Audi RS 6 έχασε 107.000 ευρώ σε 3 χρόνια!

Η απαξίωση είναι ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς που καλείται να αντιμετωπίσουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων. Πρακτικά αόρατος, καθώς δεν γίνεται αντιληπτός -όπως τα πάγια έξοδα (καύσιμα, τέλη, ασφάλεια)- παρά μόνο όταν έρθει η ώρα της μεταπώλησης. Αυτό που έλεγαν οι παλαιότεροι, πως «με το που στρίψεις την γωνία από την αντιπροσωπεία, πάει το 50% της αξίας» δεν ισχύει σε απόλυτους αριθμούς, όμως η αλήθεια είναι πως κάποια αυτοκίνητα χάνουν πολύ περισσότερο από κάποια άλλα.

Δείτε ακόμα: Απατεωνιές στις αγγελίες μεταχειρισμένων

O κάτοχος ενός Audi RS 6 Avant το ένιωσε στην τσέπη του, όταν αποφάσισε να το αποχωριστεί. Το αγόρασε το 2017, αφού πρώτα εξάντλησε σχεδόν τον κατάλογο των έξτρα. Το τελικό «κοστούμι» ξεπέρασε τις 170.000 ευρώ, για το προηγούμενο μοντέλο στην έκδοση Performance. Συγκριτικά με το σημερινό δεν έχει να ζηλέψει πολλά, καθότι αποδίδει 5 άλογα περισσότερα από τον 4λιτρο twinturbo V8 (605 αντί 600) και επιταχύνει με πανομοιότυπο ρυθμό (0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ. αντί 3,6). Μόνο τα 100 Nm λιγότερα (700 αντί 800) μπορεί να το πτοήσουν κάπως. Επίσης, φτάνει μέχρι τα 305 χλμ./ώρα τελικής, πριν επέμβει ηλεκτρονικός περιοριστής.

Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το Audi RS 6 Avant στην Ελλάδα ;

Τρία χρόνια αργότερα και με 79.000 χλμ., το μπλε υπερ-Avant μπήκε στις αγγελίες των μεταχειρισμένων. Γρατζουνιές, χτυπήματα και λοιπά ζητήματα δεν το απασχολούν, ούτε έχει ταλαιπωρηθεί από μηχανικά προβλήματα. Το μοναδικό που θα μπορούσε να επικαλεστεί κάποιος για να ρίξει την τιμή, είναι ο σχετικά αυξημένος αριθμός χιλιομέτρων για τριετία (πάνω από 20.000 χλμ. ετησίως). Και πάλι, όμως, πόσο να κατέβει; Την απάντηση έρχεται να δώσει η προαναφερθείσα απαξίωση, αλλά και η συμπίεση των τιμών λόγω του καινούργιου. Από τις 173.000 που κόστισε καινούργιο, τώρα πωλείται για 62.966 ευρώ.

Δείτε ακόμα: Πόση αξία κρατάει το Suzuki Jimny μετά από 3 χρόνια;

Ο πρώτος ιδιοκτήτης έπεσε στην παγίδα των έξτρα, τα οποία στη μεταπώληση μεταφράζονται σε ελάχιστη ή μηδενική αξία. Κοινώς, δεν μπορούν να ανεβάσουν την τιμή του αυτοκινήτου γιατί, απλούστατα, δεν ενδιαφέρουν τους υποψήφιους αγοραστές. Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε πως μόνο το premium ηχοσύστημα της Bang & Olufsen κόστισε 6.000 ευρώ, ενώ οι custom δερμάτινες επενδύσεις άλλο τόσο. Στο ταμείο, όμως, μείον…

Get it on Google Play Download on the App Store