φτάνει τα 5.120 χλστ. και το μεταξόνιο τα 3.050 χλστ., παρότι το ιδιαίτερα επιμηκυσμένο πίσω μέρος το κάνει να μοιάζει σαν 6μετρο. Στο εσωτερικό συναντάμε ούτε μία, ούτε δύο, αλλά τέσσερις καθισμάτων, σε μια ιδιαίτερη διάταξη «2+3+2+3» και συνολικά 10 προσφερόμενες θέσεις για ενήλικες! Με όλα τα καθίσματα στη θέση τους προφανώς δεν υπάρχει χώρος αποσκευών ούτε για δείγμα, ενώ η πρόσβαση στην τελευταία τριάδα θα πρέπει να είναι πρόκληση. Μοναδικός τρόπος να μπουν οι επιβάτες είναι οι δυο πλαϊνές πόρτες, οπότε το πέρασμα στις δυο σειρές πίσω από την κανονική (αυτή πίσω από οδηγό-συνοδηγό) απαιτεί μπόλικα «ακροβατικά». Παρόλα αυτά, οι Ινδοί δηλώνουν πως το Citiline προσφέρει τους μεγαλύτερους χώρους της κατηγορίας για 10 άτομα.

 

Σίγουρα προσφέρει μια από τις καλύτερες τιμές, καθώς ξεκινά από τα 15,1 εκατ. λαχ. Σε ευρώ, μιλάμε για 16.890 και αφορούν ένα 10θέσιο όχημα, με πλαίσιο τύπου σκάλας και off road δυνατότητες αρκετά κοντά σε εκείνες της G-Class, αλλά στο υποπολλαπλάσιο κόστος. Μοναδικές παραφωνίες η χαμηλή ισχύς και τα ταμπούρα για τα πίσω φρένα (βάλτε με το μυαλό σας επιτάχυνση και επιβράδυνση με πλήρες φορτίο), αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα για λιγότερα από 17.000 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο υπερ-Κινέζος των 1.200 ίππων και 50ιντσων οθονών
Ο υπερ-Κινέζος των 1.200 ίππων και 50ιντσων οθονών …
Το Hyundai Casper ετοιμάζεται για την Ευρώπη
Το Hyundai Casper ετοιμάζεται για την Ευρώπη
Η Delta Safarista του μισού εκατ. στο στοιχείο της
Η Delta Safarista του μισού εκατ. στο στοιχείο της
Νέο hyper-GT Lotus Emeya με 0-100 σε 2,8 δλ.!
Νέο hyper-GT Lotus Emeya με 0-100 σε 2,8 δλ.!
Νέα μόδα: Το SUV που γίνεται pickup!
Νέα μόδα: Το SUV που γίνεται pickup!
Το Zenvo Aurora παίζει φώτα στην Bugatti Chiron
Το Zenvo Aurora παίζει φώτα στην Bugatti Chiron
Πανάκριβο φινάλε για το RAM TRX των 702 ίππων
Πανάκριβο φινάλε για το RAM TRX των 702 ίππων
Κινεζικό Panda 3,1 μέτρων και πορτμπαγκάζ 800 λίτρων
Κινεζικό Panda 3,1 μέτρων και πορτμπαγκάζ 800 λίτρων …
Νέο SUV της BAIC 1.5 λτ. με 628 συνολικά ίππους
Νέο SUV της BAIC 1.5 λτ. με 628 συνολικά ίππους
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store