911 Turbo S vs F8 Tributo με φωνές για «διαιτησία»!

Η Porsche 911 Turbo S είναι αυτή τη στιγμή ο απόλυτος κυρίαρχος της κόντρας. Έχει κερδίσει οτιδήποτε την προκάλεσε, ακόμα κι αν μιλάμε για McLaren 720S, Lamborghini Aventador SVJ και Ferrari 812 Superfast. Με τέτοιο παλμαρέ, τόσο σύντομα κιόλας (πριν 6 μήνες παρουσιάστηκε η 992 Turbo S), μπορεί να ακούγεται απίστευτο όμως η Ferrari F8 Tributo κατεβαίνει σαν αουτσάιντερ στην αναμέτρηση!

Διαβάστε επίσης: H Porsche 911 Turbo S ρίχνει στην 918 Spyder! (+video)

Ή, για να είμαστε ακριβείς, θα κατέβαινε σαν αουτσάιντερ αν είχε αντίπαλο την κανονική 911 Turbo S. Στο video που θα παρακολουθήσουμε όμως, έχουμε την Cabriolet. Και κάπου εδώ ξεκινάει ο «χαμός». Για να μην μακρηγορούμε, έγιναν δυο κόντρες. Και στις δύο, κέρδισε η Ferrari. Βάσει τεχνικών χαρακτηριστικών, δεν είναι παράξενο: 3.9 V8 twinturbo 720 ίππων και 770 Nm για 1.435 κιλά, 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. και τελική 340 χλμ./ώρα. Η 992 Turbo S Cabriolet αποδίδει 650 ίππους και 800 Nm μεν, όμως ζυγίζει 70 κιλά παραπάνω από την Coupe και 275 από την F8. Αυτή ακριβώς η διαφορά Coupe-Cabriolet, συνιστά την κυριότερη πηγή διαμαρτυριών στα σχόλια κάτω από το video του 888MF.

Η άλλη, αφορά τις ικανότητες των οδηγών. Τόσο η Turbo S, όσο και η Tributo είναι αυτοκίνητα που ολοκληρώνουν το 400άρι λίγο πάνω από τα 10 δλ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 2,7 και 2,9 δλ. αντίστοιχα βάσει εργοστασίου, όμως στην πραγματικότητα τα δυο αυτοκίνητα έχουν μετρηθεί ταχύτερα. Εδώ, η Ferrari θέλει 3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και η Porsche 3,1. Τα αίτια εντοπίζονται στις κακές εκκινήσεις, με αυτή από τον οδηγό της 992 -ειδικά στην 2η μάχη- να είναι παράδειγμα προς αποφυγή.

Δείτε ακόμα: M8 «σβήνει» RS 6, Panamera και E63 (+video)

Οι πιο φανατικοί φίλοι της Porsche -και λάτρεις της συνωμοσιολογίας- κατηγορούν το κανάλι του YouTube για «στήσιμο» της κόντρας, αναφέροντας πως στην 1η κόντρα η Turbo S είναι μπροστά και ξαφνικά η F8 την περνάει σαν σταματημένη – όπερ εστί, ο οδηγός της άφησε το γκάζι για να διαμορφώσει το αποτέλεσμα! Εσείς τι λέτε; Κανονική ή «σικέ» η νίκη της Ferrari;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Ferrari Testarossa επιστρέφει ισχυρότερη από ποτέ
Η Ferrari Testarossa επιστρέφει ισχυρότερη από ποτέ
Πωλείται σπάνιο Nissan Skyline R34 με 10 χλμ.!
Πωλείται σπάνιο Nissan Skyline R34 με 10 χλμ.!
Χιλιομετροφάγο Toyota Avensis με 3.150.214 χλμ.!
Χιλιομετροφάγο Toyota Avensis με 3.150.214 χλμ.!
Έτσι θα ακούγεται η ηλεκτρική BMW M (+video)
Έτσι θα ακούγεται η ηλεκτρική BMW M (+video)
Πόσο κάνει η αγορά και ενοικίαση τροχόσπιτου;
Πόσο κάνει η αγορά και ενοικίαση τροχόσπιτου; …
Πλήρωσε για να βάλει σκουριά στο αυτοκίνητό του!
Πλήρωσε για να βάλει σκουριά στο αυτοκίνητό του! …
Πωλείται «άσος» Peugeot 206 WRC
Πωλείται «άσος» Peugeot 206 WRC
Γιαγιά ετών 87 με Nissan 200SX!
Γιαγιά ετών 87 με Nissan 200SX!
Το ηλεκτρικό Ford F-150 έρχεται στις 19 Μαΐου!(+video)
Το ηλεκτρικό Ford F-150 έρχεται στις 19 Μαΐου!(+video) …
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η πιο ακριβή BMW των 253.200 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes C-Class. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του pickup Jeep Gladiator στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Toyota C-HR GR Sport. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το καυτό Hyundai Kona N Line. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα η νέα BMW iX3
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store