Alpina: «Το κοινό μας δεν ενδιαφέρεται για ηλεκτρικά»

Δεν χρειάζονται πολλά λόγια για να περιγράψουν την αλληλεπίδραση αυτοκίνησης και ηλεκτρισμού. Με γοργά βήματα, ο χώρος περνάει στην ηλεκτροποίηση των προϊόντων του και βάζει μέρα με τη μέρα στο σεντούκι των αναμνήσεων κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Όχι για τους πελάτες της Alpina, όμως!

Σε συνέντευξη του CEO της εταιρίας, Andreas Bovensiepen, στο Bimmer Today, οι ερωτήσεις σχετικά με τη στάση της Alpina απέναντι στην ηλεκτρική εποχή δεν μπορούσαν να λείπουν. Η απάντηση του Γερμανού, όμως, ξέφυγε από τα τετριμμένα. Το αφεντικό του βελτιωτή/κατασκευαστή από το Buchloe απαρνήθηκε τα κλισέ περί αναγκαστικής στροφής στην ηλεκτροκίνηση, προτάσσοντας τις απαιτήσεις των πελατών του ως «θερμική» ασπίδα: «Πριν περίπου ένα χρόνο, κάναμε μια έρευνα μεταξύ των αγοραστών μας σχετικά με τα υβριδικά και ηλεκτρικά. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι πελάτες μας, δεν δείχνουν ενδιαφέρον για αυτοκίνητα του είδους. Ένας παράγοντας είναι η αυτονομία, αλλά ο βασικότερος είναι η οδήγηση» είπε ο Bovensiepen, για να συμπληρώσει: «Όσοι αγοράζουν Alpina, οδηγούν τα αυτοκίνητά τους καθημερινά και πολλές φορές γρήγορα. Ένα ηλεκτρικό σύνολο δεν μπορεί να υποστηρίξει καμιά από τις δυο συνθήκες.»

O επικεφαλής της Alpina αναφέρει πως πολλοί κάτοχοι μοντέλων της, μπορεί να διανύσουν μέχρι 50.000 χλμ. το χρόνο. Αρκετά εκ των οποίων, δε, γίνονται τέρμα γκάζι στις autobahn, όπου η έλλειψη περιοριστή ταχύτητας στα βαυαρικά αυτοκίνητα συναντά την απουσία ορίων ταχύτητας. Παρόλα αυτά, δεν αποκλείεται να δούμε στο μέλλον ηλεκτρικό από την Alpina, προκειμένου να χαμηλώσει τον μέσο όρο εκπομπών CO2 της γκάμας. Επικρατέστεροι υποψήφιοι, σύμφωνα με τον Bovensiepen, η i4 και το iX3.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Μοναδικό διπλοκάμπινο Peugeot 505 Gruau
Μοναδικό διπλοκάμπινο Peugeot 505 Gruau
Πόσα άλογα κρατάει μια BMW M3 E92 με 245.000 χλμ.;
Πόσα άλογα κρατάει μια BMW M3 E92 με 245.000 χλμ.;
Γυαλιστερό Toyota Prius 18ετίας σαν να βγήκε χθες
Γυαλιστερό Toyota Prius 18ετίας σαν να βγήκε χθες
Χαλαρά το Tesla Model Y στον τάρανδο! (+video)
Χαλαρά το Tesla Model Y στον τάρανδο! (+video)
Το αλησμόνητο Subaru Impreza του Colin McRae
Το αλησμόνητο Subaru Impreza του Colin McRae
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store