Νέα Alfa Romeo Giulia GT 518 PS με ένα «αλλά»

Τον περασμένο Μάρτιο, η ιταλική εταιρία Totem Automobili έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία για την αναβίωση της θρυλικής Alfa Romeo Giulia GT Junior, η οποία τώρα είναι πανέτοιμη να κυκλοφορήσει στους δρόμους.

Δείτε ακόμα: Ποια παγκόσμια πρωτιά είχε η Alfa Romeo 156;

Ως «δότης» για να δημιουργηθεί το μοναδικό αυτό μοντέλο, χρησιμοποιήθηκε η Alfa Romeo Giulia GT Junior 1300/1600 του 1970-1975. Όμως μόνο το 10% του πλαισίου κρατήθηκε για να φτιαχτεί ο σύγχρονος απόγονος. Τα περισσότερα τμήματα του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και ανθρακόνημα, ενώ έχουν γίνει πολλές ενισχύσεις για να αντέξει το σασί την υψηλή απόδοση. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και συνδυάζονται με ρυθμιζόμενα σε 10 επίπεδα αμορτισέρ της Bilstein. Προαιρετικά διατίθενται ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ή ακόμα και αερανάρτηση. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με ελαστικά 205/40 εμπρός (ή 225/40 R17) και 245/40 πίσω (ή 255/40 R17). Επίσης, τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενους και χαραγμένους δίσκους της Brembo.

Στο ρετρο-μοντέρνο εσωτερικό ο συνδυασμός του δέρματος με το ανθρακόνημα, τα μεταλλικά τμήματα από αλουμίνιο και τα δύο ψηφιακά στρογγυλά όργανα έχουν ταιριάξει τέλεια μεταξύ τους.

Δείτε ακόμα: Alfa Romeo Giulia GTAm γκαζώνει και πωρώνει!

Η Totem GΤelectric έχει μήκος 4.080 χλστ., πλάτος 1.760 χλστ., ύψος 1.240 χλστ., μεταξόνιο 2.401 χλστ. και ζυγίζει 1.410 κιλά. Κάτω από το καλοσμιλεμένο της αμάξωμα «κρύβεται» ένας ηλεκτροκινητήρας και μια μπαταρία. Το ηλεκτρικό μοτέρ των 130 κιλών διαθέτει ισχύ 518 ίππων και 940 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 245 χλμ./ώρα.

Παρότι ηλεκτρικό, υπάρχουν ηχεία που προσομοιώνουν ήχους, ακόμα και δονήσεις αντίστοιχους από κινητήρα εσωτερικής καύσης, μέχρι και αλλαγές ταχυτήτων. Όλα αυτά είναι προσαρμόσιμα για να δίνουν την αίσθηση στον οδηγό ενός «κανονικού» σπορ αυτοκινήτου, αλλά όπως και να το κάνουμε θα είναι όλα τεχνητά.

Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 50,4 kWh και βάρους 350 κιλών. Είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του αυτοκινήτου και εξασφαλίζει αυτονομία 360 χιλιομέτρων, ενώ μια πλήρης φόρτιση διαρκεί 7 ώρες.

Δείτε ακόμα: Η ιστορική πρωτιά της Alfa Romeo 33

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ινδική «G-Class» των 15.000 ευρώ (+video)
Η ινδική «G-Class» των 15.000 ευρώ (+video)
Νέο SUV μήκους 4,6 μέτρων με 9.200 ευρώ
Νέο SUV μήκους 4,6 μέτρων με 9.200 ευρώ
Το αραβικό ηλεκτρικό που αποστομώνει την Tesla
Το αραβικό ηλεκτρικό που αποστομώνει την Tesla …
Ανανέωση για το πιο προσιτό Ram της αγοράς
Ανανέωση για το πιο προσιτό Ram της αγοράς
Απόβαση της Great Wall Motors στην Ευρώπη
Απόβαση της Great Wall Motors στην Ευρώπη
Νέο κινεζικό ρετρο-αντίγραφο του Σκαραβαίου
Νέο κινεζικό ρετρο-αντίγραφο του Σκαραβαίου …
Το νέο γερμανικό ηλεκτρικό «κουβαδάκι» των €10.000
Το νέο γερμανικό ηλεκτρικό «κουβαδάκι» των €10.000 …
Το ρωσικό roadster περιπολικό των 800 κιλών
Το ρωσικό roadster περιπολικό των 800 κιλών
Πως ένα Mercedes Actros μετατρέπεται σε έπαυλη!
Πως ένα Mercedes Actros μετατρέπεται σε έπαυλη!
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store