5.000 χλμ. σερί στα 300 χλμ./ώρα η Porsche 911 GT3

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός πως η Porsche δοκιμάζει τα αυτοκίνητά της ενδελεχώς, πριν δώσει το «ΟΚ» για πέρασμα στη γραμμή παραγωγής. Ακόμα και για τα δικά τους δεδομένα, πάντως, η «εκπαίδευση» που έκαναν οι Γερμανοί στη νέα 911 GT3, χαρακτηρίζεται μέχρι βάρβαρη!

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης, η κορυφαία -από πλευράς προσανατολισμού, γιατί από ισχύ η Turbo δεν πιάνεται- 911 έκανε 5.000 χλμ. χωρίς «ανάσα», στα 300 χλμ./ώρα! Οι μηχανικοί της Porsche πήγαν στην ιδιοκτήτη πίστα του Nardo, στην Ιταλία, και του έδωσαν να καταλάβει. Η οβάλ χάραξη των 23 χλμ. χρησιμοποιήθηκε τόσο για την εξέλιξη της σταθερότητας του αυτοκινήτου σε ταχύτητες κοντά στην τελική, όσο και την ψύξη/αντοχή των μηχανικών μερών, ιδίως του κινητήρα. Οι μόνες φορές που το αυτοκίνητο μπορούσε να ξαποστάσει, ήταν για ανεφοδιασμό καυσίμου.

Ο, αγωνιστικών καταβολών, 4λιτρος ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος boxer πέρασε το δικό του Γολγοθά στον πάγκο. Το μοτέρ των 510 ίππων και 469 Nm, με τον κόφτη στις 9.000 σ.α.λ., δοκιμάστηκε για περισσότερες από 22.000 ώρες «στα κόκκινα», σε εξομοιώσεις διαφόρων σιρκουί και με πολύ υψηλό ρυθμό περιστροφής.

Βέβαια, για να πάει ένα αυτοκίνητο στα 300 χλμ./ώρα 16 ώρες σερί, χρειάζεται και αεροδυναμική. Μεγάλο μέρος στην εξέλιξη αυτής έπαιξε η σήραγγα, στην οποία η 992 GT3 χόρεψε με τον άνεμο για πάνω από 160 ώρες και μετείχε σε περισσότερες από 700 προσομοιώσεις. Οι τελευταίες, πέρα από το σετάρισμα των βοηθημάτων, βοήθησαν τους αεροδυναμιστές να αναπαράγουν δυσμενείς συνθήκες που θα μπορούσε να αντιμετωπίσει το αυτοκίνητο, όπως πλάγια ριπή στην τελική, απότομη αλλαγή κατεύθυνσης αέρα εν μέσω στροφής κλπ. Ως αποτέλεσμα, η νέα GT3 παράγει 50% παραπάνω κάθετη δύναμη στα 200 χλμ./ώρα από την προκάτοχο, με την αεροτομή και το splitter στην κανονική τους θέση. Στη μέγιστη κλίση, η αύξηση φτάνει έως το 150%!

Να θυμίσουμε πως η πιο σκληροπυρηνική 911 (μέχρι την παρουσίαση της GT3 RS) διατίθεται με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη PDK, αλλά και 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, επιταχύνει (με το PDK) στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,2 δλ., φτάνει μέχρι τα 317 χλμ./ώρα και γυρνάει το Nurburgring σε 6.59.927.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το autogreeknews έτρεξε στο F1 in Schools
Το autogreeknews έτρεξε στο F1 in Schools
Θεσπέσιο restomod πρώην αγωνιστικής Integrale (+video)
Θεσπέσιο restomod πρώην αγωνιστικής Integrale (+video)
Γαλλία vs Ιταλία: Peugeot 306 GTi ή Alfa 147 GTA; (+video)
Γαλλία vs Ιταλία: Peugeot 306 GTi ή Alfa 147 GTA; (+video)
Το πιο «φτιαγμένο» Toyota Tacoma με μοτέρ Supra
Το πιο «φτιαγμένο» Toyota Tacoma με μοτέρ Supra
Ποιες μάρκες έχουν τους πιο πιστούς αγοραστές;
Ποιες μάρκες έχουν τους πιο πιστούς αγοραστές; …
Porsche 911 GT3 με ειδικό αφαιρούμενο χρώμα
Porsche 911 GT3 με ειδικό αφαιρούμενο χρώμα
Έως 1.700 άλογα για το νέο Audi R8!
Έως 1.700 άλογα για το νέο Audi R8!
Mercedes: «Ο καθένας μπορεί να πάρει αστέρια στα crash tests»
Mercedes: «Ο καθένας μπορεί να πάρει αστέρια στα crash tests» …
GPS έστειλε οδηγό κατευθείαν σε λίμνη
GPS έστειλε οδηγό κατευθείαν σε λίμνη
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store