Alfa Romeo: «Να φτιάξουμε οικονομικά και βλέπουμε για GTV» - AutoGreekNews

Alfa Romeo: «Να φτιάξουμε οικονομικά και βλέπουμε για GTV»

Ο νέος CEO της Alfa Romeo δεν ξεκίνησε ιδανικά τη νέα πορεία στην καριέρα του. Ανέβαλε το ντεμπούτο της, ζωτικής σημασίας, Tonale και στη συνέχεια άφησε να εννοηθεί πως η πισωκίνητη πλατφόρμα Giorgio θα μπει στην άκρη, για χάρη ενός νέου ηλεκτρικού πατώματος.

Οι τελευταίες λέξεις που βγήκαν από τα χείλη του Jean-Philippe Imparato πάντως, μπορεί να αναστρέψουν το κλίμα στις τάξεις των Alfisti. Ο Γάλλος εξέφρασε την αγάπη και το ενδιαφέρον του προς την GTV, παράλληλα με τα συναισθήματά του για την Duetto: «Ενδιαφέρομαι πάρα πολύ για την GTV. Λατρεύω επίσης την Duetto» είπε σε δημοσιογράφους, στο πλαίσιο του λανσαρίσματος των Giulia GTA και GTAm, προκαλώντας μπαράζ φημολογίας περί επιστροφής αμφότερων των θρυλικών μοντέλων. Ο Imparato φρόντισε να καταλαγιάσει την πρεμούρα, αποσαφηνίζοντας πως «δεν πρόκειται για κάποιου είδους ανακοίνωση, το τονίζω. Προσωπική άποψη εκφράζω. Αλλά για την GTV… Μια καινούργια Gran Turismo Veloce… Με ενδιαφέρει πάρα πολύ αυτό το πρότζεκτ.»

Από τη στιγμή που τέτοιο ενδιαφέρον εκφράζεται από τον επικεφαλής της Alfa Romeo, οι ελπίδες για επιστροφή της GTV αυτομάτως επιστρέφουν στο πολλαπλάσιο. Η μιλανέζικη φίρμα, εξάλλου, είχε στα πλάνα της προ τριετίας το comeback του εμβληματικού κουπέ της, ανακοινώνοντας μέχρι τεχνικές προδιαγραφές (κατανομή βάρους 50-50 και ισχύ άνω των 600 ίππων). Οι αλλαγές στο οργανόγραμμα έβαλαν τη νέα GTV στο συρτάρι, αλλά δεν το κλείδωσαν. Τι χρειάζεται για να ξανανοίξει;

Ο Imparato ήταν ξεκάθαρος: «Επί του παρόντος, έχουν προτεραιότητα άλλα θέματα. Η Alfa Romeo πρέπει να προσαρμοστεί στις ανάγκες της εποχής και να επενδύσει στους τομείς της ηλεκτροκίνησης, της συνδεσιμότητας και της ασφάλειας. Πρέπει να απορροφήσουμε τα κόστη και τους περιορισμούς όλων αυτών των ενεργειών, αλλά παράλληλα να προσφέρουμε ενδιαφέροντα μοντέλα. Αφήστε με να φέρω την Alfa σε ένα καλό επίπεδο οικονομικής αποδοτικότητας και τα ξαναλέμε για την GTV

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Nissan: «Ουδείς γνωρίζει πότε θα τελειώσει η κρίση των μικροτσίπ»
Nissan: «Ουδείς γνωρίζει πότε θα τελειώσει η κρίση των μικροτσίπ» …
Δικαστικό «σούκο» στην Tesla για αυτονομία & φόρτιση
Δικαστικό «σούκο» στην Tesla για αυτονομία & φόρτιση …
Εξάμηνο της premium Stellantis δεν φτάνει 2 εβδομάδες της Mercedes
Εξάμηνο της premium Stellantis δεν φτάνει 2 εβδομάδες της Mercedes …
Βγαίνει από τις σκιές το Toyota GR Corolla
Βγαίνει από τις σκιές το Toyota GR Corolla
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών»
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών» …
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Πόσο κάνει το Hyundai Elantra N;
Πόσο κάνει το Hyundai Elantra N;
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store